Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 10:30
bitchie
bitchie is offline
maarre kun je van pijpen ook aids krijgen?
Oud 24-05-2002, 10:39
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ja.

Condoom gebruiken dus.
Oud 24-05-2002, 11:57
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ja.

Condoom gebruiken dus.
idd beter!
1 nadeel, hij voelt er vrij weinig van..
Oud 24-05-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
M@TRIX schreef:

idd beter!
1 nadeel, hij voelt er vrij weinig van..
hoeft niet hoor,moet ze gewoon harder pijpen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 13:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja condoom gebruiken.maar ik vind condooms kut en tis helemaal ranzig in je smoel vind ik dus ikke heb de condoom afgeschaft..heb toch vaste vriend no problemo 4 me!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:16
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

hoeft niet hoor,moet ze gewoon harder pijpen
ja en dan iets harder zuige zeker..
moet is een ballon in je mond doen en dan zuige.. dan trekt gaattie tege je gehemelte en je wange aanzitte omda je deromheen de lucht wegzuigt...

is bij n condoom ook hor.... ik geniet er nie van...ook al zou ze nog zo der best doen
Oud 24-05-2002, 14:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

ja en dan iets harder zuige zeker..
moet is een ballon in je mond doen en dan zuige.. dan trekt gaattie tege je gehemelte en je wange aanzitte omda je deromheen de lucht wegzuigt...

is bij n condoom ook hor.... ik geniet er nie van...ook al zou ze nog zo der best doen
heb jij ff mazzel dak een hekel aan die dingen heb!!
Met citaat reageren
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ja condoom gebruiken.maar ik vind condooms kut en tis helemaal ranzig in je smoel vind ik dus ikke heb de condoom afgeschaft..heb toch vaste vriend no problemo 4 me!

zo ist beter toch
Black Reina
Black Reina is offline
shit is dat eg zo?...

ook andere ziektes dan zeker??
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:20
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

zo ist beter toch
weet ik het
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:38
Oen
Oen is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
shit is dat eg zo?...

het kan wanneer jij een wondje in je mond hebt, en hij aids heeft, dan kan er overdracht plaatsvinden. Door gewoon speeksel en sperma, of speeksel en bloed kan er geen aids overdracht zijn. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Volgens mij is het wel zo dat je niet moet pijpen of beffen met een koortslip, vooral het begin is heel besmettelijk, eigenlijk net dat gedeelte van die eerste tinteling en meestal voel je het niet eens dat je een koortslip krijgt, dus heel goed oppassen en niet paranoide worden (dit is echter heel lastig).
Over die andere soa's weet ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:47
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
shit is dat eg zo?...

Je kan inderdaat andere soa's krijgen via pijnen of beffen. Aids ik wel overdraagbaar van sperma/vaginaal vocht op speeksel maar niet andersom. Maar het is dus ook mogelijk dat je een " druiper " aan je mond krijgt maar ook aan de binnen kant van je neus is dat mogelijk (let op! dit is iets anders dan een druipneus! )
Oud 24-05-2002, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Black Reina schreef:
shit is dat eg zo?...

Ww.. elke keer ben ik weer verbaasd dat er nog mensen zijn die zo weinig weten enzow..

Ja, alle soa's zijn overdraagbaar via zowel pijpen als beffen, dus gewoon niet doen als je niet zeker weet dat diegene geen geslachtziekte heeft!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:38
lausie
lausie is offline
jaaaaa tuurlijk als het aan zijn ding zit en jij gaat met je mond daaraan zitten kan je het ook hebben!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 10:08
Oen
Oen is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Ww.. elke keer ben ik weer verbaasd dat er nog mensen zijn die zo weinig weten enzow..

Ja, alle soa's zijn overdraagbaar via zowel pijpen als beffen, dus gewoon niet doen als je niet zeker weet dat diegene geen geslachtziekte heeft!!!!
Heb je het dan alleen in je mond zitten, of gaat het gelijk ook richting beneden??
En wat precies is een druiper dan (behalve dan een druipneus

En krijg je dan ook een soa als stel de jongen wordt gepijpt, het meisje heeft een soa, maar geen bloed in de mond. Krijg je dan ook de soa, of blijft hij daat beneden zitten?

Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 10:18.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:07
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Oen schreef:

En wat precies is een druiper dan?
Een druiper (de officiële medische term is gonnoroe) is een geslachtsziekte waarbij de symptomen tussen de derde en achtste dag na de besmetting optreden. De eerste dagen komt er een slijmerige afscheiding uit de urinebuis die de daaropvolgende dagen sterker en geler wordt. Omdat deze afscheiding uit de urinebuis kan komen druipen wordt deze geslachtsziekte een druiper genoemd. Mannen kunnen zien dat ze deze geslachtsziekte hebben, maar vrouwen kunnen dat niet en moeten dan ook goed letten op symptomen als een branderig gevoel bij het plassen, vaker moeten plassen en een afscheiding die geler van kleur is dan normaal. Indien gonnoroe niet op tijd wordt behandeld kan het bij de man kwaadaardige ontstekingen in de prostaat of teelballen en bij de vrouw ontstekingen in de onderbuik veroorzaken. Tevens kan een niet behandelde gonnoroe onvruchtbaarheid veroorzaken en zich verspreiden naar belangrijke lichaamsgewrichten en soms naar het hart en andere van levensbelang zijnde organen.
Oud 25-05-2002, 11:33
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Oen schreef:
het kan wanneer jij een wondje in je mond hebt, en hij aids heeft, dan kan er overdracht plaatsvinden. Door gewoon speeksel en sperma, of speeksel en bloed kan er geen aids overdracht zijn. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Geef alsjeblieft geen medische info uit als je niet zeker bent van je zaak!

Van sperma contact met mond/vagina/anus/wond/slijmvliezen kan je HIV overdragen.

Van bloedcontact met mond/vagina/anus/wond/slijmvliezen kan je HIV overdragen

Van vaginaal-vocht contact met mond/vagina/anus/wond/slijmvliezen kan je HIV overdragen.

Pijpen is dus NIET veilig zonder condoom, en beffen ook niet zonder bescherming.

Verdere informatie op:
http://www.soa.nl/
http://www.jip.org/delft/seksveilig-...reid.html#aids
Oud 25-05-2002, 15:35
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Citaat:
Oen schreef:

Volgens mij is het wel zo dat je niet moet pijpen of beffen met een koortslip, vooral het begin is heel besmettelijk, eigenlijk net dat gedeelte van die eerste tinteling en meestal voel je het niet eens dat je een koortslip krijgt, dus heel goed oppassen en niet paranoide worden (dit is echter heel lastig).
Over die andere soa's weet ik het niet.
Nee het is duidelijk dat je er niet zeker van bent. HIV kan dus WEL door sperma+vaginaal vocht en bloed worden overgedragen. Door uitwisselen van speeksel kan je niet besmet raken
Oud 25-05-2002, 15:36
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Je bent inderdaad dus een echte OEN
Oud 25-05-2002, 16:11
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
~Mastah of Puppetz~ schreef:

Nee het is duidelijk dat je er niet zeker van bent. HIV kan dus WEL door sperma+vaginaal vocht en bloed worden overgedragen. Door uitwisselen van speeksel kan je niet besmet raken
mmm, niet helemaal waar. Er bestaat een heeel kleine kans dat het HIV virus wordt overgedragen bij speeksel - speeksel contact. Maar dan moet je wel veel virusdeeltjes in je speeksel hebben zitten en wat langduriger speeksel - speeksel contact hebben..
Oud 25-05-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Markiex schreef:

mmm, niet helemaal waar. Er bestaat een heeel kleine kans dat het HIV virus wordt overgedragen bij speeksel - speeksel contact. Maar dan moet je wel veel virusdeeltjes in je speeksel hebben zitten en wat langduriger speeksel - speeksel contact hebben..
Je kunt niet door zoenen HIV krijgen. Wel door pijpen, omdat daar voorvocht en sperma bij te pas komt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten