Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ook kunnen opschrijven en aan haar geven misschien.
||
Citaat:
Maar ontopic zeker vertellen. Het zou idd erg onprofessioneel zijn als ze zou gaan preken. Familie en vrienden preken ![]() Maarja, bij mij hielp het altijd om niet om de dingen heen te draaien. Als iemand me vroeg te vertellen wat er aan de hand was zei ik altijd botweg dat ik al vijf jaar suicidale gedachten had me zelf snee en me erg kut voelde. Kort samengevat en misschien wat groffer als ik bedoel help bij mij altijd. Ze stellen daarna toch nog vragen, gaan er verder op door, dus het komt uit eindelijkwel goed dan.
||
Citaat:
![]() Maar hulp moet ze zeker zoeken. Als je niet alles verteld heeft het eigenlijk geen nut om naar een psycholoog wat mij betrefd. Dan akn ze je toch niet helpen op het vlak waar je het nodig hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |