Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 13:07
vixen
vixen is offline
hell, hoe staan jullie tegenover de vriend van je beste vriendin (of de vriendin van je beste vriend) kun je goed met die persoon opschieten of heb je een totale hekel aan hem of haar

ik vraag me serieus af hoe jullie hierover denken aangezien het voor mij niet heel erg vanzelfsprekend is om goed op te kunnen schieten met de desbetreffende persoon
Oud 07-07-2002, 13:12
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik kan heel goed opschieten met de vriendin van m'n best vriend, ik kan er goed mee praten en feesten. Soms ergert mijn vriend zich er wel een beetje aan (is snel jaloers), maar verder geen problemen ofzow.
Oud 07-07-2002, 13:23
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vin ut ook nie van zelfsprekend da je goed met de vriend van je beste vriendin (of dus andersom..) op kunt schieten..
maar in mijn geval is da wel!
het is daardoor ook een vriend van mij geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:55
sientjuh
sientjuh is offline
Ik ben niet echt een beste vriendin, wel een beste vriend.
Hij heeft geen vriendin, maar ik denk dat ik stiekem een klein beetje jaloers zou zijn op haar, omdat zij iets delen waar ik niet bij kan. Verder, als het een lief vriendinnetje is, zou ik heel blij zijn voorem, maar ze moet hem zeker niet onnodig kwetsen!

De beste vriend van mijn vriend is weer een heel ander verhaal. Kan het super goed met hem vinden juist, misschien omdat hij een jongen is? Ga ook best wel eens wat met hem doen als mn vriend zelf niet kan. Niet te vaak, want dan zit ik weer met een jaloerse vriendje (al laat hij dat nooit merken, de lievurd, ik weet dat hij er soms wel mee kan zitten). Denk dat het voor hem best moeilijk is dat zn vriendin en zn beste vriend zo close zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:06
makita
makita is offline
Met de vriend van een van mijn beste vriendinnen heb ik eigenlijks niet zo veel. Kan er niet lekker mee lullen ofsu. Ik vind het nooit zo gezellie als hij komt ( zij en ik zijn huisgenootjes) maar dat komt meer doordat ik mij aan mijn vriendin erger dan aan hem. Ze lijken wel moeder en zoon met een incest verhouding zoals ze zich gedragen. En daar erger ik me dood aan. Maar ja wie ben ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten