Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 13:26
Verwijderd
Verleden week zondag heb ik op Schiphol getracht een kaartje uit de automaat te halen. Ik had alles goed ingetoetst, het geld is van mijn rekening gehaald, maar ik heb dus geen kaartje gehad.
Als dit weer een keer voorkomt, wat kan ik dan het beste doen?
Gelijk naar een balie gaan, een brief sturen naar de ns of ben ik het geld gewoon kwijt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 10-10-2004 @ 14:26 :
Verleden week zondag heb ik op Schiphol getracht een kaartje uit de automaat te halen. Ik had alles goed ingetoetst, het geld is van mijn rekening gehaald, maar ik heb dus geen kaartje gehad.
Als dit weer een keer voorkomt, wat kan ik dan het beste doen?
Gelijk naar een balie gaan, een brief sturen naar de ns of ben ik het geld gewoon kwijt?
Ik zou meteen naar de balie gaan, als ze daar niets voor je doen, een nieuw kaartje kopen en zorgen dat het kaartje wat je niet gekregen hebt vergoed wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 15:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar wat moet je dan doen als je een kaartje koopt bij een automaat op een station waar geen loketten zijn (of geen open loketten)?
Oud 10-10-2004, 15:29
Verwijderd
Naar het loket lopen en daar de zaak uiteenzetten. Als er geen loket open is: plaats en tijdstip van de transactie opschrijven, welke automaat op welk station was het, jouw rekeningnummer enz. Dan kan men later tenminste controleren wat er bij die automaat is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 15:33
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
dit probleem komt erg vaak voor. Heb het zelf namelijk ook een keer gehad. Wat je kunt doen is uiteraard een brief schrijven en uiteraard (wat nare man ook schrijft) tijd en datum noteren en machinenr. (indien je dit hebt). Probeer dit ook voor te leggen bij OV-vereniging Rover. Dit soort klachten komen gewoon erg vaak voor.
Oud 10-10-2004, 15:37
Balance
Balance is offline
Ik heb het ook eens gehad. Ben toen naar de conducteur gegaan (de trein kwam er al aan, m'n geld zat in de automaat en ik had dus geen kaartje) en heb het uitgelegd. Hij belde het direct door en zei dat ik de klantenservice moest bellen. Heb ik gedaan, zij keken of mijn verhaal waar kon zijn en zo'n 3 weken later had ik het geld terug op m'n rekening.
Oud 10-10-2004, 21:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het ook een keer gehad dat ik alles had gedaan en geen kaartje kreeg maar toen was er geen geld afgeschreven dus ik heb gewoon geluk gehad
Oud 10-10-2004, 21:32
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Gelukkig is dit bij mij nooit gebeurt.
Reageren

Regels voor berichten