Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee kijk op www.psipog.net en zoek bij de atricles naar psiballs
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je met de energie kan doen..... en of iemand daar tips voor heeft |
![]() |
||
Citaat:
geestelijk of lichamelijk. probeer eerst bij jezelf da's makkelijker |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat er niet 100% normaal gereageerd wordt, komt doordat de vraag op geen enkele manier hout snijdt. Als ik de vraag stel hoe je een vliegende roze olifant moet besturen, verwacht ik daar ook geen serieuze antwoorden op. En er zitten hier voor zover ik weet geen mensen die alles wat gezegd wordt belachelijk maken. Er zitten echter wél mensen die alles dat er gezegd wordt meteen voor zoete koek slikken, terwijl een sceptische houding tov volstrekt speculatieve zaken veel gezonder is. Dat jij mensen met een gezonde kritische houding hopeloos noemt vind ik in een woord belachelijk.
||
Citaat:
't is net als leren fietsen. niemand kan je vertellen hoe je je evenwicht moet houden dat moet je ZELF ervaren en aanvoelen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah zo kun je het omschrijven, ik wist niet dat het mijn eigen aura was.... Toen ik ongeveer 8 was voelde ik dat ook maar ja toen was ik nog jong en wist ik niet wat het was en nu ik het weer terug voel komen... ben ik me er toch meer in gaan interesseren.... Ik heb zelf ook eens een uittreding gehad en toen heb ik mijn aura gezien dat was heel mooi. @ Raven Bedoel jij dat je je handen moet verplaatsen naar een ander deel??? anders begrijp ik je niet helemaal ![]() Ik heb wel eens geprobeerd bij mijn voorhoofd: Ik had mijn hand een stukje verwijderd van mijn voorhoofd en toen probeerde ik ook te bewegen en ja dan voel ik precies het zelfde.......... hihi Ik ben steeds meer geintresseerd in het paranormale........ de energie tussen mijn handen kan ik nog niet zien......... maar de energie die in de lucht hangt kan ik zien......... allemaal kleine witte bolletjes die supersnel bewegen en als ik naar mijn muren kijk dan zie ik dat ook golven dat is heel bizar, maar ik wou het ffies kwijt omdat ik hier niet met iemand in mijn directe omgeving mee kan praten....... Liefs een Eenzaam meisje |
![]() |
||
Citaat:
volgens de snaartheorie bestaat ALLES uit trillingen. het is dus ECHT zo dat overal muziek in zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan je hander gebruiken om de energie te sturen . als je wat verder bent kan je het ook puur met je wilskracht moet je maar es in de trein proberen .. stuur je die kracht naar de grond . je zal zien dat het bijna onmogelijk is om nog om te vallen. bewijs : een minstens 100 Kg zware feyenoord supporter die zich nog net aan mij vast kon grijpen om te voorkomen dat ie op z'n smoel ging ![]() |
![]() |
|
ik voel het ook wel . Maar ik denk niet dat het energie bollen zijn. Maar een reactie van je lichaam door je handen bij elkaar te houden, ofzo. Ik weet het niet, ik voel ook wat . Maar zover ik weet kan je er niks mee doen en is het natuurlijk.
||
Citaat:
'n magneet veld heeft ook ronde vormen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal het eens proberen.... |
![]() |
||
Citaat:
je zegt zelf dat je een feyenoord-supporter uit balans gebracht hebt met je wilskracht.... |
![]() |
|
![]() |
Kijk please ff uit, want ik heb wel gehoord dat ut soms verkeerd gaat.... dat energie doorgeven en zo. Kijk eerst ff op wat reiki pagina's. Als je bij jezelf probeert (want dat kan ook) kun je perongelijk je energie verkeerd verplaatsen, of energie banen sluiten of verkeerd openen...
![]() Tis wel leuk als je met een vriendin of zo elkaars auras gaat voelen. Is erg interessant... je kan elkaar dan aanraken zonder elkaar echt aan te raken ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() lees eens goed.. hij ging bijna op z'n smoel omdat de trein ineens in de remmen moest. en kon zich nog net aan mij vast grijpen |
![]() |
||
Citaat:
Zo ja, dan zal het gewoon tussen je oren zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neej ik ben niet de enige..... het zit echter niet tussen me oren hoor... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je naar de lucht kijkt een minuut ofzo wat zie je dan??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het voor sommigen heel moeilijk te bevatten is.....??? |
![]() |
||
Citaat:
En je laatste zin vind ik nogal denigrerend. Wij staan hier gewoon gezond sceptisch tegenover, in tegenstelling tot vele anderen die graag "open staan" voor allerlei onzin en daar erg trots op zijn. Als je nou eens wat meer uit zou leggen over deze "energie"? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIj geeft jou mening, daar ben ik blij mee en tuurlijk er zijn mensen die er niet in geloven... ik kan wel dingen bewijzen maar misschien is dit voor jou niet genoeg..... Ik heb met die vrouw goede contacten en zij weet dat ik geesten zie alleen op een gegeven moment had ik er last van dat er iemand was ik was onder die geest beinvloed...... De paranormale vrouw....... haar heb ik toen gebeld zij heeft mij geholpen die geest naar het licht te brengen....... Als je wilt kan ik vertellen hoe dat ging...... ik heb sindsdien geen last meer van die geest...... Ik hoor het wel van je |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jij niet weet is dat ik ook bij een psycholoog loop en die vond het juist een goed idee! JIj gelooft misschien niet in geesten, dat vind ik niet erg hoor maar ik geloof er wel in.... en ik denk niet dat het iets ernstigs is om eerlijk te zijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wie zegt dat geesten bestaan?
Maar wie zegt dat ze niet kunnen bestaan? Kijk, heel veel mensen lijden wel aan een geestelijke ziekte, daar kunnen ze NIKS aan doen en daar hoeven ze helemaal niet voor te schamen, maar er zijn ook onverklaarbare dingen. Als iemand zo iets meemaakt moeten we het wel kritisch bekijken, maar als zo'n iemand genoeg bewijzen heeft, dan kunnen we het ook proberen te geloven. Ik geloof zelf in geesten, want ik heb mijn eigen evaringen. Ik ben niet geestelijk ziek, dat weet ik 100% zeker. Ik heb dingen gezien die echt uitkwamen, ik werd dingen verteld die ik nooit zelf kon weten. Dat is echt niet niks. Je hoeft het niet te geloven, maar sta er wel open voor dat het wel KAN. Als mijn ervaringen maar zomaar dingen waren, die verder nergens opsloegen, zou ik eigenlijk wel bezorgd zijn dat ik wel of niet geestelijk ziek zou zijn. Maar dat is niet zo... ze slaan wel ergens op. Als je zelf iets wilt meemaken, zoek het dan op!! Als je bewijzen wilt hebben, ga dan met iemand praten. Ga niet zeggen dat het niet waar kan zijn, als je er zelf niks voor doet om het mee te maken. Ga naar een kerk, of ergens anders! Ga zelf je antwoorden zoeken... want zo gaat het in de geestelijke wereld. Je moet het ZELF uitzoeken, het gaat niet als je iemand anders om bewijzen vraagt. We can show you the door, but you are the one who has to walk through it ![]() Maar ik raad iedereen aan, die paranormale dingen meemaakt, om verdere bewijzen te zoeken. Dat het niet zomaar waanbeelden zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook zo mijn ervaringen, dingen die uitkomen.... voorspellende dromen heb ik gehad... Ik vind het alleen jammer dat ik dit aan niemand uit mijn directe omgeving kan vertellen..... |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Mystiek stopt miv 6 maart! x-spekkie-x | 82 | 18-04-2006 07:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Luchtmachtpiloot filmt UFO's Gatara | 83 | 07-12-2004 14:50 | |
De Kantine |