![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, topicstarter, als jij zélf ook niet weet hoe je moet klaarkomen, wordt het voor hem ook lastig. Dus het lijkt me eerst eens nuttig om te zien of je het zélf kunt. Daarnaast mag hij ook wel een beetje gemotiveerder worden om jou zo ver te krijgen (of valt hij nog onder de kleine groep mannen die denkt dat vrouwen óf vanzelf een orgasme krijgen, óf gewoon niet?). Daarvoor is het dus handig om er eens met hem over te praten. Dat is het eigenlijk sowieso wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ook al weet je als vriend hoe het zou moeten, dat wil nog altijd niet zeggen dat het op die manier altijd lukt.
Trouwens, ik geloof dat het veel leuker is om vanalles nieuws, speciaals en leuks te blijven proberen, eerder dan te focussen op dat orgasme. Als alles bij jou een beetje goed op zijn plaats zit, zal dat heus wel eens komen. En onverwacht is het - denk ik - nog veel leuker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf ook echt moeten oefenen met het krijgen van een orgasme, hoe stom dat ook klinkt. Ik heb echt moeten leren vingeren, moeten leren hoe dat lekker was en hoe ik daarvan klaar kon komen. Het duurde de eerste keer wel een vol uur, denk ik, en het was niet eens zo lekker. Nu kan ik het zelf in een paar minuten mocht ik daar zin in hebben en lukt het bij mijn vriend ook redelijk snel, heb sowieso bij maar 1 vriendje gehad dat ik niet kon klaarkomen, doordat hij daar gewoon geen moeite voor deed. Het helpt echt om je eigen lichaam te ontdekken en te leren kennen en vervolgens je vriend te leren wat jij hebt ontdekt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja... ze heeft wel gelijk idd. Probeer er eerst eens achter te komen wat je lekker vind. Dan kan je dat aan je vriend vertellen en kan hij het ook eens proberen. Daarna kan je misschien zolang 'dat lekkere' doen dat je vanzelf klaarkomt. Ow, en als de lichamelijke stimulatie niet genoeg is kan je ook eens proberen wat te fantaseren over vanalles.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Die potige knul van je heeft toch ook handjes? ![]()
||
Citaat:
Je stapt toch ook niet met een instructeur in een auto waarna hij zegt: "Nou, doe maar wat!" Het gaat erom dat je sex fijn met elkaar beleeft, ongeacht hoe 'ervaren' of 'handig' de andere partij is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Luister eens,misschien moet je beginnen met seks zonder er verder veel aandacht aan te besteden. Nu lijkt het net alsof jij van jezelf MOET klaarkomen,waadoor je een soort druk op jezelf legt,en dan lukt het helemaal niet. Ik denk dat een goede voorspel eigenlijk het belangrijkste is. Probeer maar uit te zoeken wat jou opwindt,misschien een beetje aan elkaar zitten in t openbaar of weet ik veel....Als je echt ontzettend opgewonden bent,denk je niet meer aan klaarkomen,maar alleen aan sex zelf!!! Zo kom je redelijk snel klaar!!!
Veel plezier ermee........!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je hebt al 8 maanden seks met hem maar je hebt er nog nóóit met hem over gepraat, terwijl je het wél echt een probleem vindt? Mijn god. Ga dat dan eerst maar eens doen. En zeg hem dan meteen een beetje z'n best te doen, want dat lijkt mij hoe dan ook een vereiste, of het voor je orgasme nu nodig is of niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kom je bij een jongen dan klaar doordat hij je clitoris stimuleert of door penetratie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |