Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 20:03
floortje87
floortje87 is offline
Lieve forum bezoekers,

Al 10 maanden heb ik een vriend.
Al 8 maanden ga ik met hem naar bed.
Ik heb alleen 1 probleem.

Ik ben nog nooit klaargekomen.
Ik weet niet hoe het moet en hoe het voelt.
Ik heb het dr niet over met mijn vriend en echt een doorzetter is die niet.
Bij het hebben van geslachtsgemeenschap voel ik ook niet iets. wat dr op zou kunnen lijken al vind ik het "wel leuk" .
Mijn vriend is niet echt een doorzetter wat betreft het had werk maar ook daar voel ik nooit iets wat op extreme opwinding lijkt.
Aan of ik hem leuk genoeg vind ligt het niet.

MAAR HET LUKT NIET!

Overigens spreken we hier gek genoeg nooit over.
Zou 1 van jullie me perfecte tips kunnen geven

Bedankt alvast!
Floor
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 20:07
Verwijderd
ja veel voorspel en met elkaar praten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 20:07
Verwijderd
Hmm je voelt toch wel íets als je sex hebt, of alleen geen orgasme of...? Want als je totaal niet iets voelt zal het niet aan je vriend liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 20:11
Verwijderd
Je zegt dat je vriend niet hard genoeg zijn best doet om er voor te zorgen dat jij een orgasme krijgt.
Misschien moet eerst jíj dat doen.
Als je nog nooit van je leven bent klaar gekomen, lijkt het me des te lastiger een orgasme te krijgen door iemand ánders.

Betere seks.
Begin bij jezelf.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 20:32
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik zou eerst zelf maar eens kijken of je in de buurt kan komen... als je weet hoe het moet voelen en hoe je er moet komen kan je het dan pas aan hem duidelijk maken.

Ik kom ook niet klaar, maar kan wel van sex genieten - het is dat laatste randje waar ik me niet overheen kan laten vallen, soort onbewuste remming ofzo. Neemt niet weg dat ik sex heerlijk vind... en dat orgasme, dat komt nog wel..

Maar ga masturberen dus. Zoek uit hoe het *wel* hoort te voelen...
Oud 26-09-2004, 21:49
AngelLena
AngelLena is offline
Meid, de meeste meiden lukt het pas na een jaar. Maak je niet druk, ontdek bij jezelf wat je lekker vind en hoe je tot een hoogtepunt kan komen, jij alleen kan je vriend de perfecte tips geven over wat hij kan doen om jou te laten klaarkomen. Niemand anders kan dat voor je doen. En van neuken komen de meeste meiden niet klaar, dus pin je daar al helemaal niet op vast.
Oud 26-09-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 26-09-2004 @ 22:49 :
Meid, de meeste meiden lukt het pas na een jaar. Maak je niet druk, ontdek bij jezelf wat je lekker vind en hoe je tot een hoogtepunt kan komen, jij alleen kan je vriend de perfecte tips geven over wat hij kan doen om jou te laten klaarkomen. Niemand anders kan dat voor je doen. En van neuken komen de meeste meiden niet klaar, dus pin je daar al helemaal niet op vast.
Wat, klaarkomen in het algemeen of klaarkomen met hun vriend? In beide gevallen zet ik daar mijn vraagtekens bij :\ Dat het niet direct lukt met vriend, begrijp ik volkomen. Maar als je hem vervolgens uitlegt hoe het wél wil, mag ik toch hopen dat hij daar ook een beetje zijn best voor doet? En dat dat vervolgens niet zó lang duurt voor hij ook succesvol is?

Nou, topicstarter, als jij zélf ook niet weet hoe je moet klaarkomen, wordt het voor hem ook lastig. Dus het lijkt me eerst eens nuttig om te zien of je het zélf kunt. Daarnaast mag hij ook wel een beetje gemotiveerder worden om jou zo ver te krijgen (of valt hij nog onder de kleine groep mannen die denkt dat vrouwen óf vanzelf een orgasme krijgen, óf gewoon niet?). Daarvoor is het dus handig om er eens met hem over te praten.
Dat is het eigenlijk sowieso wel..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 08:56
EggeD
EggeD is offline
Dat je zelf moet gaan masturberen lijkt me onzin, je kunt beter een beetje aangeven wat fijn is tijdens de seks, zodat je vriend daarop kan inspelen. Als het goed is onthoudt-ie dat ook wel. Na een poosje doet-ie dan heel veel dingen die je fijn vindt. (:
Oud 27-09-2004, 09:30
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 26-09-2004 @ 21:07 :
Misschien kun je d'r klaarpraten
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 09:56
Verwijderd
"frikandel met pindakaas"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:06
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik had dit probleem ook, bij mijn eerste vriend. Nu, 3 jaar en een aantal sexpartners later ben ik nog steeds geen steek verder. Ik kom gewoon niet klaar bij kerels, wat ze ook doen. Heb me er ook maar bij neergeled. De seks is verder geweldig hoor, mij hoor je echt niet klagen daarover, maar komen doe ik niet. Ik vind het alleen totaal geen probleem.
Jij kan nu 2 dingen doen. 1: je erbij neerleggen en het gewoon zo laten. 2: in elk geval iets melden aan je vriend, want uit zichzelf gaat hij echt niet bedenken dat jij niet komt.
Wat misschien nog wel handig is is om eerst voor jezelf proberen te komen, zodat je in elk geval weet wat het gevoel is enz.
Citaat:
Misschien kun je d'r klaarpraten
Oud 27-09-2004, 15:36
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
EggeD schreef op 27-09-2004 @ 09:56 :
Dat je zelf moet gaan masturberen lijkt me onzin, je kunt beter een beetje aangeven wat fijn is tijdens de seks
Moet ze dat wel eerst weten, wat fijn is. Die indruk geeft de TS niet. Vandaag het advies om eerst zelf maar eens uit te vinden wat lekker voelt, want zolang ze dat niet weet valt er ook niets uit te leggen aan d'r vriend.
Oud 27-09-2004, 17:12
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ook al weet je als vriend hoe het zou moeten, dat wil nog altijd niet zeggen dat het op die manier altijd lukt.

Trouwens, ik geloof dat het veel leuker is om vanalles nieuws, speciaals en leuks te blijven proberen, eerder dan te focussen op dat orgasme. Als alles bij jou een beetje goed op zijn plaats zit, zal dat heus wel eens komen. En onverwacht is het - denk ik - nog veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 17:28
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 26-09-2004 @ 21:07 :
idd
Oud 27-09-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 27-09-2004 @ 09:56 :
Dat je zelf moet gaan masturberen lijkt me onzin, je kunt beter een beetje aangeven wat fijn is tijdens de seks.
Dan moet je wel eerst weten wát je fijn vindt en masturberen is een goede manier om daarachter te komen. In ieder geval weet ik dat de vriendinnen die ik heb die niet masturberen ook nooit klaarkomen bij hun vriend, terwijl degenen die het wel doen geen enkel probleem hebben.

Ik heb zelf ook echt moeten oefenen met het krijgen van een orgasme, hoe stom dat ook klinkt. Ik heb echt moeten leren vingeren, moeten leren hoe dat lekker was en hoe ik daarvan klaar kon komen. Het duurde de eerste keer wel een vol uur, denk ik, en het was niet eens zo lekker. Nu kan ik het zelf in een paar minuten mocht ik daar zin in hebben en lukt het bij mijn vriend ook redelijk snel, heb sowieso bij maar 1 vriendje gehad dat ik niet kon klaarkomen, doordat hij daar gewoon geen moeite voor deed.

Het helpt echt om je eigen lichaam te ontdekken en te leren kennen en vervolgens je vriend te leren wat jij hebt ontdekt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 19:21
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Irrrma schreef op 26-09-2004 @ 21:11 :
Betere seks.
Begin bij jezelf.
LOL

Maja... ze heeft wel gelijk idd. Probeer er eerst eens achter te komen wat je lekker vind. Dan kan je dat aan je vriend vertellen en kan hij het ook eens proberen. Daarna kan je misschien zolang 'dat lekkere' doen dat je vanzelf klaarkomt. Ow, en als de lichamelijke stimulatie niet genoeg is kan je ook eens proberen wat te fantaseren over vanalles.
Oud 27-09-2004, 19:40
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:

Betere seks.
Begin bij jezelf.

Die potige knul van je heeft toch ook handjes?
Oud 27-09-2004, 21:27
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:

Betere seks.
Begin bij jezelf.
Precies.

Je stapt toch ook niet met een instructeur in een auto waarna hij zegt: "Nou, doe maar wat!"

Het gaat erom dat je sex fijn met elkaar beleeft, ongeacht hoe 'ervaren' of 'handig' de andere partij is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 02:19
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 27-09-2004 @ 20:40 :

Die potige knul van je heeft toch ook handjes?
Voor de coördinatie kan het soms 'handig' zijn dat de handen die iets doen aan hetzelfde lijf zitten als het lijf dat voelt dat er iets gebeurt. Bij fietsen is dat net hetzelfde. Daar is het ook iets gemakkelijker als degene die stuurt ook degene die kijkt welke richting je uit moet fietsen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:23
Skatjes
Skatjes is offline
Luister eens,misschien moet je beginnen met seks zonder er verder veel aandacht aan te besteden. Nu lijkt het net alsof jij van jezelf MOET klaarkomen,waadoor je een soort druk op jezelf legt,en dan lukt het helemaal niet. Ik denk dat een goede voorspel eigenlijk het belangrijkste is. Probeer maar uit te zoeken wat jou opwindt,misschien een beetje aan elkaar zitten in t openbaar of weet ik veel....Als je echt ontzettend opgewonden bent,denk je niet meer aan klaarkomen,maar alleen aan sex zelf!!! Zo kom je redelijk snel klaar!!!
Veel plezier ermee........!
Oud 28-09-2004, 19:21
ilse
ilse is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-09-2004 @ 19:31 :
Dan moet je wel eerst weten wát je fijn vindt en masturberen is een goede manier om daarachter te komen. In ieder geval weet ik dat de vriendinnen die ik heb die niet masturberen ook nooit klaarkomen bij hun vriend, terwijl degenen die het wel doen geen enkel probleem hebben.

ik heb het toch echt omgekeerd. een jongen kan me wel klaar laten komen maar ik kan het bij mezelf niet...
Oud 29-09-2004, 09:00
Verwijderd
Je hebt al 8 maanden seks met hem maar je hebt er nog nóóit met hem over gepraat, terwijl je het wél echt een probleem vindt? Mijn god. Ga dat dan eerst maar eens doen. En zeg hem dan meteen een beetje z'n best te doen, want dat lijkt mij hoe dan ook een vereiste, of het voor je orgasme nu nodig is of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:23
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 28-09-2004 @ 20:21 :
ik heb het toch echt omgekeerd. een jongen kan me wel klaar laten komen maar ik kan het bij mezelf niet...
De uitzondering bevestigt de regel

Kom je bij een jongen dan klaar doordat hij je clitoris stimuleert of door penetratie?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 18:47
ilse
ilse is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-09-2004 @ 10:23 :
De uitzondering bevestigt de regel

Kom je bij een jongen dan klaar doordat hij je clitoris stimuleert of door penetratie?
nee, door t eerste. alleen ik kan mezelf dus niet zover krijgen dat ik klaarkom. er gebeurd gewoon niets.. fantaseren word ik echt niet zo opgewonden van.. hoe doen jullie dat dan?
Oud 29-09-2004, 19:35
waves
waves is offline
Citaat:
Je zegt dat je vriend niet hard genoeg zijn best doet om er voor te zorgen dat jij een orgasme krijgt.
Misschien moet eerst jíj dat doen.
Als je nog nooit van je leven bent klaar gekomen, lijkt het me des te lastiger een orgasme te krijgen door iemand ánders.

Betere seks.
Begin bij jezelf.
ik vind het echt een mooie uitspraak. en ik ben het er helemaal mee eens.

Regels voor berichten