![]() |
|
![]() |
Ik ga binnen enkele weken een mp3 speler kopen en ik zit sterk te denken in de richting van de Iriver H120 (klik en klik),
omdat deze nog net binnen mijn huidige budget past (€350,-). ![]() foto Ten eerste wil ik vragen of deze speler niet te veel is verouderd om nog te kopen en of ik niet beter door kan sparen voor bv. de H320) Ten tweede wil ik vragen of mensen ervaring hebben met dat ding en of ze er tevreden over zijn. Als laatste wil ik nog vragen welke accesoires je er nou precies bijgeleverd krijgt, want dat is me niet helemaal duidelijk. (krijg je nou bv. wel of geen extra microfoontje erbij etc.) Alvast bedankt voor de replies. Edit: foto toegevoegd Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 16:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vinde iHp 120 een absolute aanrader, míts je er een paar aparte oordopjes bij koopt die wél enigszins kwaliteit hebben. Anders is 350 euro weggegooid geld, met die bijgeleverde oordopjes klinkt het voor geen meter. |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Hoe lang is dat verlengsnoer? En wat is dan die etc.? Citaat:
![]() Citaat:
Tnx voor deze nuttige reply. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het opnemen via de line-in of microfoon werkt wel uitermate relaxt, waarschijnlijk heb je daar meer aan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: ik zie het al (klik). Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 18:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bovendien vind ik de 4 GB spelers (iPod mini en creative muvo bv.) erg brak met te weinig functionaliteit. De vraag is dan alleen nog welke 20 GB speler je gaat kopen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: laat maar dat is een ander hoesje (kijk) Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 22:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien heb ik net de H120 al besteld in een black edition ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Btw, heeft er iemand een plaatje van waar je moet drukken om het bovenste zwarte gedeelte van de ab af te halen? (ivm omdraaien clip) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heb gisteren na het plaatsen van de vorig post in dit topic geprobeerd die clip om te draaien. Is wel gelukt met deze howto, alleen, ik probeerde eerst het bovenste zwarte gedeelte eraf te krijgen (stomstomstom, hij schrijft het er nog bij ook). Resultaat, voorste zwarte bedekking ligt er momenteel af en moet worden teruggelijmd.
Hier enkele foto's Dit is hoe het dus moet: ![]() En dit is hoe het niet moet ![]() ![]() Maargoed, ik denk dat een beetje secondelijm het wel weer goed zal maken. (en de twee rechterhanden van mn vader ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De AB is trouwens weer goed |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De EX71 zijn uitstekende oordopjes als je wél wat kwaliteit wilt maar niet audiofreak bent. Ben je dat wel, dan kan je kijken naar oordopjes van >100 euro, maar daar zie ik persoonlijk het nut niet echt van in. |
![]() |
||
Citaat:
Het is zoals Koen al zegt: ze zijn misschien niet de top of the bill, maar dan ben je al gauw zo'n 100 euro meer kwijt, en dat heb ik er dan weer niet voor over. Ik heb volgens mij sowieso niet de allerbeste oren, dus dat heeft geen zin voor mij ![]() Nee het geluid is prima, bass erg diep vergeleken met de standaard dopjes die je krijgt. Ik luister serieus van alles. Ik heb trance erop staan, maar ook volledige opera's, trip en hiphop, Hollandse meezingers, lounge en Franse chansons. Alleen trashmetal en dat soort zaken heb ik niet.
||
Citaat:
Ken je die site? Staan erg veel tips op iig. Hoe vind je het apparaatje verder?
||
![]() |
Citaat:
Verder bevalt het apparaatje prima. Bovendien snap ik ook niet dat mensen zitten te zeuren dat de shuffle mode niet goed werkt. Bij mij werkt ie afaik prima. Alleen die bug dat de harde schijf wel eens door blijft draaien is erg irritant ivm de batterijduur. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[mp3 speler] iPod, of toch iets anders? x-spekkie-x | 53 | 22-05-2005 17:35 | |
Software & Hardware |
[mp3 speler] philips, iriver of ipod? Subject | 13 | 05-04-2005 18:06 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 | |
Software & Hardware |
[algemeen]Ipod... Laydiee | 74 | 27-01-2005 22:04 | |
Software & Hardware |
[ipod] Zylverstar | 28 | 15-08-2004 11:23 | |
De Kantine |
Wat voor geluidsdrager heb jij? Tommie/Aligogo | 75 | 09-04-2004 07:55 |