Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat er dus genoeg plaats is, dat de warmte weg kan en dat er nog een slot vrij is? Verder zit XP Home erbij, dat is echt helemaal niks en je betaald er nog eens voor ook. 40GB is weinig, maar voor laptops word meer te duur. Echt gamen met de nieuwste spellen zal ook geen succes zijn. |
![]() |
|
Lees dit ook ff voor je een laptop koopt.
512mb minimaal lijkt me idd wel verstandig. Bij veel zaken kan je wel extra geheugen bij laten zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat heb je aan een laptop als je nog een doos aan dvd's mee moet nemen ![]() Citaat:
En helaas heb je wel gelijk dat bij die merken eenmaal standaard een Windows zit :/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je niet meer doet dan dat is het een prima ding ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sony (maar Sony is heel erg duur) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe sneller je wilt, des te meer energieverbruik, beoordeeld per generatie. Athlon 64 met Mobility Radeon 9700/9800 is supercool, maar dan gaat je accu gewoon niet lang mee. 77 minuten gamen kun je, thats it. Logisch ook wel, enigszins. DTR (Desktop Replacement) vind ik overhyped. Veel mensen die een dure laptop kopen hadden beter een desktop kunnen kopen, voor de helft van de prijs. Oh well. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Echter blijft een notebook altijd iets duurder maarja die accu's zijn ook niet gratis enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke, omdat ik vond dat dit geen nieuw topic verdiende doe ik het hierin:
ik wil ook een laptop, en zag deze: ik wil er alleen mee internetten, normale office appl, cd's branden en dvd kijken. dus geen heftige spellen oid. Acer Travelmate 292ELC 15.0" TFT beeldscherm Intel® Mobile® Celeron® processor 1.30 GHz 256 MB DDR-RAM geheugen 40 GB harddisk DVD/CD-RW Combo SoundBlaster-Pro compatibel geluidskaart 56kbps v.92 modem 10/100 LAN Ethernet 3x USB 2.0, PC card slot IEEE1394, s-video Microsoft Windows XP Home Multilangual (NL/FR/UK) bij www.imha.nl prijs 899 inc btw. ik weet het, het is een instapmodel. maar dit is op dit moment wel het max wat ik kan en wil uitgeven. desktop (ook met tft) is geen optie. mijn vragen nu aan jullie (de kenners): -is die mobiel processor echt beter dan een normale celeron ? langere accuduur weet ik, maar zijn de prestaties gelijk aan een celeron 2.6 ghz? -iemand ervaringen (pos of neg) met acer laptops? hoor erg veel tegenstrijdige verhalen. - als tweede optie zag ik ook nog deze: Asus 2500H notebook celeron 2.8 Intel® CeleronTM - 2.8Hz processor Combo Drive - CD’s branden / DVD’s afspelen 256Mb DDR werkgeheugen 30Gb Harddisk 15” XGA High Resolution TFT beeldscherm Audio DJ voor nog meer muziekplezier 56K2 modem 10/100Mb netwerkaansluiting TV-out, USB 2.0, FireWire, PCMCIA, audio en IrDA Power Man./Smart Battery voor lang mobiel gebruik. Incl. Microsoft Windows XP Home Edition zelfde prijs, zelfde winkel. -is dit een betere keus dan de acer? alvast bedankt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor een beetje office werk heb je gewoon echt niets meer dan dat nodig. Behoorlijk wat bedrijven draaien op celeron desktops en notebooks en dat gaat echt niet super traag ofzo Niet iedereen heeft een p4 3200+ / athlon 64 3000 met een ati 9800pro, WD raptor en 400 mhz geheugen nodig. En soms is de verleiding groot om voor een aantal euro meer die net wat betere serie te nemen , maar waneer je die meerwaarde nooit gebruikt kan je beter bier van dat geld kopen. Of bloemen voor je vriendin ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en met dat laatste ben ik het niet eens... hoe goedkoper je nu doet hoe eerder je dalijk een nieuwe nodig hebt
||
Citaat:
Neem mijn vriendin die werkt al jaren op een celeron 600 notebook. En die is prima geschikt voor een beetje office werk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zeg alleen dat de celeron echt niet zo slecht is als sommige hem doen voorkomen. celeron is geen B kwaliteit cpu ,dat is gewoon onzin. hij heeft alleen bepaalde eigenschapen die de meeste mensen HIER niet aanspreken. Maar dat betekend nog niet dat de cpu compleet afgeschreven is. En zoals je zelf al deels aangeeft, een laptop is een compleet product dat product geeft de peformance en niet alleen de cpu. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Zelf Sony VAIO laptop samenstellen Elin3 | 52 | 09-08-2013 21:31 | |
Software & Hardware |
Nieuwe laptop FREAKY_7 | 27 | 07-07-2012 11:42 | |