Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 22:17
anoniempje15
anoniempje15 is offline
ik geef het eerlijk toe ik vind uiterlijk ook wel belangrijk maar innerlijk belangrijker! dit is echt waar veel zeggen dit ook en menen het niet! wat is dit bij jullie???? wel eerlijk aub het is een SERIEUSE TOPIC! groetjes...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 22:26
Nietzman
Nietzman is offline
fifty fifty

mensen die zeggen dat ze alleen naar innerlijk kijken zijn fukking liegbeesten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:28
Tofke_H
Tofke_H is offline
dit is een onderwerp dat besproken wordt op Liefde en Relatie..

Ik verplaats het je eventjes.
Oud 25-01-2002, 22:38
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
ik denk toch innerlijk..
Oud 25-01-2002, 23:30
sha
sha is offline
t oog wil ook wat dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:37
Günther
Günther is offline
combi (nee niet een magnetron)
Oud 25-01-2002, 23:53
-Will-
-Will- is offline
wat beweegt mensen toch vragen te stellen waarop ze het antwoord al weten?

Anyhow, uitstraling als ik iemand leer kennen, innerlijk volgt later wel.
Oud 26-01-2002, 00:00
moenbase
moenbase is offline
huh, huh, en dat te bedenken dat het topic al 100 keer aan de orde is gekomen... :/
Oud 26-01-2002, 00:47
apart persoontje
apart persoontje is offline
Voor de laatste keer; want deze topic is echt al 3000 x geweest. Iedereen vind innerlijk het belangrijkste, maar stappen toch op iemand af om zijn uiterlijk.
Dus beide zijn belangrijk, uiterlijk om op iemand af te stappen, innerlijk om iemand te 'houden'.
Oud 26-01-2002, 06:48
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Innurlijk op de eerste plaats.. alleen ik wel iemand bij wie ik denk...wow.. dan voel ik me gwoon mer op me gemak....beeeje verzorgt... enzo..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 09:27
respecTina
respecTina is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Innurlijk op de eerste plaats..
ha jammer dat je niet binnestebuiten bent geboren!
Oud 26-01-2002, 09:36
jenny13
jenny13 is offline
INNERLIJK

en ja tuurlijk kijk ik naar UITERLIJK
maar niet zo errug...
En kan je zeggen dat ik lieg maar das niet waar... Dusseh good luck met het forum
Oud 26-01-2002, 10:08
just.a.girl
just.a.girl is offline
k vind innerlijk en uiterlijk allebei belangrijk(ni uiterlijk t belangrijkste,maar je ziet t toch eerder dan t innerlijk
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:25
Verwijderd
Eerst uiterlijk, dat is best wel belangrijk voor me, of een meisje zich goed kleedt, haar manieren, haar praatstijl, dat zijn imo allemaal dingen die onder uiterlijk vallen. Natuurlijk zoek ik ook naar een meisje wat een goed karakter heeft maar uiterlijk is toch ook wel belangrijk. Niemand wil een vriend(in) die ontzettend lief is, maar waarvan je elke keer als je hem/haar tegenkomt je het laplazerus schrikt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:41
Internationalist
Internationalist is offline
Innerlijk. Rest boeit allerminst.
Oud 26-01-2002, 13:00
Verwijderd
ikke vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk tuurlijk ik bedoel uiterlijk is ook een beetje belangrijk maar innerlijk is wel belangrijker... iemand die alleen maar naar het uiterlijk kijkt denkt alleen maar aan zich zelf... iemand die alleen maar naar het innerlijk kijkt denkt/voelt iets voor z'n partner lees hier een voorbeeld:

1 Uiterlijk/Innerlijk
stel iemand is verliefd op je en je hebt met die persoon maar stel die persoon kijkt alleen maar naar je uiterlijk dan voelt die persoon niet echt wat voor z'n partner ik bedoel uuhhh.. als iemand alleen maar naar het uiterlijk kijkt dan denk die persoon zo van:
(kijk mensen ik heb een lekker ding en jullie allemaal niet )
maar als je naar het innerlijk kijkt dan denk en voel je ook iets voor je partner. heel veel mensen hebben ook bijvoorbeeld ruzie met iemand gehad ( vriend(in) en als ze met mekaar weer praten dan zeggen ze bijna altijd dit:
ik heb gisteravond bijna de hele avond gehuild... en dan denk ik van: ach zielepoot hou je toch es stil... klein kind...
want kijk dan denk je ook weer alleen maar aan je zelf... ik bedoel als iemand echt naar het innerlijk kijkt dan weet ik heel zeker dat hij/zei dit niet zou zeggen maar... dit zou vragen: het spijt me van gisteravond uuuhh... hoe voelde je? heb ik je gekwest? en dan zie je weer verder maar zo bedoel ik maar... iemand die naar het innerlijk kijkt... nou echt waar die zou een prachtpersoon krijgen
( om er van te houden enz... )
denk hier maar es over na

greetz... martin
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:03
casey
casey is offline
Ik denk 60% innerlijk en 40% uiterlijk.. mijn vriend is nie de allerknapste (voor mij ziet ie er wel leuk uit!), maar zijn karakter is echt superlief! Goeie combinatie voor mij. Hij is ook nie saai ofzo en weet genoeg te vertellen en te doen.
Oud 26-01-2002, 18:22
Starrie
Starrie is offline
absoluut het innerlijk. Maar ik moet wel zeggen dat de uitsraling wel belangrijk is als je iemand voor het eerst ontmoet.
Als een jongen niet aardig is en niet lief is kan ie opzouten hoe ontzettend leuk hij er ook uitziet!
En natuurlijk kijk ik wel naar het uiterlijk. Iedereen doet dat toch. Maar dat is voor mij dus echt niet belangrijk. Zolang hij maar lief is en bij mij past! als zijn innerlijk en zijn uiterlijk mooi is, is het zeker mooi meegenomen. Maar ik ben al snel tevreden qua uiterlijk
Oud 26-01-2002, 19:05
Jozzy
Jozzy is offline
het innerlijk moet echt heel goed zijn (oke wel naar mijn maatstaven natuurlijk, maar dat lijkt me logisch) en tja het uiterlijk... als het maar niet lelijk is
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:46
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
dit is een onderwerp dat besproken wordt op Liefde en Relatie..

Ik verplaats het je eventjes.

Dank je, Tofke...die hebben we nog maar een triljoen keer gehad..

Oud 26-01-2002, 20:44
Balletje
Balletje is offline
Uiterlijk natuurlijk. Moet toch indruk maken op m'n vrienden en anders lacht iedereen me uit als ik met een lelijke jongen loop.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:51
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
als je iemand voor het eerst ziet, is het gewoon zo dat dan het uiterlijk vooral telt, aangezien je diegene dan totaal nog niet kent, erna gaat naar mijn mening toch heeeeeel zeker vooral het innerlijk een grote rol spelen. ik vind het innerlijk zker heel belangrijk, maar als ik zeg dat het innerlijk me nix boeit zou ik liegen, wil wel iets leuks hebben om naar te kijken
mensen die zeggen: "ooooh nee, alleen innerlijk telt", vind ik voor: :rolleyes"
das gewoon bullshit denk ik dan, en dat geld ook voor mensen die juist zeggen uiterlijk is belangrijk, das nog veel meer
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 22:12
romytjuh
romytjuh is offline
Citaat:
anoniempje15 schreef:
ik geef het eerlijk toe ik vind uiterlijk ook wel belangrijk maar innerlijk belangrijker! dit is echt waar veel zeggen dit ook en menen het niet! wat is dit bij jullie????
jepz vin ik ok! je kunt niej totaal voor ut innerlijk gaan

Oud 26-01-2002, 22:52
Rufus
Rufus is offline
als je eerlijk bent tegen jezelf dan zegt iedereen wel uiterlijk en dan innerlijk want anders ga je niet op iemand af, of ga je je niet in iemand interesseren. tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar het eerste wat opvalt is uiterlijk.
Oud 26-01-2002, 23:14
moenbase
moenbase is offline
idd...

al mag dat persoon superlief zijn dan nog ga je niet op die gene af omdat ie 'te' lelijk is. Kun je wel zeggen van "nee dat is niet zo" maar dat is toch echt zo.
:/
Oud 27-01-2002, 15:46
Blitzwing
Blitzwing is offline
Helaas word er meer naart uiterlijk gekeken dan naart innerlijk,ik weet er alles van........... : (

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:08
Verwijderd
INNERLIJK!!!! duidelijk wel!!!!! bij mij in ieder geval.....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:59
Verwijderd
Innerlijk zeggen is toch wel zo politiek correct...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:34
]{ing
]{ing is offline
Eerst uiterlijk.. daarna alles innerlijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Eerst uiterlijk.. daarna alles innerlijk
Ah. Dus als een meisje als ze eenmaal een vriend heeft zich volvreet, 20 kilo aankomt, en zich niet meer verzorgt, dan maakt dat niet uit?

M.a.w. da's dus ook gewoon bullshit.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:16
luveya
luveya is offline
bij mij meer innerlijk als uiterlijk ma is allerbij wel belnagrijk voor me

en me vriendje heeft een mooi innerlijk en een moooi uiterlijk
Oud 28-01-2002, 17:52
kimsje
kimsje is offline
uiterlijk stap je toch als eerste op af...
mensen die zeggen INNERLIJK IS BELANGRIJKER, UITERLIJK ZEGT NIET... die lullen zwaar bullshit ik bedoel... als iemand echt gruwelijk lelijk is, maar nog zo lief, neem je er toch niets mee? of zie ik dat nou verkeerd?

fifty fifty
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 17:45
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Jullie zeggen wel zo mooi innerlijk dit en dat maar het komt erop neer dat je een knappe vriend hebt en je denkt dat zijn innerlijk goed is omdat ie lief tegen je is etc. etc. maar dat doet ie alleen tegen jou. Dat is het probleem. Maar goed, bij mij mag het meisje niet echt super lelijk zijn, maar gewoontjes en heel lief dat is wel beter.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 09:52
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Beide.
Je kijkt toch altijd eerst naar het uiterlijk van iemand lijkt mij....

Als je op straat loopt en je ziet een ontzettende lelijke gozer denk je echt niet; goh, misschien is ie wel hartstikke lief....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 11:45
DEChengst
DEChengst is offline
Uiterlijk, innerlijk stel toch nooit wat voor.

-Desecrator
Oud 23-02-2002, 12:15
RottenApple
RottenApple is offline
Beide is heel belangrijk...als iemand wel knap is maar echt goed stom is...dan is het ook niet geweldig om daarmee te gaan...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 12:37
the_conquer
the_conquer is offline
Ik val het meest op innerlijk maar als ze een beetje verzorgt en goed uitziet dan wordt ik echt hopeloos verlieft.
Oud 23-02-2002, 12:43
LB06
LB06 is offline
In het begin ga je op het uiterlijk af. Je kent die persoon immers niet, tenzij je alleen over de telefoon met elkaar praat ofzo en elkaar nog nooit hebt gezien.

You'll never get a second chance to have a first impression
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 12:45
LB06
LB06 is offline
Maar daarna gaat het innerlijk meer tellen. Je wilt immers niet met een oervervelend of gemeen iemand rondlopen voor de rest van je leven.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 13:20
angel_undercover
angel_undercover is offline
Citaat:
nietzman schreef:
fifty fifty

mensen die zeggen dat ze alleen naar innerlijk kijken zijn fukking liegbeesten
Oud 23-02-2002, 14:28
beertje16
beertje16 is offline
ik denk dat innerlijk en uiterlijk een rol speelt... ik denk wel dat het innerlijk van iemand het belangrijkst is! dus ik zou zeggen, iets van 75%...
een jongen kan super knap zijn, maar als hij een enorme zak is dan hoef ik echt nix met hem!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 15:28
Flyrider
Flyrider is offline
Als iemand een mooi innerlijk heeft, is hij/zij in jouw ogen vaak ook gelijk een stuk knapper dan de meeste mensen dat misschien zien...

Denk daar maar es over na
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 15:16
aguila
aguila is offline
Ik vind innerlijk het belangrijkst,
Maar uiterlijk toch ook wel een beetje. Je moet er toch de hele tijd tege aan kijke, en als je er dan nie op valt dan is et ook minder. Maar innerlijk moet nie te lief en onschuldig zijn. Hou k nie van
Oud 24-02-2002, 19:38
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
mja.. alle2 wel.. op het 1e gezicht val ik op uiterlijk, maar als het een echte klootzak blijkt te zijn dan ben ik weg!
Oud 24-02-2002, 20:47
Janet
Janet is offline
innerlijk.....
Oud 24-02-2002, 20:58
DaaF
DaaF is offline
Op mijn leeftijd.... 70% uiterlijk 30% innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 18:32
blacky
blacky is offline
Tuurlijk kijk je wel naar het uiterlijk van mensen en zeker als je ze nog niet kent, want het uiterlijk is toch de eerste indruk, maar daarna kijk je (tenminste ik) toch meer naar het innerlijk, want het is uiteindelijk toch belangrijker als iemand een lief innerlijk heeft dan er leuk uitziet met een klotekarakter.
Oud 26-02-2002, 21:41
flowergirl
flowergirl is offline
als eerste naar uitstraling... misschien kijk ik ook eigenlijk wel helemaal niet, maar overvalt de verliefdheid me eerder. Er moet iets met die persoon zijn (iets speciaals), of dat nou aan het innerlijk of het uiterlijk ligt weet ik niet. Ik denk dus toch maar een combi van uitstraling, uiterlijk en innerlijk .
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 20:42
Verwijderd
Als bij uiterlijk ook geur, aanraking, uitstraling horen, dan is het uiterlijk denk ik iets belangrijker. Ik bedoel, hij moet je wel opwinden, toch? Maar hij moet natuurlijk ook lief zijn en niet te verlegen.
Overigens hangt uitstraling ook wel weer samen met innerlijk dus... zeg maar 50-50
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten