Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2004, 14:46
Verwijderd
als ik dat stekkertje in de usbpoort doe dan zou er normaal een verwisselbare schijf ontstaan maar nu gebeurt dat dus niet meer sinds mijn broer nieuwe windows op deze pc heeft gezet. Ik kan nu dus geen mp3's meer op mijn mp3speler zetten.
Het kan wel op mijn broers computer (hij heeft windows XP en ik windows 98) maar daar staan niet mijn mp3's dus dat is ook weer niet handig..

Hoe komt dit en wat kan ik hieraandoen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2004, 15:37
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
dat komt omdat je windows 98 hebt
XP heeft die soort drivers al waardoor hij meteen werkt op je broers pc. Dus als het goed is heb je een cd-rom erbij gekregen. Deze ff installeren op je eigen windows 98 en hij zou het moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 17:41
Darko
Darko is offline
mocht dat niet werken dan nog even kijken of de usb poorten geinstalleerd zijn..
Oud 03-10-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 03-10-2004 @ 16:37 :
dat komt omdat je windows 98 hebt
XP heeft die soort drivers al waardoor hij meteen werkt op je broers pc. Dus als het goed is heb je een cd-rom erbij gekregen. Deze ff installeren op je eigen windows 98 en hij zou het moeten doen.
dat doet hij dus ook niet..
hij heeft het eerst wel gewoon gedaan voordat hij er opnieuw windows op heeft gedaan. En nu lukt het nite eens meer met die cd-rom
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Darko schreef op 03-10-2004 @ 18:41 :
mocht dat niet werken dan nog even kijken of de usb poorten geinstalleerd zijn..
ik zal het hem zeggen maar ik denk niet dat het daaraan licht.. mijn cam is bijv. ook aangesloen via de usbpoort en daar heb ik geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 17:57
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 03-10-2004 @ 18:55 :
ik zal het hem zeggen maar ik denk niet dat het daaraan licht.. mijn cam is bijv. ook aangesloen via de usbpoort en daar heb ik geen problemen mee
Dan heeft het niets met je usb poorten te maken. Heb je de drivers al geïnstalleerd?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 03-10-2004 @ 18:57 :
Dan heeft het niets met je usb poorten te maken. Heb je de drivers al geïnstalleerd?
ja.. gewoom de software geinstalleerd.. als je dat bedoeld..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:19
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 03-10-2004 @ 19:17 :
ja.. gewoom de software geinstalleerd.. als je dat bedoeld..
Ja, dat bedoelde ik, maar hij doet het dus nog steeds niet? Ik ben bang dat ik je in dat geval niet verder kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 03-10-2004 @ 19:19 :
Ja, dat bedoelde ik, maar hij doet het dus nog steeds niet? Ik ben bang dat ik je in dat geval niet verder kan helpen.
jammer maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 21:18
Rieno
Rieno is offline
Windows 98 is geen ster met USB....volgens mij heb je daarvoor aparte drivers nodig zelfs. Dus dan zou je een keer helemaal moeten updaten oid....kan ook zijn dat de SE (second edition) van Windows 98 dit al standaard heeft, maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 03-10-2004 @ 22:18 :
Windows 98 is geen ster met USB....volgens mij heb je daarvoor aparte drivers nodig zelfs. Dus dan zou je een keer helemaal moeten updaten oid....kan ook zijn dat de SE (second edition) van Windows 98 dit al standaard heeft, maar dat weet ik niet zeker.
mijn broer zou er naar kijken.. maar hij heeft het natuurlijk nog niet gedaan..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:57
Verwijderd
het ligt niet aan mijn usbpoorten is mijn broer vandaag achtergekome want ze doen het allemaal maja.. er gebeurt nog steeds nix.. dus ikkan ook nog steeds geen muziek op dat ding zetten
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 20:03
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 05-10-2004 @ 20:57 :
het ligt niet aan mijn usbpoorten is mijn broer vandaag achtergekome want ze doen het allemaal maja.. er gebeurt nog steeds nix.. dus ikkan ook nog steeds geen muziek op dat ding zetten
Staat er niet ergens dat ie alleen in XP gebruikt kan worden? dat ie een NTFS bestandssysteem is?? (Dit is een manier waarom hij geformatteerd is..en dat snapt 98 niet)
Dit kan je checken op de PC waar xp opstaat. Doe em in zo'n USB poort, rechtermuisklik op die schijf, dan eigenschappen. Daar zou het ergens moeten staan.
Als ie NTFS is dan kan je em misschien formatteren in FAT32.....dat snapt 98 wel...maar ik weet neit of een MP3 speler dat wel kan...een USB stick wel...en dat is vrijwel etzelfde...
Oud 05-10-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 05-10-2004 @ 21:03 :
Staat er niet ergens dat ie alleen in XP gebruikt kan worden? dat ie een NTFS bestandssysteem is?? (Dit is een manier waarom hij geformatteerd is..en dat snapt 98 niet)
Dit kan je checken op de PC waar xp opstaat. Doe em in zo'n USB poort, rechtermuisklik op die schijf, dan eigenschappen. Daar zou het ergens moeten staan.
Als ie NTFS is dan kan je em misschien formatteren in FAT32.....dat snapt 98 wel...maar ik weet neit of een MP3 speler dat wel kan...een USB stick wel...en dat is vrijwel etzelfde...
ehm... net alsof ik weet hoe dat allemaal moet maja mijn broer zei net al iets dat hij in het weekend ging formatten ofzo.. en nog een keer windows erop zetten ofzo..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 22:08
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 05-10-2004 @ 22:56 :
ehm... net alsof ik weet hoe dat allemaal moet maja mijn broer zei net al iets dat hij in het weekend ging formatten ofzo.. en nog een keer windows erop zetten ofzo..
je kan eerst ff kijken of et een NTFS schijf is:
Doe em in zo'n USB poort van de computer met XP, dan krijg je als het goed is een melding dat er een schijf voor massaopslag oid gevonden is. Dit is nu een schijf geworden in de Verkenner. Ga naar de verkenner (of Deze Computer), dan rechtermuisklik op die schijf, dan op eigenschappen klikken.
Ergens bovenaan staat welk bestandssysteem het is. (onder het label (naam) van de schijf)
Als je ff post welke et is dan zien we wel weer verder

Formatteren van de '98 computer is denk ik wat overdreven...
Oud 06-10-2004, 00:00
Verwijderd
Of je gaat even heanig naar de site van de fabrikant van jouw speeltje en checkt of er OS-specifieke drivers te downloaden zijn. En anders geef je je broer een pets aan z'n hoofd, dat moet ook opluchten lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ulfheðin schreef op 06-10-2004 @ 01:00 :
Of je gaat even heanig naar de site van de fabrikant van jouw speeltje en checkt of er OS-specifieke drivers te downloaden zijn. En anders geef je je broer een pets aan z'n hoofd, dat moet ook opluchten lijkt mij.
dan doet hij het al helemaal niet meer.. hij gaat in het weekend mijn hele pc in orde maken want ik heb met nog veel meer dingen problemen en als hij het dan nog niet doen.. dan denk ik dat ik dat ook ga doen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 06-10-2004 @ 18:09 :
dan doet hij het al helemaal niet meer.. hij gaat in het weekend mijn hele pc in orde maken want ik heb met nog veel meer dingen problemen en als hij het dan nog niet doen.. dan denk ik dat ik dat ook ga doen
lol, voorheen deed hij het niet, en nu helemaal niet lol rofl lolmao lol ROFL STFU lol lolol
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ulfheðin schreef op 06-10-2004 @ 21:00 :
lol, voorheen deed hij het niet, en nu helemaal niet lol rofl lolmao lol ROFL STFU lol lolol
wat is daar zo grappig aan kan toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten