Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 16:59
Black Hand
Black Hand is offline
Waarom doen vrouwen dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 17:01
Paige
Paige is offline
Omdat ze daarop geilen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:02
Methuselah
Methuselah is offline
mensen aan de lijn houden of zelf aan het lijntje gehouden worden?
Oud 18-02-2002, 17:12
SideWing
SideWing is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
mensen aan de lijn houden of zelf aan het lijntje gehouden worden?

Waarom mensen iemand aan het lijntje houden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
SideWing schreef:
Waarom mensen iemand aan het lijntje houden.
gaat het niet over vrouwen?

Oud 18-02-2002, 17:14
skyscraper
skyscraper is offline
Omdat ze dan een machtsgevoel hebben ofzo, maar jongens doen het ook hoor, het zijn niet alleen de meisjes
Oud 18-02-2002, 17:16
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
gaat het niet over vrouwen?

Ja, vrouwen zijn toch ook mensen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:16
miro
miro is offline
T geeft mij een kick om een jongen aan het lijntje te houden. Heerlijk om een jongen helemaal verliefd op je te laten worden en hem dan keihard dumpen.

Kweet dat sommige mensen mij gemeen vinden maar de meeste mannen zijn ook eikels
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:17
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Omdat ze dan een machtsgevoel hebben ofzo, maar jongens doen het ook hoor, het zijn niet alleen de meisjes

Maar van jongens heb ik daar geen last van
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Black Hand schreef:
Ja, vrouwen zijn toch ook mensen?
da's waar, maar dat is de stelling toch niet?

iig, ieder geslacht bezondigt zich daar IMHO wel eens aan
Oud 18-02-2002, 17:19
slisje
slisje is offline
vind eerder dat jongens dat doen...
meisjes zijn meestal zo direct om wanneer ze het niet meer interresant vinden, dan gelijk uit te maken.
Jongens blijven meestal hangen dus houden het meisje aan het lijntje.
Waarom... omdat wij jongens simpel zijn, en niet nadenken.
Oud 18-02-2002, 17:20
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
miro schreef:
T geeft mij een kick om een jongen aan het lijntje te houden. Heerlijk om een jongen helemaal verliefd op je te laten worden en hem dan keihard dumpen.

Kweet dat sommige mensen mij gemeen vinden maar de meeste mannen zijn ook eikels

Ik ben nu ook al 4 keer aan het lijntje gehouden
Maar ik merk het wel

En maar 2 keer ging het niet over verliefdheid
Maar ik snap het gewoon niet, willen ze een persoon dan niet kwijt als iemand aan het lijntje houden?
Houden ze hem dan gewoon zoet ofsow?
Als het niet over verliefdheid gaat natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:20
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
da's waar, maar dat is de stelling toch niet?

iig, ieder geslacht bezondigt zich daar IMHO wel eens aan

Stelling?
Ik zie geen stelling, ik zie een vraag
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Black Hand schreef:
Stelling?
Ik zie geen stelling, ik zie een vraag
stelling, vraag, wat is't verschil? beiden vereisen een antwoord
Oud 18-02-2002, 17:22
miro
miro is offline
Citaat:
Black Hand schreef:

Maar ik snap het gewoon niet, willen ze een persoon dan niet kwijt als iemand aan het lijntje houden?
Houden ze hem dan gewoon zoet ofsow?
Als het niet over verliefdheid gaat natuurlijk.
Dr is een verschil in " aan het lijntje houden". Wat ik vertelde is gewoon machtsmisbruik wat soms wel eens goed kan zijn voor je zelfvertrouwen. Ik heb ook mn ex aan het lijnte gehouden door heel lang te twijfelen of ik het uit zou maken of niet terwijl ik eigenlijk al niet meer gek op m was. Ik vind dat het dan toch wel een beetje geoorloofd is ook al is het lullig voor die ex. Bij het 2e geval heeft het gewoon met lafheid van jezelf te maken bij het 1e om macht.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:27
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
--> Liefde en Relatie
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:42
sanne60
sanne60 is offline
Of omdat je iemand gewoon niet wil kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 22:19
kizzy
kizzy is offline
doen jongens ook weleens...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 00:54
Dotcom
Dotcom is offline
Meisjes doen het meer.
Streelt hun ego als ze de hele tijd geslijm te horen krijgen ofzo.
Oud 19-02-2002, 09:18
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hmm maar is t niet soms zo dat je denkt aan t lijntje gehouden te worden ?

ik bedoel ik zie t nut niet in van iemand aan t lijntje houden ik denk dat als iemand niet meer verliefd is diegene t toch wel liever uitmaakt.

wat wel zo is de meisjes die ik ken willen wel dat hun exen ze nogsteeds missen enzo dus dat zal dat ego strelende wel zijn
Oud 19-02-2002, 11:19
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:

Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 11:26
@pie
@pie is offline
Citaat:
miro schreef:
Kweet dat sommige mensen mij gemeen vinden
eerder achterlijk

ik op players, and that is all u are

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-02-2002).]
Oud 19-02-2002, 21:29
Black Hand
Black Hand is offline
Waarom kan niemand een echt antwoord geven?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 21:30
Denise84
Denise84 is offline
en mannen dan??!!!
Oud 19-02-2002, 23:32
Verwijderd
erhmm... ik ga proberen eerlijk te zijn

het uitdagen.. het weten dat iemand je wil .. macht hebben oowk wel jah. Aandacht.. blijkt dat iemand je toch nog wel een beetje ziet zitten..
Tis gewoon goed voor je ego.

Maar k vin dat ik nie te ver ga. noujah ging. Nou doek ut nooit meer eerder wel. Best koel eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 09:55
miro
miro is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Om meisjes zoals jij ben ik van het "Je mag meisjes niet slaan" principe afgestapt, zulke sht pik ik van mn LEEEEEEEEEVEN niet!

luister, sommige jongens verdienen het gewoon want als je denkt dat juongens niet gemeen of lomp kunnen zijn dan heb je het helemaal mis. Denk maar niet dat ik niet verliefd kan worden of geen liefde ken, dan heb je het namelijk helemaal mis. JOngens kunnen gemeen zijn en ik ook ja. Ik heb 3 jaar een vaste relatie gehad dus ik weet heus wel hoe het voelt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:38
95827
95827 is offline
Citaat:
miro schreef:
luister, sommige jongens verdienen het gewoon want als je denkt dat juongens niet gemeen of lomp kunnen zijn dan heb je het helemaal mis. Denk maar niet dat ik niet verliefd kan worden of geen liefde ken, dan heb je het namelijk helemaal mis. JOngens kunnen gemeen zijn en ik ook ja. Ik heb 3 jaar een vaste relatie gehad dus ik weet heus wel hoe het voelt.

onzin redenering zeg..zij doen het, zij doen mij pijn dus mag ik het omgekeerd ook doen zou je niet juist zo verstandig moeten zijn om het tegenovergestelde te doen, juist jij weet hoe erg je gekwetst kan worden als je aan het lijntje word gehouden en omdat 'jongens in het algemeen' eikels zijn mag jij je ook zo gedragen..kzou niet graag je vriendje willen zijn eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 11:15
miro
miro is offline
Citaat:
95827 schreef:
onzin redenering zeg..zij doen het, zij doen mij pijn dus mag ik het omgekeerd ook doen zou je niet juist zo verstandig moeten zijn om het tegenovergestelde te doen, juist jij weet hoe erg je gekwetst kan worden als je aan het lijntje word gehouden en omdat 'jongens in het algemeen' eikels zijn mag jij je ook zo gedragen..kzou niet graag je vriendje willen zijn eigenlijk...
Ja misschien heb je wel gelijk, ik weet hoe het voelt dus ik zou het niet moeten doen...Maar wat nou als ie jongens zelf mij ook aan het lijntje houden?? en ik dus op mijn beurt hen?? das ook ooit een situatie geweest, een jongen wist dat ik supergek op m was en hield mij aan het lijntje, toen ik dat door had ben ik doorgegaan met mn eigen leven en heb hem duidelijk laten merken dat ik hem niet nodig had. Toen wou ie ineens wel, vind je het dan voor mij niet geoorloofd om hem dan ook aan het lijntje te houden?? En geloof me, misschien hebben veel mensen hier de indruk dat ik misschien zo ben dat ik veel jongens aan het lijntje hou, maar dat is dus niet zo, het gebeurt af en toe ja. Maar ik ben ook iemand die helemaal hoteldebotel van een jongen kan zijn en waarvoor ik dan bereid ben om alles te doen.En waarom zou jij dan niet mijn vriendje willen zijn? omdat ik jongens aan het lijntje kan houden? Of omdat jongens mij al zo vaak pijn hebben gedaan waardoor ik een soort angst/haat heb gekregen jegens jongens (ik ben geen lesbi hoor ) en dus ook pijn terug kan doen?Of vind jij mij gewoon hypocriet omdat ik dit mensen aandoe terwijl dat ik zelf weet hoe het voelt?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 11:18
@pie
@pie is offline
Citaat:
miro schreef:
*vrhaal*
als je meent dat je het niet constant doet bied ik eerst me excuses aan voor mn post hier ergens boven, en daarna zeg ik dat je generaliseert. ik zou nog liever bedrogen worden dan zelf bedriegen, en dat is slecht voor/van mij, maar zo ben ik nu eenmaal
Oud 20-02-2002, 11:31
schaapjes
schaapjes is offline
Het is slecht om iemand met voorbedachte rade ongelukkig te maken. En zelf gelukkiger te worden van dat ongeluk.

Iets doen waardoor een iemand gelukkig wordt en een ander ongelukkig is een ander verhaal, waar zelden het oordeel "slecht" in meespeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten