Oud 20-07-2010, 12:03
Verwijderd
Hallo Leden,

Ik zit al een tijdje met een probleem!
Ik probeer al een geruime tijd om meiden te versieren! Maar het is toch lastiger dan ik dacht!
Ik ben namelijk een heel onzekere jongen die ook nog is heel verlegen is!
Daarom vind ik het ook moeilijk om meiden te versieren.
Meestal als ik een meid begroet lachen ze me uit of weet ik wat!
In dit forum zal ik dan willen vragen of jullie wat weten . Ik ben namelijk bang dat als ik niks durf ik ook nooit een meid in mijn leven zal krijgen

Groet,

Chris
Advertentie
Oud 20-07-2010, 12:33
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Als je onzeker bent, is het misschien handiger om eerst vooral vriendinnen te krijgen. Gewone vriendinnen, zoals je vrienden hebt. Dat kan je een boel helpen bij het leren omgaan met wat meisjes eigenlijk leuk vinden. Zelfs misschien een beetje de vrouwelijke psyche begrijpen *duikt weg*.

Daarnaast is het ook mijn ervaring dat het veel makkelijker is om in contact te komen met andere meisjes als je vriendinnen hebt om er over te praten, maar ook om bij je te zijn. Een jongen in het gezelschap van een meisje geeft een positief signaal af.
__________________
Altijd nuchter
Oud 20-07-2010, 13:10
Verwijderd
Okey Klopt! Maar ik heb geen meiden in mijn omgeving! En het nadeel is dat ik ook heel snel verliefd wordt!
Oud 20-07-2010, 17:54
Verwijderd
Heb je nog andere tips om een meid te kunnen versieren , hoe maak je de eerste stap , wat zeg je tegen een meid (zonder dat ze me uitlachen) Waar moet je opletten , Wanneer weet je wanneer een meid jou leuk vind , Hoe snel vraag je een nummer en maak je een afspraak?

Please Help me
Oud 20-07-2010, 21:23
Koekenpan
Koekenpan is offline
Citaat:
Heb je nog andere tips om een meid te kunnen versieren , hoe maak je de eerste stap , wat zeg je tegen een meid (zonder dat ze me uitlachen) Waar moet je opletten , Wanneer weet je wanneer een meid jou leuk vind , Hoe snel vraag je een nummer en maak je een afspraak?

Please Help me
Maak je niet zo'n zorgen. Als een meisje jou ook leuk vind dan is ze ook
zenuwachtig en onzeker. Een tip om mee te openen is bijvoorbeeld:
- Je bots een klein beetje tegen haar aan bijvoorbeeld als je aan het uitgaan
bent en vanuit daar kan je sorry zeggen en jezelf netjes voorstellen. Als er vriendinnen
bij zijn dan vraag je aan haar of ze je wil voorstellen aan haar vriendinnen want dat is
wel zo netjes.

- Let erop dat als je met een meisje praat dat je je handen heel rustig houd, veel jongens
waaronder ik ook zijn te druk tijdens het gesprek en dat is ook een min punt. Dus de handen niet te druk heen en weer.

- Blijf nooit te lang plakken bij een meisje.

- Het nummer moet je vragen zo van: Ik moet weer terug naar m'n vrienden
maar misschien kan ik je een keer bellen om wat te doen?

- Mocht het meisje je niet leuk vinden of je uitlachen, kijk er dan doorheen dan verdien je veel beter. Liefde doet pijn, soms veel pijn en op ieder potje past een dekseltje dus geen zorgen maken!
Oud 20-07-2010, 21:37
Verwijderd
Goeie Tips dankje!
Als ik nu bijvoorbeeld een leuk meisje op straat tegenkom! Of op het strand..Is dat dan hetzelfde
(sorry zit er erg mee dat ik niemand kan krijgen ben ook al 18)
Oud 20-07-2010, 22:15
Koekenpan
Koekenpan is offline
Je kan wel iemand krijgen maar je moet zekerheid uitstralen.
Meisjes kunnen zien hoe je je van binnen voelt.

Ga vooral niet opzoek naar een meisje, een leuk meisje
zoek je niet door een zoektocht maar die kom je zomaar opeens
tegen.

Lees dit eens:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809480
Oud 20-07-2010, 22:19
Verwijderd
Naja aangezien ik een persoon ben die niks durft en als ik durf het meteen verknal!
Als ik geen actie onderneem krijg ik ook nooit een meid! Meiden komen heus niet op mij af! Aangezien ik mezelf ook niet echt de knapste vind (dan had ik allang iemand gehad) . Ik ben gewoon bang nooit een meid te zullen krijgen aangezien deze nooit op mij aan gaan komen en ik niks durf! Ik stap ook bijna nooit!
Ik zit er echt heel erg mee!
Oud 20-07-2010, 23:43
TH1JS
TH1JS is offline
En heeft alcohol geen positief effect ? Sommige mensen zijn veel socialer als ze wat binnenhebben.
Oud 21-07-2010, 11:35
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Hmm, ga eerst maar es wat meer stappen en doe wat aan je sociale leven, want je bent gewoon wanhopig. Zorg gewoon dat je een leuke vriendengroep hebt om mee te stappen en ga in de weekenden lekker de horeca in. En dan komt het allemaal vanzelf. Je bent er gewoon veel te veel mee bezig, en helemaal op gefocussed, dat werkt nooit! Zorg in ieder geval dat je lacht, als je op een meisje afstapt, want als je heel zenuwachtig met je vingers gaat zitten pulken schrik je ze alleen maar af, doe gewoon sociaal, dan komt het wel.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Oud 21-07-2010, 14:02
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Een cursus of een boek over lichaamstaal kan een wereld voor je openen.
En zorg ervoor dat je eerst bevriend bent met jezelf, anders zal de relatie niet heel lang duren als je alleen maar onzeker bent.
En niet alleen de knapste jongens kunnen een vriendin krijgen! Iedereen heeft een kans, zolang je van jezelf houdt zullen de meisjes ook van jou houden, ongeacht hoe mooi je bent.
Ik ken zat knappe jongens die niet met meisjes kunnen omgaan en andersom.
__________________
The revolution will not be televised.
Oud 21-07-2010, 14:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In dit tijdperk kan je ook beginnen met mensen die je kent doordat ze in je klas zitten ofzo op hyves toe te voegen en dan een beetje krabbels te sturen. Of facebook of twitter of weet ik veel wat je doet tegenwoordig. Op die manier is de drempel om in het echt een gesprek aan te knopen een stuk lager.
Zeker weten dat een meisje je leuk vindt doe je nooit. Het is ook een stuk enger om in je eentje op een meisje af te gaan, het is makkelijker als je in een sociaal groepje belandt dat ook wel met meisjes socialized en je op die manier in het gesprek te werpen. In je huidige vriendengroep zal toch zeker wel iemand zitten die contact heeft met een meisje ofzo? Stel voor om met een groepje jongens en meisjes naar de film te gaan of uit te gaan of weet ik het, dan kan je makkelijker contact leggen met iemand.
En onzekerheid moet je niet willen oplossen door meisjes te versieren, mensen worden namelijk vaak afgewezen, het andere geslacht is een wankel iets om je zelfvertrouwen op te baseren. Je kunt beter gaan sporten of je op een manier uiten waar jij je prettig bij voelt en zo zelfvertrouwen kweken, zodat je niet puur en alleen op het andere geslacht gericht raakt. Succes!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-07-2010, 15:26
Verwijderd
Je moet idd eerst met jezelf bevriend raken, weten wie je bent en waar je toe in staat bent. Leer eerst met meisjes praten, maak vrienden, bouw je sociale kring uit. Focus je niet te veel op het krijgen van een vriendin, dan gaat het nooit werken. Het is geen prestige object of iets...
Oud 21-07-2010, 17:13
Verwijderd
Ik heb geen meiden in mijn omgeving! Zou het kunnen komen omdat ik een lichte vorm van autisme heb dat meiden niks in mijn zien? Omdat ik echt alles fout doe! Ik ben echt bang! Nooit een meid te krijgen!
Wat zien meiden in een verlegen jochie die niks durven ? Meiden komt nooit op mij af!
En hoe met ik met meiden bevriend gaan raken dan? Ik ken haast geen meiden waarmee ik bevriend ben! puur omdat ik snel verliefd wordt op iemand. Ben gewoon zo bang!
Oud 21-07-2010, 17:38
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Ik heb geen meiden in mijn omgeving! Zou het kunnen komen omdat ik een lichte vorm van autisme heb dat meiden niks in mijn zien? Omdat ik echt alles fout doe! Ik ben echt bang! Nooit een meid te krijgen!
Wat zien meiden in een verlegen jochie die niks durven ? Meiden komt nooit op mij af!
En hoe met ik met meiden bevriend gaan raken dan? Ik ken haast geen meiden waarmee ik bevriend ben! puur omdat ik snel verliefd wordt op iemand. Ben gewoon zo bang!
Meiden zien inderdaad niets in een in een verlegen jochie die niets durft. Je moet ook geen jochie zijn, je moet een vent zijn. Ga je een als een vent gedragen. Meiden verwachten meestal dat jongens leiden, dus ze komen idd niet op je af, dat is vrij normaal.
Je wordt te snel verliefd omdat je te weinig eigenwaarde hebt. Als je meer eigenwaarde creëert wordt je kritischer.

