Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 16:31
Str0nk
Str0nk is offline
Hé,
Weet iemand een site/winkel waar ik een Ipod kan bestellen en dan geleidelijk kan betalen ?
Oud 13-09-2004, 17:00
Verwijderd
hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:15
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Alex schreef op 13-09-2004 @ 18:00 :
hoe oud ben je?
Hoezo is dat relevant ?
Oud 13-09-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Str0nk schreef op 13-09-2004 @ 18:15 :
Hoezo is dat relevant ?
Ik gok erop dat het iig niet kan als je <18 bent (of iig niet op je eigen naam, wie weet willen je ouders garant voor je staan..)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:18
Verwijderd
Volgens mij kan je dat wanneer je zo'n ding met een creditcard betaald, als service van je bank bij zo'n creditcard. Maar goed, ik zou als ik jou was dat ding niet geleidelijk gaan betalen; dan zit je over 8 maanden met je iPod, die al verouderd is, en moet je nog betalen, terwijl je een heel mooi ander ding hebt gezien... Spaar gewoon en koop dan wanneer je het geld hebt een mooie mp3 speler.

(En dat uit de mond van een persoon die de iPod niet kon laten staan een half jaar geleden, ook al had ze geen geld )
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:04
Mariebel
Mariebel is offline
Bij sommige electronica winkels kun je in principe alles op afbetaling kopen. Weet de precieze regels er niet voor, maar ik ben er niet zo'n fan van. Zie het al voor me, apparaat is al naar de schroothoop, maar jij bent nog aan het betalen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 13:56
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Mariebel schreef op 13-09-2004 @ 20:04 :
Bij sommige electronica winkels kun je in principe alles op afbetaling kopen. Weet de precieze regels er niet voor, maar ik ben er niet zo'n fan van. Zie het al voor me, apparaat is al naar de schroothoop, maar jij bent nog aan het betalen.
Idd, ik vind altijd dat je pas iets moet kopen als je het product volledig kunt afrekenen. Dan spaar je maar wat langer, maar dan hoef je niet maandelijks(en dat dan 12 maanden oid) je product af te betalen.
oke...in sommige gevallen gaat dat niet als het bijvoorbeeld heel duur is, maar als we naar een mp3-speler kijken kun je hem in principe makkelijk in een keer betalen.
Naar mijn idee heb je dus 2 opties:
- je koopt hem wat later, zodat je het in een keer kunt betalen
- als je persee nu een mp3-speler wil, koop dan een goedkopere.
Oud 19-09-2004, 14:09
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Kopen op afbetaling is niet slim. Je betaald vaak 10% meer, een Ipod is niet goedkoop, maar je moet er gewoon even voor sparen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten