Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat maakt het wel erg lastig voor mij en mijn vriendin, vooral ook omdat we een behoorlijk eind uit elkaar wonen... Dus daarom mijn vraag: zijn er mensen die ideeën hebben wat zij of ik kan doen, om deze situatie wat makkelijker te maken? ![]() Met haar ouders praten is in elk geval voor mij geen optie aangezien ik ze pas 2 dagen ken, maar misschien dat zij dat kan proberen... maar haar moeder is volgens mij vrij onompraatbaar in dat soort dingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je valt dan val je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou gewoon die ouders beter leren kennen. Meer bij hun over de vloer komen, een beetje bekend worden bij ze. Bouw vertrouwen op. |
![]() |
||
Citaat:
Een andere vriendin zoeken? echt niet. Die moeder krijg ik wel weer het psychisch hospitaal in( ze heeft borderline) en die man van haar gaat de cel in wegens mishandeling. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En even offtopic: de discussie hoe groot het leeftijdsverschil binnen een relatie zou mogen zijn, is zooo uitgekauwd. De TS heeft er weinig aan als je daarover begint.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[verslag/verhaal] Het complot in werking Vlooienband | 14 | 28-07-2003 12:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 |