Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Diablo zie ik veel meer als hersenloos hack and slash, hetgeen best grappig kan zijn maar het toch bij lange na niet trekt bij spellen als baldur's gate voor mij. |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat om het sparen, om de true poser te zijn die de beste, zeldzaamste en 0wnendste items heeft, maandenlang bikkelen met kutspullen om uiteindelijk dat superding te kunnen kopen wat bijna niemand heeft. Om op een gegeven moment zo sterk te zijn dat je iedereen respect afdwingt bij het duelen, dat je trots kan zijn op maandenlang hardcore werk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fucking hell.. ![]() hint.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het ziet er zo uit: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"I smite thee evil.... errr.... COW!"
||
Citaat:
"Lolz0rs, u r makin me laff LOL! I r owning j00 d00d!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Opzich kan ik daar best ik komen, want het uitbrengen van IWD II, TToEE en EoB (alle drie niet zo'n succes) en de console versie van BG (deel 2 scheen beroerde cijfers te halen) heeft ze een beetje afgeschrokken, sinds het D&D gamen geen slechte naam moet krijgen... Het nadeel van 't interplay fiasco is dat naast imo goede games als BG voorlopig van de baan zijn.. maar ook de Fallout-serie voorlopig out of the picture is... (en als die ooit nog worden opgepikt de oorspronkelijke 'teams' verdwenen zijn... dus 't slecht kan aflopen) Maar ik blijf erbij dat 't over een tijdje weer wordt opgepikt door een ontwikkelaar die een 'goede' nieuwe visie heeft op het D&D gamen... want NWN is een geniaal spel, maar vooral de SP versie dwaalde nogal van 't D&D idee... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, LET NOU EENS OP AKELIGE SUFMUTS. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vind ik de atmosfeer van de oude Bioware D&D-spellen juist zo charmant, wat NWN geheel miste.
||
Citaat:
![]() Kwestie van smaak maar ik vind een game als Baldur's Gate (of de andere D&D games) oneindig vele malen leuker als die "Role playing Action Adventures" zoals Final Fantasy of die andere jappo crap die ik te zien heb gehad so far.
||
Citaat:
![]() De settings zijn misschien origineler maar de verhalen zijn net als bij alle RPG's net zo van hetzelfde (red die, dood die slechterik, zoek item, etc, etc, etc)
|
Verwijderd
|
Niemand van Divine Divinity en de spin-off Beyond Divinity gehoord? Gemaakt door onze zuiderburen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Never Winter Nights Zylverstar | 51 | 01-06-2004 12:27 |