Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2004, 20:07
tommy06
tommy06 is offline
heej

ik ben al lang verliefd op een meisje. het is nu 3 weken uit met haar vorige vriendje. we gaan al veel met elkaar om. met vrienden er bij 's avonds enzo. hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik wat met der wil en zal ik het vragen ??????

ltr
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2004, 20:12
Verwijderd
Misschien kan je beginnen met er proberen achter te komen of zij ook wat voor jou voelt. Als je hier niet achter komt kun je altijd gewoon vertellen dat je verliefd op dr bent en dr heel leuk vindt. Dan zal zij wel zeggen of zij dat ook heeft of niet.. Zo ja, lucky you! Zo nee, jammer..
Maar persoonlijk zou ik niet vragen of ze wat met je wilt of verkering wilt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:14
tommy06
tommy06 is offline
das het probeel ze zeg niet of ze iemand leuk vin, en haar beste vriendin wil het ook ECHT niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
tommy06 schreef op 27-09-2004 @ 21:14 :
das het probeel ze zeg niet of ze iemand leuk vin, en haar beste vriendin wil het ook ECHT niet zeggen.
misschien via iemand anders? Maar anders denk ik dat je twee keuzes hebt:
1. niets doen
2. actie ondernemen....
Het ligt er dus aan wat je wilt..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:17
tommy06
tommy06 is offline
acktie maar hoe een andere viend of vriendin vragen om erachter te komen ? maar iedereen zou wel wat met haar willen. dus gaan ze toch doorlulle dat ik met haar wil. en da lijkt me geen goed idee.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 20:20
rubenrtv
rubenrtv is offline
actie is gewoon het aan haar vragen, maar das lomp; dus pak haar op r bek of vraag of ze zin heeft om een keertje alleen naar de film (of iets minder afgezaagds) te gaan
Oud 27-09-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
tommy06 schreef op 27-09-2004 @ 21:17 :
acktie maar hoe een andere viend of vriendin vragen om erachter te komen ? maar iedereen zou wel wat met haar willen. dus gaan ze toch doorlulle dat ik met haar wil. en da lijkt me geen goed idee.
dan heb je 1 optie nog over haar vertellen dat je haar leuk vindt/verliefd op dr bent..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:22
bracelance
bracelance is offline
het is drie weken uit met haar vriend. Je weet niet of het veel of weinig invloed op haar heeft. Eerst controleren of ze goed over de jongen heen is en klaar is voor iets nieuws...ga iig niets forceren
Oud 27-09-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 27-09-2004 @ 22:22 :
het is drie weken uit met haar vriend. Je weet niet of het veel of weinig invloed op haar heeft. Eerst controleren of ze goed over de jongen heen is en klaar is voor iets nieuws...ga iig niets forceren
zeer zeker niet onbelangrijk
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:42
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als zij ook wat voor jou voelt, moet je het zeker vragen ja! veel geluk!!
Oud 27-09-2004, 21:50
Verwijderd
Het is drie weken uit met haar vorige vriend. Er zijn dus twee opties.

1) Ze is er overheen. Dan kan het ook niet veel betekend hebben, en is het de vraag of het zin heeft iets met haar "te nemen". Je kan natuurlijk wel, indien mogelijk en/of gewenst door jou, misbruik van haar maken. Of je dat voor jezelf moreel kunt verantwoorden is natuurlijk een andere vraag.

2) Ze is er nog niet overheen. Dan is het sowieso erg onverstandig om avances te maken.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 23:03
Verwijderd
zoiets vragen na 3 weken is al erg snel... het lijkt me handiger als het gewoon 'groeit'
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 23:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Drie weken is het pas uit. Ik zou haar even de tijd geven nog om bij te komen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:15
Verwijderd
Hoelang heeft de relatie geduurd van haar? Want 3 weken is dat niet wat snel? Gun haar tijd. Dat zal ze waarderen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 10:18
Viporizer
Viporizer is offline
Iets laten groeien is in zo'n geval altijd beter dan forceren.

Ik zou zeggen gun haar nog wat tijd ga als goede vrienden leuke dingen met elkaar doen maak het naar haar zin. En met een beetje mazzel ga je vanzelf merken dat ze steeds verder naar je toe trekt.

Succes
Oud 30-09-2004, 14:50
filia dei
filia dei is offline
Nou nee, iig niet meteen nu zeg k'hoor dat je weer vrij bent wil je verkering met mij dan?
Maar spreek gewoon een keertje met ze tweetjes af en als dat leuk gaat, nog een paar keer en probeer dan eens te vragen hoe het met haar gaat in de liefde en als dat helemaal goed gaat kun je HET aan haar vragen.
Oud 30-09-2004, 23:25
Eva*
Eva* is offline
Hou je met andere dingen bezig dan met irrelevantiteiten als dit.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 04:31
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
filia dei schreef op 30-09-2004 @ 15:50 :
Nou nee, iig niet meteen nu zeg k'hoor dat je weer vrij bent wil je verkering met mij dan?
Volgens mij kan de TS dan beter vragen of ze wil neuken, want dat klinkt tenminste niet zo eng.
Oud 01-10-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Eva schreef op 01-10-2004 @ 00:25 :
irrelevantiteiten
Leuk woord, maar het is geen Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 15:00
ilse
ilse is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 30-09-2004 @ 11:18 :
Iets laten groeien is in zo'n geval altijd beter dan forceren.

Ik zou zeggen gun haar nog wat tijd ga als goede vrienden leuke dingen met elkaar doen maak het naar haar zin. En met een beetje mazzel ga je vanzelf merken dat ze steeds verder naar je toe trekt.

Succes
agree
Oud 04-10-2004, 00:35
Eva*
Eva* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-10-2004 @ 13:10 :
Leuk woord, maar het is geen Nederlands.
Dat klopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten