Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 18:31
Verwijderd
kheb ut maar weg gehaald, tklink ook zow belachelijk...
zelfs hier snappen jullie het niet... tenminste... een paar wel, maar de meeste niet... dus tja... laat ook maar zitten.

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 16:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2002, 18:48
Verwijderd
je zeikt niet!!!

het lijkt wel of het ineens met iedereen slecht gaat hier...
sprak zonet met laura, die had ook weer gesneden (lau, als je wil dat ik dit wegha moet je t maar zeggen...) en nu jij... Maar probeer asjeblieft om NIET te snijden...
kweetut makkelijk gezegt, maar alsjeblieft doe ut niet!!

Tja, verder heb ik ook nix zinnigs te zeggen

*knuffol*
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:59
mathfreak
mathfreak is offline
Je had het over een opname. Ik neem aan dat het om een opname in een psychiatrische kliniek of op de afdeling psychiatrie van een ziekenhuis gaat. Heb je nog contact met degene die jou behandeld heeft? Het lijkt me in ieder geval verstandig om opnieuw contact met hem of haar op te nemen als dat niet zo is. Het feit dat je stemmen hoort zou op een vorm van schizofrenie kunnen duiden, een reden te meer om opnieuw contact te zoeken.
Oud 22-05-2002, 20:54
Verwijderd
[knip knip]

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:55
miep
miep is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Je had het over een opname. Ik neem aan dat het om een opname in een psychiatrische kliniek of op de afdeling psychiatrie van een ziekenhuis gaat. Heb je nog contact met degene die jou behandeld heeft? Het lijkt me in ieder geval verstandig om opnieuw contact met hem of haar op te nemen als dat niet zo is. Het feit dat je stemmen hoort zou op een vorm van schizofrenie kunnen duiden, een reden te meer om opnieuw contact te zoeken.
juist meisie! succes *knuffel*
Oud 22-05-2002, 21:10
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
[B
Ik denk niet dat het schizofrenie is hoor... zow erg is ut niet volgens mij.... mja... tis gwoon te vroeg om zown diagnose te stellen, kbedoel je kent me amper en dan denk je meteen aan schizofrenie.... mja... sowwy, ben in een heel vage bui [/B]
Ik heb ook niet gezegd dat het vaststaat dat het zo is, alleen maar dat het zou kunnen, vandaar mijn advies aan jou om opnieuw contact op te nemen met degene bij wie je in behandeling bent geweest. Ondat jij het over stemmen had heb ik er het hoofdstuk over Psychiatrie van mijn Codex Medicus op nageslagen en zag daar dat het horen van stemmen een vorm van schizofrenie kan zijn. Ik zeg opzettelijk "kan zijn" omdat het nog niet definitief vaststaat. Of dat inderdaad zo is zal nader onderzoek uit moeten wijzen.
Oud 22-05-2002, 21:17
Verwijderd
sorry dat ik zow bot reageerde... was niet mijn bedoeling om het zo over te laten komen... maar zowiets als schizofrenie kan gwoon niet bij mij. da weet ik zeker.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 08:56
Verwijderd
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Ah gossie...
Heeft ze hier iets aan? Denk het niet. Post het dan ook alsjeblieft niet.

(Er vanuitgaande dat je reply sarcastisch bedoeld was. Zo niet, dan heb ik niks gezegd.)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
sorry dat ik zow bot reageerde... was niet mijn bedoeling om het zo over te laten komen... maar zowiets als schizofrenie kan gwoon niet bij mij. da weet ik zeker.
Je reactie was niet bot en ik heb jouw reactie dan ook niet als zodanig opgevat. Waarom denk je zeker te weten dat het geen schizofrenie zou kunnen zijn? Wat zou het dan wel kunnen zijn volgens jou?
Oud 23-05-2002, 23:49
miep
miep is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Heeft ze hier iets aan? Denk het niet. Post het dan ook alsjeblieft niet.

(Er vanuitgaande dat je reply sarcastisch bedoeld was. Zo niet, dan heb ik niks gezegd.)
ja wat een trieste opmerking van die badeend!

en blackrose, waarom heb je het weg gehaald? het was helemaal niet gek! je wilt weten wat er gaande is, en vroeg het aan ons! meis zet het er weer lekker neer, schaam je niet! veel liefs van miep
Reageren

Regels voor berichten