Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Zo zag ik ook ergen BurberryS ipv Burberry of Dolce & Gabana ipv Dolce & GabBana. Of gewoon de merken die namaak zijn met de correcte naam, maar dan weer 5euro kosten. Ik bracht Von Dutch gewoon aan als VOORBEELD. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: zal vast ook lelijk zijn net als het origineel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ontopic: Ik heb laatst wel een Von Bitch shirt gezien , geweldig camp ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Von Dutch was 'n pinstriper. ![]() ![]() Het was 4 á 5 jaar geleden nog 'n merk dat alleen bij de Kustom Kulture bekend was. ![]() ik heb nog 'n Von Dutch broek met Ghost flames op de omslag van de pijpen, van 4 jaar geleden. Gheh.
||
Citaat:
![]() Vind het niet echt speciaal/leuk/whatever. Niet echt mijn smaak, het enige dat er anders aan is is die enorme letters en ik hou niet van zulke logo's. Ik vind het wel erg jammer als mensen met namaak gaan lopen. Was laatst op schiphol iemand ophalen van Malaga en de hele terminal stond vol met mensen die Von Dutch droegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() oke, maar de shirts zijn onboeiend ![]()
||
Citaat:
In de zin van: mensen die graag merkkleding erg belangrijk vinden en de logos het liefst zo groot mogelijk zien voor status en dan toch nog met fake troep rond gaan lopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En zo leuk zijn die shirts niet, het enige wat het 'bijzonder' maakt is het enorme logo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel vet opzich, ben ik 'n trendsetter ineens. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vlammen zijn 'n paar jaar terug al 'n tijdje hip geweest trouwens. Ging ook ineens nergens over. ![]()
||
Citaat:
maar dat is toch al wel best hip? tenminste, vinnikdan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Don't Touch moet toch een "grapje" wezen? Teminste, dat neem ik aan. Met Dolce & Gabana is het gewoon om te doen alsof je met een duur shirtje loopt wat niet zo is. Zo'n Don't Touch gedoe KAN best leuk wezen, mits je et goed doet. En neppe shit is gewoon fout, en dat ben ik ook want ik heb toen ik 7 was in kreta een shirtje gekregen van mn ouders en daar stond nep CK logo opgedrukt op en die vond ik heel leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |