Advertentie | |
|
![]() |
|
vind eerder dat jongens dat doen...
meisjes zijn meestal zo direct om wanneer ze het niet meer interresant vinden, dan gelijk uit te maken. Jongens blijven meestal hangen dus houden het meisje aan het lijntje. Waarom... omdat wij jongens simpel zijn, en niet nadenken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik merk het wel ![]() En maar 2 keer ging het niet over verliefdheid ![]() Maar ik snap het gewoon niet, willen ze een persoon dan niet kwijt als iemand aan het lijntje houden? Houden ze hem dan gewoon zoet ofsow? Als het niet over verliefdheid gaat natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmm maar is t niet soms zo dat je denkt aan t lijntje gehouden te worden ?
ik bedoel ik zie t nut niet in van iemand aan t lijntje houden ik denk dat als iemand niet meer verliefd is diegene t toch wel liever uitmaakt. wat wel zo is de meisjes die ik ken willen wel dat hun exen ze nogsteeds missen enzo dus dat zal dat ego strelende wel zijn ![]()
|
Verwijderd
|
erhmm... ik ga proberen eerlijk te zijn
![]() het uitdagen.. het weten dat iemand je wil ![]() Tis gewoon goed voor je ego. Maar k vin dat ik nie te ver ga. noujah ging. Nou doek ut nooit meer eerder wel. Best koel eigenlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
beste vriend kwijt aan t raken, waardoor? luna-23 | 18 | 07-04-2014 22:32 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezel en durf geen meiden te versieren Verwijderd | 48 | 12-11-2011 13:55 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Chick Rock | 500 | 27-08-2010 10:32 | |
Vrije tijd |
Pre-season: Formule1 2004 mrhanky | 187 | 27-02-2004 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Ook weleens verliefd op iemand geworden bij de eerste date en....? robijnbeertje | 3 | 07-07-2002 18:26 | |
Liefde & Relatie |
Denk je dat ik hier goed aan heb gedaan? Mupske | 2 | 01-04-2002 11:15 |