Ik zou het alleen maar leuker en handiger vinden als mijn vriendin (die heb ik nu niet) kort bij me zou wonen. Kost tenminste minder reistijd.
Daarom wil ik ook graag een vriendin krijgen die in Maastricht woont, omgeving Maastricht (Meerssen of Eijsden of zo) mag ook wel, das ook nog wel kortbij... maar Heerlen of Sittard of verder of zo, nee dat vind ik nix. Als ik dan naar haar toe wil moet ik dus 2 uur reistijd (totaaltijd heen- en terugreis met bus of trein bij elkaar opgeteld, want ik heb geen auto) uittrekken. En als ik het dan ook al zo druk heb (op dit moment eigenlijk niet, want ik heb vakantie, maar ik bedoel in de schoolperiodes), maak ik te weinig tijd zo voor haar vrij en dat is misschien minder voor de relatie. Kijk, als ik nou een vakantieliefde van in Holland krijg of zo, dan kan ik haar in de vakantie nog wel veel zien omdat ik dan meer vrij heb, maar een relatie op lange afstand vind ik toch minder dus ja, of ik dat lang volhoud...
Dus ik prefereer het liefst dat mijn vriendin (als ik er een zou hebben) heel vlak bij me woont