Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 17:23
NeoZero
NeoZero is offline
Iemand al is een keer de ware ontmoet?Mister right of the right bitch, dus je soulmate? nou..

Ik vond het nogal irritant toen ik een meisje hoorde praten van "ja hij vond mij heel leuk maar ikzelf eigenlijk helemaal niet maar op een gegeven moment begon ik hem steeds leuker te vinden en zijn we nu alweer 4 jaar samen." ik kreeg zoiets van
Herken je je zelf hierin, dan ben je "denk ik" echt verkeerd bezig

mee eens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 17:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Euh, ik snap je punt niet helemaal. Wat zie jij nou als het probleem? Het feit dat zij eerst beweerde dat zij hem niet leuk vond, en daarna wel?
Oud 07-10-2004, 17:58
Verwijderd
Ik denk dat je te moeilijk doet over een overromantisch metafysisch begrip.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:03
Verwijderd
Ja joh, hoe kon dat meisje dat nou zeggen, net of mensen soms veranderen ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:04
Verwijderd
om over de ware te praten is nogal naïef, gezien de over het algemeen genomen jonge leeftijd van scholieren.com forummers

je persoonlijkheid en levenshouding (en die van je partner, buddy, maatje, makker, kameraad, soulmate) kan nog dusdanig veranderen dat de ware op dit moment over een paar jaar totaal niet meer bij je past.

fokk dit wordt de enige serieuze reactie van het topic
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:35
Wammus
Wammus is offline
Ik geloof zowiezo al niet in de ware dus dat scheelt weer. Verder snap ik geen reet van wat je bedoelt dus weet ik ook niet of ik het ermee eens ben of niet.
Oud 07-10-2004, 18:43
annetjuh
annetjuh is offline
uhm ja.
eigenlijk wel.
Ik ken een jongen van de vakantie en ik kan het perfect met hem vinden, echt geweldig hij zorgt voor mij en ik voor hem. Ik kan en vertel hem alles en als ik ouder was geweest zou ik zeker weten met hem trouwen.
Hij is perfect en hij gaat precies zo om met mij.
Ik bener nu ook echt verward door eigenlijk.
Oud 07-10-2004, 18:47
Verwijderd
Volgens mij ben je twee verhalen door elkaar aan het vertellen of niet?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Er bestaat niet zoiets als 'de ware'. Ik ken wel een meisje die ik wel mijn soulmate zou kunnen noemen maar ik ga er vanuit dat ik nog wel een aantal keer in mijn leven meisjes tegenkom waarbij dat het geval is.

Ik ben het wel met je eens dat het dom is om een relatie te beginnen met iemand die je helemaal niet leuk vindt, maar 'wel leuk' is goed genoeg.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:01
Verwijderd
Wie is er ooit op dat idiote idee gekomen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:12
Shyra
Shyra is offline
Een overromantische gristen.

En ga je drukmaken om jezelf.
Niet om wat anderen denken zeg.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:49
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
the one kneed je
Oud 07-10-2004, 22:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik kan dat meisje best begrijpen. mijn vriend waar ik nu 1,5 jaar mee heb, vond ik eerst alleen aardig. hij wou allemaal afspreken, en ik vond dat best. ik vond hem absoluut nog niet leuk, dat is later pas gekomen. en hij is echt super lief, knap, schattig enz.

ik denk dat het kwam, omdat ik hem innerlijk nog niet kende. ik ken hem nu binnenstebuiten en hij mij ook. ik denk dat je daarom nog een super relatie kunt krijgen!!!
Oud 08-10-2004, 09:54
luckyleo
luckyleo is offline
ik had eerst echt het idee dat ik The One had ontmoet. Alles klopte en alles voldeed in mijn ogen. Daardoor bleef ik er juist in geloven dat het echt The One was en zga ik haar foute dingen compleet over het hoofd en verdraaide ik alles zo in mijn referentiekader dat alles bleef kloppen aan haar. na een grote naaistreek van haar kwam ik er achter dat toch niet alles perfect was en terugredenerend en van andere horend had ik wel veel meer dingen over het hoofd gezien.
Voorlopig geloof ik dus ff niet meer in de complete The One, als je daar eenmaal in geloofd ga je jezelf wijsmaken dat het ook zo is en zie je de slechte eigenschappen van die persoon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb mijn ware. Al meer dan drie jaar. En het gaat steeds beter, behalve nu want nu ben ik kwaad op hem.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:24
Verwijderd
Ik heb langere en betere relaties gehad met diegenen die ik niet als de ware zag dan met diegenen die perfect waren. Need I say more?

Begin je alleen relaties als je denkt dat je de ware tegenkomt? En zoen je dan nooit met iemand die op zich wel leuk is maar je verder niets doet en uiteindelijk blijkt dat hij toch wel kriebels kan bezorgen? Ik zie het allemaal wel. De ware heb ik achter me gelaten, en als hij nog moet komen, merken we datvanzelf wel weer.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:26
Verwijderd
Oh en trouwens, ik herken mezelf er misschien wel in, maar ik vind niet dat ik verkeerd bezig ben. Ik heb nog nooít iemand valse hoop gegeven over mijn gevoelens. Mochten die gevoelens meer worden, dan is de ander ook meteen diegene die het hoort. Dus ik ben het zeker oneens met je. Liefde, verliefdheid kan groeien.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 12:27
sita15
sita15 is offline
ik kan dat meisje ook begrijpen, ik vond mijn vriend ook eerst niet leuk maar ik twijfelde heel erg en toen heb ik met hem genomen dat het voor mij duidelijk was van hij is nix, maar het is anders verlopen want kan nu niet meer zonder hem!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:18
Sade
Sade is offline
Met de 'ware' ben ik niet zo bezig, maar ik vind iemand leuk vinden/verliefd zijn wel een voorwaarde om een relatie te beginnen.
Oud 08-10-2004, 21:47
Shitonya
Shitonya is offline
Krijgen we het 1029383ste topic over de ware. Die bestaat niet, alleen in sprookjes, klaar
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 23:49
Lynn
Lynn is offline
Ik geloof niet in de ware. Je hebt het of je hebt het niet, klaar.
Oud 09-10-2004, 10:17
waves
waves is offline
Citaat:
STUFF schreef op 07-10-2004 @ 19:04 :
om over de ware te praten is nogal naïef, gezien de over het algemeen genomen jonge leeftijd van scholieren.com forummers

je persoonlijkheid en levenshouding (en die van je partner, buddy, maatje, makker, kameraad, soulmate) kan nog dusdanig veranderen dat de ware op dit moment over een paar jaar totaal niet meer bij je past.
mee eens
Oud 09-10-2004, 12:52
Touché
Touché is offline
'De ware zijn' is iets dat groeit naarmate een relatie vordert.
Dat je beseft dat je je leven wil delen met die persoon.

En hee, dat kan ook nog misgaan.
dan komt er wel weer een nieuwe.
Oud 09-10-2004, 13:01
TLM-Mad Cow
TLM-Mad Cow is offline
Citaat:
wammus schreef op 07-10-2004 @ 19:35 :
Ik geloof zowiezo al niet in de ware dus dat scheelt weer. Verder snap ik geen reet van wat je bedoelt dus weet ik ook niet of ik het ermee eens ben of niet.
wauw jij bent ècht vet slim man!!
ooehh was ik zo slim als jou damn!!!
djeez... sjaak
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 14:21
ilse
ilse is offline
de vraag is even niet te volgen...
Oud 09-10-2004, 16:39
T!ne
T!ne is offline
Waarom zou dat nu niet kunnen ? Mijn huidig vriendje vond ik een kwal, dikke nek tot en met.. Tot ik hem beter leerde kennen Zo'n lieve jongen
Trouwens, in mn vriendje zie ik niet echt de ware (alhoewel hij momenteel 1 vd enige is waarom ik veel geef).. Ik heb een beste vriend waarop ik meerdere malen verliefd ben geworden en ik vind hem nog altijd geweldig (op vriendschappelijk vlak hé mensen!)
Reageren

Regels voor berichten