Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 14:40
wantsummer
wantsummer is offline
IK heb een serieus probleem. Sinds dit schooljaar zit ik bij een meisje in de klas waar ik vanaf het begin al kei goed mee op kan schieten. We zijn nou dus ook heel erg goede vriendinnen geworden. Zij was al een tijdje verliefd op een jongen, die ik vaag kende. Nou had ze dus met die jongen al een paar keer gezoend maar ze wisten allebei niet of ze iets hadden en waren te verlegen om er met elkaar over te beginnen. Nu was het dus carnaval en was ik uitgeweest op dezelfde plaats als waar die jongen uitging en mijn vriendin niet. IK heb gewoon 4 dagen met die jongen gepraat en gelachen enz. en heb er voor gezorgd dat ze nou verkering hebben. Maar nou ben ik er dus achter gekomen dat ik intussen dus ook verliefd ben geworden op die jongen, en hij heeft gezegd dat ie mij ook leuk vindt. Wat moeten we nou doen??? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2002, 15:10
highlight
highlight is offline
praten met die jongen om te vragen wat hij bedoeld met dat hij jou leuk vindt. Vindt hij je 'leuk' leuk of gewoon aardig leuk? als hij je gewoon aardig vind, zou ik niet gaan stoken tussen je vriendin en die jongen, dat zou niet eerlijk zijn. En als hij je 'leuk' leuk vindt snap ik niet wat hij dan doet bij die vriendin van je...
Oud 07-03-2002, 15:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
highlight schreef:
praten met die jongen om te vragen wat hij bedoeld met dat hij jou leuk vindt. Vindt hij je 'leuk' leuk of gewoon aardig leuk? als hij je gewoon aardig vind, zou ik niet gaan stoken tussen je vriendin en die jongen, dat zou niet eerlijk zijn. En als hij je 'leuk' leuk vindt snap ik niet wat hij dan doet bij die vriendin van je...

tsja... hier sluit ik me bij aan. Vervelende situatie voor jou, trouwens.
Oud 07-03-2002, 19:20
wantsummer
wantsummer is offline
Het is ook niet dat ik wil stoken tussen hun want ik vind het van de ene kant natuurlijk ook erg leuk dat ze iets hebben. Maar met de carnaval zei hij tegen mij, nadat we een tijdje gepraat hadden: "Ik vind jou echt aardig, ik zou je wel kunnen kussen, maar dat doe ik niet omdat ik het lullig voor haar vind". Ik weet niet of hij het bedoelde dat ie mij aardig vind of echt leuk en ik vind het zo stom om naar hem toe te lopen en dat te vragen, of zou dat dan wel kunnnen...?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 19:31
apart persoontje
apart persoontje is offline
Als zij iets hebben, dan zou ik er niet tussen komen. als hij niet verliefd op der is, maar op jou, dan zal het ok niet lang duren. En ik denk da als je het wel zou doen, je een vriendschap kapot zou maken (met dat meisje), dus als ik jou was, zou ik alles ff aan kijken
Oud 08-03-2002, 21:56
Verwijderd
Ah, ik denk niet dat je vriendin het erg leuk zou vinden als hij het uitmaakt om jou.

Geloof me, been there, done that. Helemaal omdat ik twee maand later wat met hem kreeg.

Maja, in liefde en oorlog is alles geoorloofd, als jij en hij verliefd zijn kun je het misschien proberen... Met het risico dat je je vriendin verliest. Zou er met haar over praten...
Of je beslist samen dat je allebei niks met hem wilt, zodat je geen gezeur krijgt om jongens.
...werkte bij ons niet, maar goed. Het is op zich een goede afspraak.

[Dit bericht is aangepast door Morgan (08-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten