Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk zijn er een hoop spellingsfouten die iedereen meteen opvalt. Ik verander zelf al wel eens zinnen, omdat ik verwacht dat ze zo zouden lopen (dus 2 woorden omdraaien bijvoorbeeld). Op diezelfde manier lees ik ook wel eens een woordje dat er niet staat. Maar dat was de stelling niet. Het gaat erom waarom sommige mensen alleen op spelling letten, anderen alleen op het verhaal. waarom sommige mensen alleen op onderwerp en een ander alleen op stijl? Mij lijkt dat mensen het beste voor zichzelf kunnen spreken.... tenzij je een uitgebreide analyse wilt maken natuurlijk Charlotte
||
Citaat:
ik heb vanochtend 3 woorden met hem gewisseld! zit ik daar met mijn zieke hoofdje, gaat merlin opeens nog super fanatiek de stof doornemen! de jongen zal het vast geweldig gedaan hebben. ik heb een 1 @ast: betekent dat ![]() Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
jet 'JOU' was om je duidelijk te maken dat het niet zo is maar dat het een mening was. hoofdletters zullen het aanvallend hebben doen overkomen. Charlotte ik heb vannacht (van 23.00u tot 08.30u) 1 biertje, 2 colaatjes, 3 wijntjes gedronken.... maar dinsdag wordt het wel weer gezellig en iets meer drank, denk ik....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Glas Verwijderd | 10 | 09-10-2004 13:15 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op getrouwd iemand Noortje_S | 121 | 20-08-2002 12:06 | |
Psychologie |
Mensen zijn soms zoooo dom en koeiig... CodeName Egg | 83 | 31-07-2002 20:28 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vergelijken mensen zich altijd met elkaar...? Verwijderd | 8 | 17-03-2002 13:18 |