Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Elke dag: Water, douchegel, gezichtsschoonmaakprut. ( Kruidvat huismerkt ofzo ) creme, deo, haargum, mascara
Niet elke dag: Shampoo ( voor geverfd haar ), andere make up ( oogpotlood, eyeliner, camouflage enz. ) bodylotion, haarlak. Ow ja, en tandpasta ook elke dag natuurlijk ![]()
|
![]() |
nou eens kijken, meestal ga ik de avond van te voren douchen, maar als dat niet het geval is dan :
- douchegel, - shampoo. en altijd deze dingen hieronder: - tandpasta, - deo'tje, - en make-up (mascara, het is maar school zeg. hihi!), doeg kusss ![]()
|
ligt eraan... ik wordt wakker door m'n Yoko wekkerradio, maar dat product gebruik ik niet echt 'sochtends... ik gebruik het 'savonds, en 'sochtends ben ik er de dupe van.. maargoed als ik dan niet heel hard naar m'n bus moet rennen dan gebruik ik:
Murrays Superior Hairdressing Pomenade wat ik smelt met m'n Hit ![]() eventueel mijn Phillips Phillishave Coolskin River Cola Aquafresh Natural Whitening als ik veel tijd heb dan gebruik ik voor het Aquafresh Natural Whitening gedeelte bruin volkoren brood van Het Stoepje met Hella Halvarine met kaas erop o.i.d. als ik dan nog tijd overheb dan gebruik ik een USA nylon 1mm op een Ibanez RG of een spaanse van een onbekend merk daarna maak ik gebruik van een Connexxion Interliner of een Connexxion Lijnbus, en daarna weer van een Connexxion lijnbus of eventueel van een Trein van de Nationale Spoorwegen... dan gebruik ik verder niet veel producten meer die ochtend... misschien wat computers o.i.d. maar dat is irrelevant want dat zijn nauwelijks producten te noemen
||
![]() |
Citaat:
jepz...dit is ook wat ik gebruik..! alleen in plaats van labello gebruik ik lipgloss! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |