Advertentie | |
|
![]() |
|
Zal beetje toelichting proberen te geven.
Secreet Zaagmans >> echt zo'n pes ventje die denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft, vieze spam hoer. italieboy >> ik voel gewoon haat voor die kerel fleet admiral >> vind ik een super nurt. miro >> vind het echt een dom kind. ******** >> errger me aan zijn hoofd jesus chirst ofzo >> word schijtziek van zijn foto's, komt gewoon aandacht te kort. optima (of doe jij nou niet altijd rologen ?) >> arrogant. Nah, verder geen zin meer. Dit zijn uiteraard bijna allemaal vooroordelen, dus fleet admiral, ga niet lopen zeiken op feedback forum. ik ken geen van jullie, en als ik dat mischien wel deed, zou mijn meining heel anders zijn, maar dit is de manier hoe ik op dit moment tegen jullie aankijk. |
![]() |
||
Citaat:
wat is mijn motivatie?
|
Verwijderd
|
Gothic- toen ik hier voor het eerst kwam en op een foto van A New Noise reageerde van "leuke jongen ben jij" vatte zij mijn rolleyes op als sarcastisch, terwijl ik ze had neergezet om te benadrukken dat ik hem echt leuk vond
********- Dat vind ik gewoon een vervelende destructivist, een vermoeiende gast, en hij ging gelijk meelullen met Gothic... Erg jammer!!! Autodropje- Die verplaatst topics continu en vaak slaat het nergens op. Een topic over een studie psychologie past echt niet op Dating, gast! Fleet Admiral- Kan ik me af en toe ook aan ergeren Blue_Eyes - Was toch dat domme kind die een foto van een of andere site had gehaald en zei: dit ben ik? Heel sneu... Verder weet ik niemand... |
![]() |
||
Citaat:
Maar lieve schat een rolleyes IS sarcasme, houdt je muiscursor maar eens op de smile bij het schrijven van een bericht, komt er in een balkje sarcastisch te staan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|