Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 14:35
EkiaM
EkiaM is offline
ik heb nog maar met '1 jongen gezoend. ik vond hem niet echt heel erg leuk ofzo.. maarja daar wilde ik het nu niet over hebben..
ik vroeg me af of hij nou een "goede zoener" was.. ik vond er namelijk niet veel aan en weet niet of dit normaal is. ik weet niet of dit komt dat ik niet echt gevoelens voor hem had, of omdat hij gewoon geen goede zoener was.. hopelijk vind ik het de volgende keer leuker..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 14:39
Konijn
Konijn is offline
Dat is een mededeling. Wat is je bedoeling hiervan?
Wij weten namelijk niet of die jongen een 'goede zoener' was of niet, afgezien van het feit of er wel 'goede' en 'slechte' zoeners bestaan..
Oud 25-08-2004, 14:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Tja, met de ene is zoenen nu eenmaal lekkerder dan met de ander... Heeft ook wel wat met gevoelens te maken denk ik, en met het feit dat iedereen gewoon anders zoent natuurlijk. Maar waar wil je eigenlijk heen met dit topic?
Oud 25-08-2004, 14:42
EkiaM
EkiaM is offline
Citaat:
Konijn schreef op 25-08-2004 @ 15:39 :
Dat is een mededeling. Wat is je bedoeling hiervan?
Wij weten namelijk niet of die jongen een 'goede zoener' was of niet, afgezien van het feit of er wel 'goede' en 'slechte' zoeners bestaan..
tja.. daar heb je een punt
kdenk dat ik t gewoon ff kwijt moest..
sorry hoor..

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:44
Verwijderd
Ligt aan gevoelens inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:51
EkiaM
EkiaM is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-08-2004 @ 15:44 :
Ligt aan gevoelens inderdaad.
o gelukkig
dan denk ik dat ik de volgende keer pas met iemand ga zoenen als ik echt gevoelens voor die jongen heb..
thnx

sorry hoor voor dit vreemde topic..
dit spookt de hele tijd door mn hoofd.. en ik heb n vrije dag vandaag en niet veel te doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon met iemand anders zoenen dan voel je het verschil.
Ik heb tot nu toe ook maar met 1 meisje gezoend ( ) maar zij had al veel vriendjes gehad, had al veel ervaring met tongzoenen, dus dan kun je wel bepalen of iemand goed zoent of niet. Oke, dat ligt voor iedereen anders, de ene vindt snel lekker, de ander langzaam lekker etc.
Ze zei trouwens zelf dat ik, ondanks dat ik nog nooit met iemand anders daarvoor gezoend had, goed kon zoenen. ...
Oud 25-08-2004, 21:53
Shitonya
Shitonya is offline
mededeling.
Slot?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:08
Nyai
Nyai is offline
heeft weinig met gevoelns te maken hoor.
Ik hou veel van mn vriend, maar ik vind niet dat ie lekker zoent.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:31
Verwijderd
Sommige mensen zoenen zo gruwelijk slecht dat alle verliefdheid in de wereld het nog niet aanvaardbaar maakt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:34
Verwijderd
geen slotjes, jullie zijn zeikers

hoe zoende hij dan? er zijn ook jongens die lekker kunnen zoenen hoor! Daar kom je vanzelf wel achter hoor
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:46
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2004 @ 23:31 :
Sommige mensen zoenen zo gruwelijk slecht dat alle verliefdheid in de wereld het nog niet aanvaardbaar maakt.
Amen.
Oud 25-08-2004, 23:20
Balance
Balance is offline
Dat heeft niks met gevoelens te maken hoor.
Een zoen is niet per definitie lekker als ie van iemand komt waar je verliefd op bent.
Een zoen is ook niet per definitie slecht als ie van iemand kom waar je niets voor voelt.
Oud 25-08-2004, 23:57
Verwijderd
Een slechte zoen staat trouwens garant voor contactbreuk.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:04
Envy
Envy is offline
hoe kunnen wij nou weten of die jongen lekker zoende? :\
Oud 26-08-2004, 08:01
Verwijderd
als hij zijn tong met mach 3 in en uit je mond liet spartelen, en een overdadige hoeveelheid speeksel in wist te produceren en richting jouw mond liet spetteren, dan kun je ervan overtuigd zijn dat hij niet zo goed zoende
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 08:05
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
pinoow schreef op 26-08-2004 @ 08:04 :
hoe kunnen wij nou weten of die jongen lekker zoende? :\
laat maar komen, dan zullen we is even een vergelijkend warenonderzoek doen

ik denk dat het (1.) aan je gevoelens voor die jongen ligt.. hoe leuker je em vind, hoe meer kriebels je hebt, en (2.) hoe goed ie eigenlijk kan zoenen.

als ik zou (dat doe ik natuurlijk niet) zoenen met een meisje waar ik niet verliefd op ben is het ook minder.. =/

als die jongen een beetje naar een climax toe kan zoenen kan ie goed zoenen... maar das natuurlijk maar 1 van de dingen van het zoenen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:24
The0
The0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-08-2004 @ 00:20 :
Dat heeft niks met gevoelens te maken hoor.
Een zoen is niet per definitie lekker als ie van iemand komt waar je verliefd op bent.
Een zoen is ook niet per definitie slecht als ie van iemand kom waar je niets voor voelt.
Dit wilde ik even horen.
Oud 26-08-2004, 18:16
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik spreek heel vaak af met een jongen die ik eigenlijk best wel slecht vind zoenen, toch vind ik het wel leuk om met hem af te blijven spreken omdat ik denk dat oefening kunst baart. Heb in de vakantie echt super lekker gezoend met een italiaan, moest echt even bijkomen.
Oud 26-08-2004, 18:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
als hij de enige is voor jou is het ook moeilijk beoordelen of hij goed kan zoenen hè

maar ja...als je er maar weinig aan vond dan was het vast niet veel soeps. Ach, zoenen met iemand waarvan je houd is sowieso veel lekkerder joh
Oud 26-08-2004, 19:14
lennega
lennega is offline
ik weet nog mijn eerste keer... vréselijk... kzat helemaal onder de kwijl! hahaha maarja toen wist ik nog niet beter hahaha...
maarja daz nou 3 jaar geleje, kweet nu GELUKKIG wel beter... *zucht* tjah
weetje! ik ben geen been pot ofzo hoor, maar meisjes kunne heel goed zoenen! moet je een keer proberen, echt veel beter dan jongens naja... sommige, kheb er nu met 5 gezoend 3 ervan kunne t wel!
Oud 26-08-2004, 20:46
EkiaM
EkiaM is offline
toch nog n btje een topic geworden
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:30
sientjuh
sientjuh is offline
Ik denk dat het aan je partner ligt of hij je goed vindt zoenen en niet eens zo zeer aan jou. Smaken verschillen, wat de een leuk vindt vindt de ander misschien vreselijk. Gewoon uitproberen dus maar, en als het in het begin niet zo "klikt" veel oefenen samen
Ik heb ook wel gehad dat ik het helemaal niet leuk vond om te zoenen met een bepaald vriendje, ik vond hem echt leuk, maar hij kon absoluut niet zoenen Nu is dat over, heb ik een ander vriendje, en vind ik zoenen echt helemaal geweldig
Oud 27-08-2004, 11:40
Verwijderd
Daar snap ik nou nooit een ene zak van heh, hoe kun je nou in godsnaam 'slecht zoenen'? Of 'goed zoenen' for that matter? Zoenen is gewoon zoenen hoppa, niks goeds of slechts aan.

vinnikdan
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 14:55
EkiaM
EkiaM is offline
ja!
net echt weer heerlijk gezoend, echt tien keer een afscheidszoen. en nog een.. en nog een..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2004, 15:15
Verwijderd
thanks for sharing
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Fijn te weten...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:14
Sade
Sade is offline
Ik vind zelf zoenen specialer als je iemand echt leuk vind. Ik heb tot nu toe maar een keer met iemand gezoend waar ik niet verliefd op was, en ik moet zeggen dat ik daar een bepaalde spanning een beetje miste.
Oud 06-10-2004, 19:15
Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Volgens mij hangt de 'kwaliteit' van de zoen eerder af van de gevoelens die erbij komen, dan van de technieken.
Als je bijvoorbeeld elkaar allebei lang niet gezien hebt, elkaar heel hard gemist hebt, elkaar supergraag ziet,... ja, als je elkaar dan kust, dan zal die kus wel super zijn

't Hangt allemaal af van wat jullie voor elkaar voelen, en het moet ook natuurlijk van beide kanten komen. Perfect zou zijn als je elkaar allebei even graag ziet , maarja...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten