Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is ook niet dat ik wil stoken tussen hun want ik vind het van de ene kant natuurlijk ook erg leuk dat ze iets hebben. Maar met de carnaval zei hij tegen mij, nadat we een tijdje gepraat hadden: "Ik vind jou echt aardig, ik zou je wel kunnen kussen, maar dat doe ik niet omdat ik het lullig voor haar vind". Ik weet niet of hij het bedoelde dat ie mij aardig vind of echt leuk en ik vind het zo stom om naar hem toe te lopen en dat te vragen, of zou dat dan wel kunnnen...?
|
![]() |
|
![]() |
Als zij iets hebben, dan zou ik er niet tussen komen. als hij niet verliefd op der is, maar op jou, dan zal het ok niet lang duren. En ik denk da als je het wel zou doen, je een vriendschap kapot zou maken (met dat meisje), dus als ik jou was, zou ik alles ff aan kijken
|
Verwijderd
|
Ah, ik denk niet dat je vriendin het erg leuk zou vinden als hij het uitmaakt om jou.
Geloof me, been there, done that. Helemaal omdat ik twee maand later wat met hem kreeg. Maja, in liefde en oorlog is alles geoorloofd, als jij en hij verliefd zijn kun je het misschien proberen... Met het risico dat je je vriendin verliest. Zou er met haar over praten... Of je beslist samen dat je allebei niks met hem wilt, zodat je geen gezeur krijgt om jongens. ...werkte bij ons niet, maar goed. Het is op zich een goede afspraak. [Dit bericht is aangepast door Morgan (08-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De vriend van me vriendin =S Charlene | 37 | 27-11-2007 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Vriend van beste vriendin computer | 22 | 13-10-2004 16:05 | |