Oja en lees mijn topic over aantrekkingskracht, die heb ik gemaakt voor mensen als jij.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 21-07-2010, 23:15
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik heb geen meiden in mijn omgeving! Zou het kunnen komen omdat ik een lichte vorm van autisme heb dat meiden niks in mijn zien? Omdat ik echt alles fout doe! Ik ben echt bang! Nooit een meid te krijgen!
Wat zien meiden in een verlegen jochie die niks durven ? Meiden komt nooit op mij af!
En hoe met ik met meiden bevriend gaan raken dan? Ik ken haast geen meiden waarmee ik bevriend ben! puur omdat ik snel verliefd wordt op iemand. Ben gewoon zo bang!
Als je je die vragen stelt, dan lijkt het me misschien nog wat snel voor je om gelijk een vriendinnetje te willen. Meisjes zijn doodnormale mensen. Ze hebben natuurlijk andere eigenschappen, uiteenlopend van fysieke, psychologische en sociale verschillen. Maar zij snappen ook dat jij anders bent. Hoe opener hoe beter.

Hell, als ik je verhaal zo lees dan zou ik nog bijna zeggen dat je het snel moet zeggen. En stel je anders duidelijk voor dat het niets wordt. Als jij duidelijk contact zoekt waarbij vriendschap het doel is, dan kom je er wel over heen.

Hoe raak je met iemand bevriend? Zoals ik al eerder zei: begin met iets dat je deelt: een band, een boek, een hobby, een klas. Wat ook maar lukt. Begin over het weer, het maakt niet zo veel uit. Je moet gewoon een duidelijke afstand bewaren.

Ik zit na te denken hoe ik het goed kan uitleggen, maar ik herinner me bijvoorbeeld dat ik een keer met een meisje in de trein stond en kwam te praten over de vertraging en de drukte. Toen vroeg ik naar de muziek die ze op had, en over haar vriend. Heb wat verteld over mijn werk, mijn studie, etc. Na een uurtje stapte ik uit en ik heb d'r nooit meer gezien. Toch had ik genoeg aanknopingspunten gevonden om eventueel haar nog eens te zien. Ik had die interesse niet, maar het kan wel.

Dat kan jij ook, zelfs met autisme. Je moet je onhandigheid kennen en 'gebruiken'. Zelfs al kom je een keer met de zin: "Ik zie je nu al een paar keer lopen en ik wilde eigenlijk eens weten wie je bent. Ik ben alleen heel verlegen" En als ze dan reageert, kan je ook zeggen dat je bang bent omdat je autisme hebt.

Alternatief: Ga naar een vriendin toe, en zeg het. Behalve als je genegeerd wordt, kan je altijd je goede intenties duidelijk maken. Ik denk dat veel meisjes niet worden afgeschrikt door verlegenheid. Dat kennen ze zelf ook.

Zijn er dames hier die het hier mee eens zijn?
__________________
Altijd nuchter
Oud 22-07-2010, 15:40
ellez
ellez is offline
hoi
ik ben ellez
wat is je msn?? dan kunnen we msn-en
ik ben ook heel verlegen en durf nooit tegen jongens te praten
ik zou het heel fijn vinden als je met me zou willen msn-en oven dit probleem
groetjes ellez
Oud 24-07-2010, 21:02
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik denk dat je eerst over je verlegenheid en onzekerheid moet afkomen. Omdat je autisme hebt zul je er alleen nóg harder aan moeten werken, en het niet in de weg laten staan. Autisme heb je en daar kun je niks meer tegen doen, en daarom alleen er het beste van maken.
Volg een assertiviteitscursus of iets anders, lees boeken en kom over je onzekerheid heen. Zo wordt je eerst je eigen goede vriend en dan pas kun je aan de relatie met een ander beginnen.
__________________
The revolution will not be televised.
Ads door Google
Oud 25-07-2010, 02:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je zelfverzekerd overkomt zonder arrogant te doen, je kijkt me niet aan alsof je mijn kleren van mijn lijf wilt rukken, je probeert me niet af te zonderen van een vriendin, en je gebruikt geen lame ass openingszin, heb je al een hele hoop goed gedaan hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-07-2010, 23:36
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
en je gebruikt geen lame ass openingszin,
ik heb geen openings zin maar jij hebt een opening en ik heb zin
__________________
sterke drank
Oud 28-07-2010, 23:36
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809480
__________________
sterke drank
Oud 29-07-2010, 05:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb geen openings zin maar jij hebt een opening en ik heb zin
Dat soort dingen ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-07-2010, 00:58
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Okey Klopt! Maar ik heb geen meiden in mijn omgeving! En het nadeel is dat ik ook heel snel verliefd wordt!
ooow ja die ken ik ook ja...
maar ik zou aanraden, ga een keertje uit, vraag of iemand ook zin heeft om wat dames mee te nemen,
drink er flink wat mee en doe lekker gezellig ermee
heel klein beetje flirterig weetjwel is meestal wel leuk,
en daarna kan je dr vaker mee uitgaan ofzo en wie weet hebben die wel vriendinnen
Oud 31-07-2010, 00:59
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Als je zelfverzekerd overkomt zonder arrogant te doen, je kijkt me niet aan alsof je mijn kleren van mijn lijf wilt rukken, je probeert me niet af te zonderen van een vriendin, en je gebruikt geen lame ass openingszin, heb je al een hele hoop goed gedaan hoor
dus vrijwel elke jongen die gewoon normaal doet en je niet als een klootzak behandeld heeft een kans?
sorry maar dat kan ik niet zo geloven
Oud 10-08-2010, 10:46
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
of doe gewoon aan online dating ofso
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Advertentie
Oud 10-08-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Als je onzeker bent, is het misschien handiger om eerst vooral vriendinnen te krijgen. Gewone vriendinnen, zoals je vrienden hebt. Dat kan je een boel helpen bij het leren omgaan met wat meisjes eigenlijk leuk vinden. Zelfs misschien een beetje de vrouwelijke psyche begrijpen *duikt weg*.

Daarnaast is het ook mijn ervaring dat het veel makkelijker is om in contact te komen met andere meisjes als je vriendinnen hebt om er over te praten, maar ook om bij je te zijn. Een jongen in het gezelschap van een meisje geeft een positief signaal af.
hier ben ik het mee eens! mijn vriendengroep is 50/50 ongeveer, en ook door naar andere 'relatie's' te kijken kun je veel ervaring opdoen hoe het wel en niet moet! dat helpt weer heel erg als je daadwerkelijk een relatie hebt. ik heb zelf 3 jaar op die manier ervaring opgedaan voordat ik daadwerkelijk een vriendin had (en heb)

En dan wisselt de samenstelling van de groep steeds een beetje, iedere maand komen er weer wat mensen bij en gaan er weer wat mensen weg. naderhand merk je vanzelf of het klikt tussen jou en een meisje uit je groep, en dan vraag je d'r msn. En dan begin je een gesprek. En als ze dan gezellig doorkletst voor een lange tijd dan is de kans heel groot dat ze wat in je ziet. Dan lekker een tijdje in deze fase blijven rondhangen tot je zeker weet dat je haar echt leuk vind en dat je zeker weet dat zij jou leuk vindt. En als je zoals ik dan in 3 dagen ongeveer 15 uur gechat hebt weet je het 100% zeker, ze vindt jou leuk.

Dan moet je bijv. gewoon eens zeggen: grote pauze bij de gymzaal ofzo en dan maar een rustig plekje gaan en haar vragen, grote kans dat ze ja zegt.

En: ga geen stomme cliche actie's proberen uit te voeren, hiermee zet je alleen jezelf voor gek en bereik je niks.
Oud 11-08-2010, 22:57
Romano
Romano is offline
Gewoon volzuipe en hosselle maar .
Oud 12-08-2010, 15:05
Verwijderd
ik ben zelf n stuk jonger dan jij dus kan ik je niet zo geweldig goed helpen
maar heb je geen zussen of broers??
die hebben dr vaak net iets meer ervaring mee en die kunnen je vast wel helpen.
Oud 12-08-2010, 15:22
Verwijderd
Heb 2 zussen Maar die weten ook niks.. Ik heb echt de angst om erop af te stappen.. Kennelijk misschien autisme!
Maar ik ben heel vaak voor lul gezet door meiden.. en gebruikt door sommige en door sommige weer uitgelachen.. Dus ik ben gewoon bang om nu weer op een meisje af te stappen
Oud 12-08-2010, 19:45
TH1JS
TH1JS is offline
Ben je misschien overdreven verlegen ?
Oud 12-08-2010, 21:12
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Shit kerl, da's geen autisme! Leef 's bij je eigen leven, niet voor de benaming van een ander.
Misschien is dat 't wel, je ego laat 't je niet toe, je bent te afhankelijk van de mening van een ander. Let, jij hebt ook een mening over een ander, anderen willen dus ook dat jouw mening goed is over hen, show dat dus! Het is jouw leven, niet die van hen.
Autistisch kan je niet zijn als je doorhebt dat je in je eigen leven zit.
Oud 12-08-2010, 21:28
Verwijderd
Ik heb autisme.. Dat is een feit.. Maar het komt ook door vernedering .. Dus uigelachen worden , Gebruikt worden..Aan het lijntje gehouden worden.. En dat maakt voor mij stap heel groot om nog eens een meid te versieren en als ik dat niet durf krijg ik dus nooit een vriendin want meiden stappen echt niet op mij af ..!
Oud 12-08-2010, 23:45
men123
men123 is offline
Citaat:
Heb je nog andere tips om een meid te kunnen versieren , hoe maak je de eerste stap , wat zeg je tegen een meid (zonder dat ze me uitlachen) Waar moet je opletten , Wanneer weet je wanneer een meid jou leuk vind , Hoe snel vraag je een nummer en maak je een afspraak?

Please Help me
Nadeel dat je snel verliefd word ? BEN BLIJ Jezus , ik heb pas 2 meisjes gehad in mn leven waar ik verliefd op was, kheb het wel 2 x verneukt maarja, tijd zat
Oud 13-08-2010, 01:41
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
Ik heb autisme.. Dat is een feit.. Maar het komt ook door vernedering .. Dus uigelachen worden , Gebruikt worden..Aan het lijntje gehouden worden.. En dat maakt voor mij stap heel groot om nog eens een meid te versieren en als ik dat niet durf krijg ik dus nooit een vriendin want meiden stappen echt niet op mij af ..!
vriend van me had ook autisme, maar op de een of andere manier is daar nu geen sprake meer van. kennelijk is er iets sterk in hem veranderd nadat hij pas echt de indruk kreeg dat ie vrienden had, omdat ik het vaak genoeg voor em opnam.
autisme zit volgens mij in je zelf. Als een of andere kerel zegt je hebt autisme, en jij gaat dat je hele leven herhalen dan blijft dat zo. probeer het gewoon een keer bij uitgaan. daar doen meisjes niet zo moeilijk, helemaal niet als ze wat op hebben( )
weet je trouwens zeker dat mensen je uitlachen? of is dat alleen een beeld dat je hebt van de situatie. verder zou ik juist denken van 'ik laat ze eens wat zien en dal al die chicks jonge'
je moet meisjes wel respecteren

oke genoeg gezegd weltrusten
__________________
sterke drank
Oud 13-08-2010, 02:05
TH1JS
TH1JS is offline
Misschien moet je eerst wat comfortabler gaan voelen rond vrouwen, dit lijkt mij een goed begin om je angst om vrouwen te versieren weg te werken. Ga er een dag op uit en probeer wat vrouwen aan te spreken, bij voorkeur ook een aantal zeer aantrekkelijke. Maak gewoon een onschuldige babbel. Of ga iets drinken en praat eens met de opdienster of met de kassierster in de supermarkt. Probeer dat, krikt het zelfvertrouwen op, en enkele positieve ervaringen kunnen die angst wel verminderen denk ik.
Oud 13-08-2010, 11:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Misschien moet je eerst wat comfortabler gaan voelen rond vrouwen, dit lijkt mij een goed begin om je angst om vrouwen te versieren weg te werken. Ga er een dag op uit en probeer wat vrouwen aan te spreken, bij voorkeur ook een aantal zeer aantrekkelijke. Maak gewoon een onschuldige babbel. Of ga iets drinken en praat eens met de opdienster of met de kassierster in de supermarkt. Probeer dat, krikt het zelfvertrouwen op, en enkele positieve ervaringen kunnen die angst wel verminderen denk ik.
Wat hij zegt. Je kunt eerst proberen een praatje maken met allerlei mensen (jongens, oude mensen, meiden).
Ads door Google
Oud 13-08-2010, 23:53
TH1JS
TH1JS is offline
Nog een opmerking daarbij:
Een goed begin is te beginnen in een kledingszaak of andere winkel/café/.... waar wat aantrekkelijke vrouwen werken en begin een babbeltje met die vrouwen, gooi er wat humor in, kom zelfverzekerd over, en ga na enkele minuten weer weg, hup naar de volgende zaak. Mensen in winkels worden betaald om vriendelijk te zijn tegen klanten, dus dit is een goede manier om je comfortabler te voelen en om misschien wat soorten humor uit te testen, en wat-weet-ik-nog-allemaal.
Oud 14-08-2010, 02:58
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
Mensen in winkels worden betaald om vriendelijk te zijn tegen klanten,
psst dit moet je niet zeggen
__________________
sterke drank
Oud 14-08-2010, 16:21
TH1JS
TH1JS is offline
Citaat:
psst dit moet je niet zeggen
Nee, niet echt, het verlaagt de instapdrempel
Oud 20-08-2010, 16:31
Britney987
Britney987 is offline
Citaat:
Hallo Leden,

Ik zit al een tijdje met een probleem!
Ik probeer al een geruime tijd om meiden te versieren! Maar het is toch lastiger dan ik dacht!
Ik ben namelijk een heel onzekere jongen die ook nog is heel verlegen is!
Daarom vind ik het ook moeilijk om meiden te versieren.
Meestal als ik een meid begroet lachen ze me uit of weet ik wat!
In dit forum zal ik dan willen vragen of jullie wat weten . Ik ben namelijk bang dat als ik niks durf ik ook nooit een meid in mijn leven zal krijgen

Groet,

Chris
Misschien ben je wel heel lelijk,
Als ik met een vriendin ben
en er komt ineens een jongen die heel leijk is en die zegt heey,
Dan lig ik altijd gelijk in een deuk, dus misschien is een make-over wat voor jou
Oud 20-08-2010, 16:45
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Misschien ben je wel heel lelijk,
Als ik met een vriendin ben
en er komt ineens een jongen die heel leijk is en die zegt heey,
Dan lig ik altijd gelijk in een deuk, dus misschien is een make-over wat voor jou
Ja, maak 'm vooral nog onzekerder.
Oud 20-08-2010, 18:23
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Misschien ben je wel heel lelijk,
Als ik met een vriendin ben
en er komt ineens een jongen die heel leijk is en die zegt heey,
Dan lig ik altijd gelijk in een deuk, dus misschien is een make-over wat voor jou
Jeez, zie je echt niet dat je in dit topic te doen hebt met iemand die al onzeker genoeg is?
Moet jij er nog een 'grapje' bovenop doen...

Zielig
Oud 21-08-2010, 16:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er zijn echt maar héél weinig mensen zijn die van zichzelf gewoon puur lelijk zijn. Alles draait om uitstraling en vervolgens om de mensen die je aanspreekt. Sommige mensen vinden het vooral belangrijk stoer te doen en die willen niet omgaan met mensen die onzeker overkomen omdat dat slecht is voor hun imago. Dat zijn heel vervelende mensen en daar moet je niet mee willen socializen. En verder moet je je beseffen dat autisme je niet per se in de weg hoeft te staan! Niks hoeft je in de weg te staan, je bent alsnog baas over je eigen leven! Je kunt misschien niet alles goed ofzo maar iedereen heeft zijn talenten en veel dingen die leer je later pas bij. Zelfvertrouwen hebben enzo is daar één van!

@Britney, dat is echt een heel gemeen, onbeleefd en naar iets om te doen, daar moet je serieus mee ophouden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-08-2010, 18:05
Verwijderd
Ik ga in het andere topic verder... De post is dubbel geopend! Sorry..
Oud 06-01-2011, 00:16
MagicBeemes
MagicBeemes is offline
Citaat:
Misschien ben je wel heel lelijk,
Als ik met een vriendin ben
en er komt ineens een jongen die heel leijk is en die zegt heey,
Dan lig ik altijd gelijk in een deuk, dus misschien is een make-over wat voor jou
goh dat komt echt weer van een 14 jarig trutje......

ben zelf 26 en kom eigenlijk bij toeval op deze pagina uit en ik zat zo te lezen en ik had precies hetzelfde toen ik jou leeftijd had.
je moet zelf gewoon veel openen wezen en vrouwen komen echt wel naar jou toe maar dat is meer als je de uiterlijk ervoor heb of een dikke auto heb, sorry maar het is gewoon zo.

vrouwen kijken veel meer naar status onbewust. daarbij kan je kijken iemand die populaire vrienden heb of zelf populair is of die een bepaalde uitstraling uitstraald zoals zekerheid of dat je het gewoon voor mekaar heb. allemaal moeilijk uit te leggen.

enigste tip wat ik kan mee geven wees gewoon jezelf en hoe moeilijk het ook is praat gewoon met meiden wat maakt dat nou uit als je een keer afgewezen ben ? ben ook tig keer afgewezen totdat je pas echt een leuke meid tegenkomt en dan merk je al gelijk in de eerste 10 seconden dat het klikt en dan hoef je niet eens moeite te doen en dan kan je ook niks meer fout doen als alleen niet der telefoonnr vragen. die moment merk je vanzelf wel alleen het is nooit bij je voor gekomen.
Oud 12-11-2011, 02:31
Gabie
Gabie is offline
ik heb een tip:

geen stress!

ik vind mezelf een vrij knappe jongen,niet opschepperig ofso, maar ik weet het steeds te verknallen, door iets te zeggen wat weer net te ver gaat omdat ik het zo zie, meisjes zijn bussen mis er een en een andere komt, en dat terwijl ik 2jaar geleden niet eens tegen meisjes durfde te praten.

owja nog wat tips:
-ga vaker naar de kapper, omdat het een lekker gevoel heeft.
-als je in je maag zit met mode, ga 2maal per week naar kledingwinkels beetje rondkijken wat nu velen dragen.
-als je eens een keer een blauwtje loopt? big deal, denk maar zo; zij is jouw niet waard.
-doe je ding, ga niet stoer lopen doen
-met meisjes die je leukt vind moet je niet gaan praten alsof je kameraad wil worden, praat gewoon beetje brutaal en niet lachen als je dat doet
Oud 12-11-2011, 06:59
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Oud 12-11-2011, 13:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dit, obviously.
Oud 12-11-2011, 14:55
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Bump van bijna een jaar, geweldig.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ik heb me versaaid in mijn knakworst #1094
Verwijderd
500 28-08-2010 01:03
Liefde & Relatie Waarom heb jij geen vriend(in)?
Spanish rose..*
153 22-11-2004 13:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.