Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 11:33
Verwijderd
kennen jullie dit (een beetje) ?

ik heb een ontzettend lieve vriend.
Lief, eerlijk, geduldig, aardig, serieus, je kan met hem lachen en huilen, super aantrekkelijk, goeiig, attent, knap, lekker.
Nou jah, je snapt het wel.

Hij is niet knap op de manier van "fotomodel-idee", maar je begrijpt het wel, gewoon een onwijs leuke jongen.

Nou heb ik zelf echt een ontzettend minderwaardigheidscomplex.
Ik loop constant tegen hem te zeiken over m'n uiterlijk.
Verder ben ik lelijk, wantrouwend, onzeker, kattig, bazig en stiekem.

Als ik met hem loop denk ik dat iedereen denkt: wat moet zo'n knappe jongen nou met zo'n lelijk meisje?
(dat denk ik zelf ook).
Ik ben doodsbang dat ik hem kwijtraak (ook door dit gedrag).
Maar ook: zo'n jongen verdient toch wel iets beters dan mij?
Hij is bereid om voor weetikhet hoeveel geld make-up voor me te kopen, zodat ik me zekerder voel......dat is toch belachelijk..

Zodra er een knappe vrouw op tv isbegin ik erover te zeiken, "had je niet liever iemand die er zo uit zag? etc".

nou jah, kennen jullie dit was misschien een stomme vraag, dit is nogal extreem. Maar wat moet ik dan. Zo'n lieve jongen, damn hij verdient écht beter!
Wat moet ik hier nu mee, het uitmaken?

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2002, 11:40
J_Jahman_W
J_Jahman_W is offline
Ben je parra sma, je moet die boy niet opgeven als hij jou niet wilt opgeven.
Het is duidelijk dat hij je leuk vind, anders zou hij niks voor je komen en je bent dus knap genoeg en je moet geen complex hebben, dat is lomp, mensen moet je accepteren zoals je bent en niet anders want dan ben je niet.

Hij accepteert je zoals je bent, dus vind hij je leuk, hij wil je dus ook niet kwijt!
Doe NORMAAL en maak het NIET UIT!!!

xxx

Jahman

The only Jahman there is, inpersonators will be punished!!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 12:38
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Hehehe...komt me best wel bekend voor ja. Ik heb precies zo'n vriend, zó superlief... Hij is echt anders dan de meeste jongens, zo gevoelig en lief...geduldig en begripvol...100% te vertrouwen, echt super.

En ik ben ook zoals jij. Erg wantrouwig, hoewle ik weet dat mijn vriend nooit zoiets zou doen. Ben ik wel bang dat hij me niet leuk genoeg vindt. Ik voel me niet goed genoeg voor hem.

En preies dat verhaal van de tv...die knappe vrouwen die langs komen...zelfs dan ben ik jaloers... bang dat hij zich bedenkt, bang dat hij eindelijk door zal krijgen dat ie echt veel leukere meisjes 'kan krijgen' dan ik.

Maar juist door deze gedachten (Die ik hem dus ook soms vertel) ben ik bang dat ik hem 'weg jaag'....

Zo'n vervelend gevoel, kan mn dag echt verpesten....daar voel ik me dan ook schuldig over, tegenover hem, hij verdient zoiets niet. Het is eigenlijk een vicieuze cirkel...het een maakt het andere erger en zo blijft het doorgaan....

Om mezelf een beetje op te vrolijken probeer ik te deken aan alle lieve dingen die hij zegt...zegt ie echt niet voor niets... En stel dat hij echt niet is geïnteresseerd in jou...dan bleef hij echt niet bij je, neem dat maar van me aan.

Bedenk dit soort dingen nou maar vaak genoeg....dat helpt echt! Met mij gaat het eigenlijk ook steeds beter!

Ben je eigenlijk ook jaloers? Dat ben ik dus echt HEEL erg!! Probeer je daar zelf overheen te zetten, stel je niet zo aan (denk dat dan maar) Je vertrouwt je vriend...dan is zoiets niet eerlijk.

Heh nu heb ik een heel warrig verhaal geschreven, sorry! Maar het komt erop neer, dat de dingen die gebeuren moeten, toch wel gebeuren, daar kun je niets aan veranderen. Als jullie bij elkaar horen, blijven jullie bij elkaar, is dat niet het geval....gebeurt het vroeg of laat toch!

Maar laat je eigen huneur en je relatie niet verpsten door die onzekerheid, verdien je niet. Jij niet, maar je vriend ook niet!
Oud 22-02-2002, 14:10
the_conquer
the_conquer is offline
Tuurlijk niet. Mijn ex vriendin dacht ook dat ik beter verdiende. Maar ik was toen toch echt heel erg gelukkkig met haar. Maar ja totdat ze het uitmaakte . Maar goed echt niet uitmaken met hem omdat hij te aardig voor je is. Wees gewoon blij en geniet ervan zolang als het duurt zou ik zeggen.

veel succes nog.
Oud 22-02-2002, 14:37
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ooit gedacht dat hij andersom iets soortgelijks kan denken ? alleen uiten jongens t minder snel en staan ze dr minder bij stel .. die kunnen ook onzeker zijn over of zn vriendin niet beter verdient of bang zijn dr kwijt te raken aan *betere* jongens.
en over t algemeen is dat onterecht ...

maar t is gewoon erg menselijk dit .. of liever gezegd erg jonge-menserig
Oud 22-02-2002, 17:03
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Dat heb ik ook maar dan als ik een vriendin heb, dan denk ik altijd zo van; Ga zaterdag avond uit en je kunt iedereen krijgen die je wilt(want zo werkt dat). Waarom steek je tijd in mij? etc.
Je moet daar niet aan denken want daardoor gaat het uit en dat wil je niet natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:21
FB
FB is offline
Dat zegt mijn vriendin ook telkens: "Waar heb ik jou aan verdiend?". Dan heb ik zoiets van: Waarom zou ze mij moeten VERDIENEN? Ik hou van haar, en zij van mij, dat is toch alles dat telt?

En ik persoonlijk heb liever iemand die zichzelf lelijk vind dan iemand met een torenhoge arrogantie. Maar het mooiste is natuurlijk iemand die zichzelf mooi vind (niet TE natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel)

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:24
Verwijderd
Je moet er sowieso mee uitkijken dat je niet te ver gaat; hij kan er ook genoeg van krijgen dat je dat steeds zegt.

Verder kan ik me voorstellen dat je dat denkt als je veel zelfvertrouwen hebt, maar het is belangrijk dat je weet dat je zelf ook iets te bieden hebt (dat is erg belangrijk in een relatie) dus probeer je dat te realiseren. Ik had jouw gedachten vroeger ook wel en ik ben nu ook superblij dat mijn vriendinnetje verliefd op mij is, weet je wel. Dat is ook wel goed, maar het het moet niet té ver gaan. Het is zo, dus leg je er maar bij neer. Ookal zou hij je niet verdienen, je hebt hem wel en hoe dat dan komt doet in principe niet eens ter zake.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:46
Six4Eight
Six4Eight is offline
Weet je wat er uiteindelijk gebeurd als dat zo door gaat?

Dan wordt hij jouw gedrag zat, maakt hij het uit, waarna jij vervolgens denkt dat je toch gelijk hebt gekregen omdat hij er zo genaamd achter kwam dat hij een leuker meisje had kunnen krijgen.

Terwijl je het zelf hebt veroorzaakt en het anders had kunnen lopen. T klinkt hard, maar hou dit in je achterhoofd.
Oud 22-02-2002, 19:43
silla02
silla02 is offline
Jah bij mij is het ook ongeveer zo!
Alleen bij mij dan omdat ik zo jaloers ben!!!
En dat vind ik echt een kuteigenschap!!!
Maarja ik probeer het wel gewoon tege uhm te zegge alleen net zoals vanavond gaat tie uit met zijn ex en zij wilt hem nog terug en vorige keer zei ze zo tegen hem: Ja ze(ik dus!!) gaat toch vreemd dus dan kan jij ook vreemdgaan enzo en ik ben echt bang dat zij iets gaat doen en dat hij dan iets terug doet omdat hij nog steeds van haar houd!!!
Maarja k zie het wel....

In ieder geval veel sterkte ennuhhhh als je vriend je niet leuk genoeg zou hebben gevonden zou die heus nie met je genome hebben dus niet zo onzeker zijn!!

XXXXXXXXXXiezzzz
Silla
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
silla02 schreef:
Jah bij mij is het ook ongeveer zo!
Alleen bij mij dan omdat ik zo jaloers ben!!!
En dat vind ik echt een kuteigenschap!!!
Maarja ik probeer het wel gewoon tege uhm te zegge alleen net zoals vanavond gaat tie uit met zijn ex en zij wilt hem nog terug en vorige keer zei ze zo tegen hem: Ja ze(ik dus!!) gaat toch vreemd dus dan kan jij ook vreemdgaan enzo en ik ben echt bang dat zij iets gaat doen en dat hij dan iets terug doet omdat hij nog steeds van haar houd!!!
Maarja k zie het wel....

In ieder geval veel sterkte ennuhhhh als je vriend je niet leuk genoeg zou hebben gevonden zou die heus nie met je genome hebben dus niet zo onzeker zijn!!

XXXXXXXXXXiezzzz
Silla
ow das kut voor je met die ex!!!
ja ik ben ook HEEL snel jaloers, maar hij geeft me nooit redenen om jaloers te zijn gelukkig.
Hij is ook snel jaloers, dat vinnik op zich wel lief, dan merk ik dat ie om me geeft.
Maar ik ben ook onzeker dat ie naar z'n ex terug wil, kut is dat he

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten