Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2002, 12:33
EmJay
EmJay is offline
Kijk ik heb dus een heel lief vriendinnetje. Ik heb nu al ruim twee jaar verkering met haar.. Ik vind soms dat we teveel verschillen van elkaar, dan lijkt het wel of we langs elkaar heen praten. Het voelt gewoon soms niet goed. Ze is echt heel lief enzo en ik hou heel erg van haar. Toch voelt het niet goed. Ik zie er zooo tegenop om het uit te maken. Heb dan net het idee of ik dan iets ongeloofelijk fout doe.
Wie kent dit of wie heeft er tips voor mij?
Oud 25-02-2002, 12:36
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
als ik jou was zou ik er gewoon een sheel goed met haar praten, want je zegt het zelf al, 2 jaar is niet iets om zomaar ff weg te gooien als je begrijpt wat ik bedoel!
maybe heeft zij zelf ook wel dit gevoel maar durft ze dat ook niet te zeggen!

*ikke ook 2 jaar hoop ik met me vrienjuh, hehe, duurd nog heel lang *
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 13:25
sas_andrea
sas_andrea is offline
idd goed met haar praten, 2 jaar is echt niet zomaar iets! Maar ja, een beetje verschil ken toch geen kwaad? Je moet toch ook met elkaar kunnen discussieren? Anders wordt t toch ook so saai? (maar niet op een manier dat t op ruzie uitdraait ofcourse )

Veel succes!
Oud 25-02-2002, 14:23
Verwijderd
ken het wel,

het is moeilijk, maar geef het een beetje aan.

laat het iig niet van één enkele keer afhangen, dan komt voor haar de klap extra hard. Dus als het kan ernaar toe bouwen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 15:13
miro
miro is offline
Ik ken het wel, best goed eigenlijk, heeft ook precies 2 jaar geduurd. Maar wat ik zeggen wil: je weet zelf dat het niet goed zit. Maar wat wil je dan eigenlijk? zonder haar verder? Toen ik (ongeveer) het zelfde voelde als jij heb ik ervoor gekozen om het uit te maken, omdat ik me af ging vragen wat ik nou ging missen: hem? of zijn gezelschap? het was het laatste. En het klinkt stom maar toen ik het uit maakte was ik er zelf ook kapot van, uiteindelijk bleek het een goede keuze te zijn, ik ben blij met hoe de situatie nu is. Al mis ik af toe nog die arm om me heen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:10
Semele
Semele is offline
Ik heb anderhalf jaar iets met mijn vriend, en ik heb soms ook het gevoel dat te veel van elkaar verschillen.

We interesseren ons niet voor dezelfde dingen, en dat maak het soms moeilijk, maar het is zo zonde om het daardoor te laten verpesten!

Ik wed dat jullie de beste maatjes zijn, veel om elkaar geven en graag bij elkaar zijn. En dat jullie dan wel eens verschillende meningen hebben en van verschillende dingen houden, dat zijn toch maar details vergeleken bij het Echte, De Grote Liefde?

Denk alsjeblieft nog eens goed na voor je het eventueel uitmaakt, is het je wel waard?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 18:35
-Will-
-Will- is offline
Ik heb 'tzelfde gehad als jij, EmJay, en ik maakte er een eind aan -> nog steeds spijt ervan, want een liever meisje dan haar ben ik nog niet tegengekomen...dat mis ik soms wel bij m'n huidige vriendin. Als je alleen gebonden wordt door verliefdheid, en niet door wederzijdse interesses, dan is het moeilijker om zo een relatie te onderhouden
Oud 27-02-2002, 19:34
mystic girl
mystic girl is offline
ik begrijp ook wat je bedoelt, heb het ook meegemaakt, ik heb het uiteindelijk toch maar uitgemaakt. niet dat we niet goed bij elkaar pasten ofzo en hij was echt de liefste jongen die er is, maar wat jij zegt het voelde niet goed, voordat we iets met elkaar kregen ging alles heel erg goed, we konden alles met elkaar uitspoken en weet ik veel wat nog meer, maar toen we iets met elkaar kregen, ging dit niet meer, het voelde niet goed. het ging dus vriendschappelijk veel beter. ik kan je keuze niet maken, maar als het niet goed voelt, moet je het uitmaken, je moet je bij je vriendin gewoon op je gemak kunnen voelen.
veel sterkte ermee!
Oud 28-02-2002, 20:47
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
EmJay schreef:
Kijk ik heb dus een heel lief vriendinnetje. Ik heb nu al ruim twee jaar verkering met haar.. Ik vind soms dat we teveel verschillen van elkaar, dan lijkt het wel of we langs elkaar heen praten. Het voelt gewoon soms niet goed. Ze is echt heel lief enzo en ik hou heel erg van haar. Toch voelt het niet goed. Ik zie er zooo tegenop om het uit te maken. Heb dan net het idee of ik dan iets ongeloofelijk fout doe.
Wie kent dit of wie heeft er tips voor mij?

ik had die twijfels ook en toen hebben we er over gepraat en er een eind aan gemaakt. en het is echt beter zo. echt waar.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten