Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 18:41
Soufi-N
Soufi-N is offline
Ik Ben Een Rapper Soufi-N.
Ik WIl Een Kleine Platenlabel Oprichten.
Hoe Zou Ik Dat Kunne Doen ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2004, 18:50
Verwijderd
RESTECP
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:54
SuperSanne
SuperSanne is offline
je zou kunnen beginnen met normaal nederlands leren (het is een klein planetlabel, niet kleine...je zal voor zoiets ongetwijfeld geld nodig hebben en je kan niet bij de bank aan komen zetten met zulk "creatief" gebruik van grammatica )

maar even serieus: ik denk dat je eerst je middestandsdiploma moet halen, een platenlabel is tenslotte toch een bedrijf. je huurt mensen, betaald belastingen, hebt vast ook wel het één en ander aan vergunningen nodig en je moet eerst dat diploma halen voor je aan de slag mag (misschien kan het ook wel zonder, ik weet er niet veel van maar je leer ongetwijfeld nuttige dingen en dat heb je nodig met al die concurenten waar je mee te maken krijgt), en zangers, zangeressen, bands... je moet denk ik audities gaan houden (o.a. een website bouwen lijkt me een goed idee, staat proffesioneler dan alleen maar briefjes ophangen bij de appie ) en zorgen dat je contacten krijgt met platenwinkels (bijbaantje bij een muziekwinkel nemen?), meer kan ik niet bedenken, succes!
Oud 28-10-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-10-2004 @ 19:54 :
verhaal
Als iemand zo type als "dat" zou ik het niet al te serieus nemen, 99,9% kans dat het iemand onder een pseudoniem is of iemand die niks beters te doen heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:24
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Wes schreef op 28-10-2004 @ 21:05 :
Als iemand zo type als "dat" zou ik het niet al te serieus nemen, 99,9% kans dat het iemand onder een pseudoniem is of iemand die niks beters te doen heeft.
zou je denken

het is allleen grappig om te zien hoe sommige topicstarters reageren als je ze serieus neemt

Oud 28-10-2004, 22:10
Verwijderd
Ik ken nog wel iemand die wel het 1 en ander weet en ook kan masteren, PM maar even.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 23:53
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
PIE schreef op 28-10-2004 @ 19:50 :
RESTECP
dat dus

en verder, zorg voor een zak met geld en een hoop kennis over opnemen...oh heb je dat niet? dan laatmaar
Oud 29-10-2004, 09:55
Verwijderd
Ik zou eerst maar 'ns wat bekendheid verwerven zodat mensen hun platen op jouw label willen uitbrengen. Een label op zich is niks, het gaat om de artiesten die je onder contract hebt. Maak eerst zelf maar 'ns een plaatje
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 01:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Soufi-N schreef op 28-10-2004 @ 19:41 :
Ik Ben Een Rapper Soufi-N.
Ik WIl Een Kleine Platenlabel Oprichten.
Hoe Zou Ik Dat Kunne Doen ??

Begin met fatsoenlijke spelling en lyrics
Oud 30-10-2004, 20:27
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-10-2004 @ 22:24 :
zou je denken

het is allleen grappig om te zien hoe sommige topicstarters reageren als je ze serieus neemt

En daar trek jij tijd voor uit?
Oud 31-10-2004, 09:35
Demiurge
Demiurge is offline
Weet je wat jij zou moeten doen!
Even langs de kamer van koophandel!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-10-2004 @ 22:24 :
zou je denken

What a waste of time, of dat je hebt niks beters te doen is ook mogelijk. No offence.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten