| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik kan wel aan kopie van zo'n formulekaart komen en die vervolgens scannen en op een site zetten... |
||
|
|
||
|
Citaat:
wat is de regel daarvoor alweer ales onder de breuk mag je schrijven met een negatief exponent voorbeeld 2/x^3= 2 x^ -3 en bij het vermeenigvuldigen gewoon de exponenten optelen bij deelen gewoon exponenten aftreken dat is toch wat je wilde weten want lijkt mij nogal simpel voor 5de jaar
|
||
|
|
||
|
Citaat:
verder niets
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ondertussen kan ik ze dromen. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 23:16. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|