Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
memoriessssss =) Maarre, even ontopic ... dat dat spel nu maar snel es efkes in europa gereleased wordt op me cube, dan koop ik um ook nog wel =)
|
Verneukte nieuwe tering ATI-drivers. Op onvoorspelbare momenten hangt alles en hoor ik een schelle piep uit mijn boxen. Met de oude is dit niet.. Het is gewoon een 9800PRO dus wat ze nou allemaal doen. Ik zou haast zeggen dat het aan mij ligt. Het spel zag er wel grappig uit en het is ook wel goed speelbaar. Helaas heb ik door die crashes al 3 keer het beginstuk gedaan en eigenlijk heb ik nu geen zin meer :<
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb een AMD2100+, 512MB DDR333, SB Live! 1024, en een Radeon 9800PRO 128MB met de laatste Catalyst. M'n moederbord is een MSI Delta-ILSR. Maar ik hoor wel meer dat mensen crappy performance krijgen in games met de nieuwste games, Call of Duty crashtte zelfs op de VPU Recovery :> |
![]() |
|
Kan misschien ook nog aan DirectX 9 liggen, aangezien die nog zwaar in de beta fase is. Verscheidene mensen hebben ook al lijnen in het scherm gemeld, dit is geen tearing van de textures, maar echt lijnen van polygonen zoals de bounding box bij Medal of Honor en in de menu's van Need for Speed : Underground.
Ik weet zelf zo snel ook niet waar het aan ligt, maar ik vermoed dus degelijk dat het iets mat DX9 heeft te maken.
|
Ha... ik heb 'm ook..
had ook ernstige problemen met dat 't beginstuk steeds crashte... dat heb ik opgelost door alle details op low te zetten en alle vink vakjes bijn advanced/compatability settings uit te zetten... en ik kan evt nog gaan proberen welke wel en niet maar dat boeit me eigk niet zo... 't ziet er erg leuk/mooi uit allemaal... alleen idd die camera... en ik ben al 2x ergens terecht gekomen waar ik niet meer uit kon (en das best irri)
|
eerst upt ie een oud topic en dan stelt ie een 'gamefaqs'-vraag
![]()
||
Citaat:
Maar ik heb het antwoord al.. ![]() Damn, wat heeft dit spel een kut-einde..en ik had best wat meer van het hele spel verwacht.. ![]()
|
ik heb nog ff een vraagje over dit spel, als je hem uitgespeeld heb, kan je dan niet verder gaan met sidequests ofzo, want na de credits gaat ie gelijk terug naar het hoofdmenu en vandaaruit kan je alleen maar je saves voor het uitspelen laden of een nieuw spel beginnen.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
voor je de ruimte ingaat alles regelen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Euh... Je moet bij de datum kijken om te zien of hij em upt....(denk dat het wel handig is om dat ff te melden aangezien je dat nog niet helemaal door hebt, anders zou je niet zo'n domme post maken...)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de grote game quiz Eye of Sauron | 40 | 27-10-2005 20:42 | |
Games |
Wat vind jij de beste spellen voor de GameCube? Verwijderd | 59 | 21-07-2004 10:42 | |
Lifestyle |
in welke zaken heb jij je neus zoal ingestoken vandaag? schimmel | 500 | 25-06-2004 19:26 | |
Games |
Beyond Good and Evil 2???? jeena | 3 | 27-05-2004 10:54 | |
Games |
XBOX of PS2? Overjoyed | 50 | 19-12-2003 09:11 |