Advertentie | |
|
![]() |
|
ah
![]() ![]() Daar heb ik wel zin in... voor de complete DNB agenda: Agenda @ DNBforum.nl DNBagenda.nl (Future Research) Drumandbass.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoorde ook dat Aphrodite en vooral MC Quest One (Die ook op de bash was) het dak eraf kregen. Gisteravond is het dak er ook af gegaan!!! We hadden de hele Helling vol en we hebben ![]() Drumnbass met turntablist erbij, Soundbites 6 (DNB mesh up project van Sage), Bong-ra met zijn ouwe hardcore(gabber) en house uit 92 ![]() ![]() VEEEEEET! maar hou www.utregmassive.nl in de gaten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ML en PRSPKT XL ben ik opzeker bij. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
enne de Verkadefabriek (Den Bosch), fckn wckd (013,Tilburg) en Puncture (Weert) zijn ook te ver voor paps en mams? |
![]() |
||
Citaat:
|
@ chaos: join us @ dnbforum
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik haal mijn dnb-info wel van flyers-uitdelende chicks ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens, zitten hier nog Bong-Ra fans? misschien misschien willen we die wel een keertje boeken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
MAJOR LEAGUE OWNDE DE KEET
moest even Citaat:
![]() komt wel goed, zo rond 2 okt hebben we het daar nog over oh, en volgende week als het kan fckn wckd* onveilig maken ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Friday 24th. of Sept. 2004
backstage maastricht STORMTROOPER 100% JUNGLE and DRUM & BASS LADY LITE (www.dedkob.com) & Mc-Mary Jane DARADAR (www.daradar.com) |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben trouwens ooit een keer naar Blackout geweest, met Bad Company.. Ik vond het toen wel erg oke ![]()
||
Citaat:
![]() En bijvoorbeeld Subtronics... maar ik betwijfel of jij uberhaupt de Off_Corso binnenkomt ![]() bovendien: het gemiddelde "kinder" publiek op drumnbass feestjes gedraagd zich per definitie 2x volwassener als op vele feestjes waar de minimum leeftijd 21 is. Dus, alsjeblieft, blijf weg op die kinderfeestjes en ga je ergens op een kansloos feest met nog kanslozere figuren vermaken, want daar draait het toch om? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|