Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga bijna vragen met wat voor characters je het heb uitgespeeld, want incl. de prestige classes kan je namelijk aardig wat kanten uit... maar vooruit... op de campaigns kan je uitgekeken raken, maaaaaaaaar.... op bioware.com staan zoveel downloadbare modules.... en sommiige zeer goed... heb je daar al na gekeken, of ooit aan gedacht om online aan de slag te gaan en met een adventures-group, zodat je character-class optimaal kan worden omdat de groep 't complementeerd? Als je iets als NWN wil... ja... persoonlijk vind ik Morrowind helemaal niks, en dat terwijl ik veel verschillende RPG's heb gespeeld, ik vermoed dat het iets met het 'TE' gehalte heeft te maken... Games als Baldur's Gate (1/2) en Icewind Dale (1/2) ToEE en zelfs een beetje Pool of Radiance werken met het NWN principe... alleen door het niet 3d gehalte kan een moeilijke stap terug zijn (ik ben na een uur gestopt met Icewind Dale 2 omdat het allemaal zo... stroef ging... gameplay iit NWN, ToEE heb ik iets langer vol gehouden, maar toch... ) verder, tja hmm... tijd terug was er een spel Lionheart, dat vond ik nog redelijk te spelen, veel hakken en questjes doen, geen 3D maar betere grahics dan Diablo... alleen uiteindelijk een beetje simpel en kort... maar het kan je even bezighouden... verder, ik heb nog geen nieuws over een NWN-achtig iets... of een soortgelijke RPG die in aanbouw is... ik wacht af... en knutsel voorlopig verder aan m'n Evil Bard/Red Dragon Disciple In to the breach! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb meerdere characters gehad inderdaad en heb ze (op 2 na) allemaal opgeleveld tot boven level 35. Sorcerer is mijn favoriet ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
geweldig totdat vlak voor t einde van bloodmoon opeens al mn items verdwenen waren, ook in oude saves kutzooi ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
er zitten een paar geweldige wendingen in... en geniale sub-quest + bij behorende verhalen.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
met NWN ben je veel meer afhankelijk van jezelf, je kan 't er een flink aantal uurtjes hack-en-slashend doorheen... maar kies een class (of met exp prestige class) maak een eigen deity, portraits... en welke kant je op wil (good/evil charismatic/rude etc) en je maakt 't zelfs zo 'leuk' als je wil... En dat hoort eigk ook weer een beetje bij de achterliggende pen en paper gedachte... Ik vond BG zeer ok, maar kon me soms ergeren aan bepaalde liniare elementen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind NWN trouwens ook veel te buggy. Veel van de classes doen niet wat ze horen te doen. Vooral de pretige classes zijn slecht gemaakt. Bijvoorbeeld is de Red Dragon Discioke erg zwak vergeleken met andere classes. Ook de Druid is matig. Ik bedoel die shape shifter. Als je niet precies goed multiclassed dan is ie slap. ![]() Dat is wel jammer, want eigenlijk heerst die clas ZEKER. Je kan een draak worden na een tijd. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarom is NWC zo geweldig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijnheer Zoidberg; RDD zwak? Mijn hemel. Meer heb ik daar eigenlijk niet op te zeggen. En goed multiclassen lijkt me dan ook niet meer dan normaal; wat is er nou meer D&D RPG als je karakter helemaal tunen, schetsen qua mogelijkheden en zo de meest optimale combinatie/volgorde van feats vinden? Ik vind die punten van kritiek heel haaks staan op je "Baldur's Gate über alles"-post (althans, zo kwam 't op mij over). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is maar een van de vele comentaarposts qua slapheid/sterkheid van de karakters: Het gaat in rpg's niet om über-chars, wat sommigen van jullie misschien denken, maar over ROLEPLAYING. Bovendien zijn die classes gewoon overgenomen uit het "echte" spel, en als jullie zouden multiplayeren dan zagen jullie dat in een groep die classes net zo "goed" zijn als de andere. Stelletje munchkins ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Firebreath is maar 1 keer per dag te gebruiken. En waarom? Ik had liever een minder krachtiger breath gehad als je het wat meer kon gebruiken. Vleugels zijn leuk, en zien er cool uit. Maar is waardeloos verder. imunities zijn zeker goed, maar voor een prestige class is het behoorlijk magertjes als je vergelijkt met die andere prestige classes. AC bonus is waardeloos, aangezien een sorcerer niet geraakt hoort te worden. Ze staan op de achtergrond. Als je RDD kiest, krijg je geen spells meer erbij. Dus je kan beter tot level 9 of 10 gaan, en dan niet epic gaan. Zo kan je de hoge spells van sorcerer teminste nog pakken. Het is niet dat ik een uberclass wil, maar op deze manier is de RDD machteloos tegen andere prestige classes. Of je bent gewoon goed. ![]() Als ik eenmaal on-line kan, ga ik het weer instaleren. Want het is gewoon een leuk spel on-line. Onbeperkt questen. *kwijl* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet je levels altijd 1 class van elkaar houden anders krijg je penalties. Dus je moet lvl 3 lvl 2. Dan krijg je geen penaltys. Dus ga twee level van sorcerer nu aanpakken. Dan 1 lvl fighter. Dan weer sorcerer. ect. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het beoogde "fight fire with fire"-idee lijkt me als fighter zijnde absoluut geen goed plan. Wanneer je tegenover een spellcaster staat is het gewoon zaak om jezelf een beetje te buffen (ik zou 't houden bij strengthpotions) en zo snel mogelijk de sorcerer omleggen. Wanneer je de sorcerer kans geeft om selfspells te buffen ben je gewoon helemaal de kanarie namelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat al is gezegd, je kan wel multiclassen maar zorg dan wel dat beide klassen bepaalde punten goed kunnen gebruiken in strenght en dex bijv. Fighter en mage zullen dus nooit samen gaan aangezien ze verschillende attribute points nodig hebben. Volgens mij heb je op het punt van die sorcerer wel een potion of bull's strenght en potion of aid. Neem die, slacht zo snel mogelijk die sorcerer af met zn kutfireballs (ik herinner m nog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |