Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens je kan er ook later achter komen dat het voor jou toch mister right is, ook al had je dat van te voren niet bedacht. En anders heb je er vast wel weer wat van geleerd, en weet je beter hoe jouw mister right moet zijn...denk ik.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mr Right bestaat niet, de ware bestaat niet, maar wel een klein aantal die heel dicht in de buurt komen. Mensen waarvan je zou kunnen zeggen, en je weet, dat je heel lang bij elkaar zult blijven. Moeilijk uitleggen... Iig; Als ik van een jongen zou weten dat ik er waarschijnlijk niet meer dan 2 of 3 maanden bij zal blijven, begin ik er niet meer aan. Ik wacht liever op hetgeen wat ik wel 100% wil, en waar, als het wat wordt, ik heel lang bij zou blijven. Deze mening is totaal gevormd door eigen situaties. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf ga ik te snel voor mister right (ja nu al), maar soms ook niet hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan draait het om wat je gelooft (en daar hebben we op Mystiek ook nogal wat meningsverschillen over ![]() Hoe zweverig jij dat ook mag vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voorlopig hou ik het er maar op dat jij te naïef en geïndoctrineerd bent om de zaken te zien zoals ze zijn, hoewel het waarschijnlijk niet lang zal duren eer mijn oordeel zich wijzigt naar een simpelweg "te dom". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben niet iemand die woorden zomaar aanneemt als waarheden en ben al heel lang op zoek naar wat ík geloof en wat ík als waarheid ervaar. Dat daar nou iets uit is gekomen wat jou niet aanstaat, dat is dan jammer maar absoluut niet het gevolg van iets wat ik 'moet' van iemand. Ik vind jou een beetje kortzichtig, oppervlakkig en disrespectfull overkomen. Het lijkt me toch wel lastig als je altijd alles wilt verklaren en je het moeilijk vindt dat er mensen (en dan spreek ik over HEEL VEEL mensen) zijn die nou eenmaal geloven in de ware liefde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben Christelijk en geloof dat God een plan heeft met mijn leven, en daaruit komen mijn ideeën over Mister Right voort. Dat heeft dus wel degelijk met geloof te maken: ik geloof dat God iemand heeft gemaakt die bij mij hoort en waar ik de rest van mijn leven bij mag zijn. Dat heeft niks met dwarrelende hormonen te maken, liefde is namelijk veel meer dan dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp dat het niet leuk is om je te realiseren dat liefde helemaal niets bijzonders en/of spiritueels is, maar het is niet anders. Je kunt natuurlijk je oogkleppen ophouden en dat moet je ook vooral doen als je daar gelukkiger van wordt. Kortom: ik kan wél oordelen over wat jij vindt, simpelweg omdat het strijdig is met onze kennis van de menselijke geest en het menselijk lichaam. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het punt is dat ik kots en mijn diarree deponeer op de politieke correctheid en boomknuffelarij die jij propageert. Ik hou daarom niet altijd rekening met of mensen het wel leuk vinden wat ik zeg en of ik wel "respectvol" overkom. Belangrijker vind ik het om mensen te attenderen op het feit (of de mening, wat je wil) dat hun mening gebaseerd is op stierenuitwerpselen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of denkt dat je mister right hebt, maar hij nogal een droplul blijkt te zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan is ze best zielig |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat ik verder maar niet meer reageren op Mephostophilis, als er iemand is met wie niet te discussieren valt, dan is hij het zelf wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat kan je daar nou aan doen dan ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ook een verhaal Roxjuh | 31 | 22-06-2004 22:20 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [4] Verwijderd | 500 | 22-03-2004 11:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse spreekbeurt -> Help met grammatica please :) Gothic | 4 | 31-01-2003 22:15 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |