Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat je mijn verhaal goed gelezen hebt... Alhoewel je bent nog niet van mening veranderd... Je kan het altijd wel gooien op dingen die je hebt meegemaakt. En die verslavingen... het klinkt een beetje vaag. Wordt ze behandeld voor die verslavingen? En je WIL helemaal geen hulp van de psycholoog, want je zegt bij voorbaat al dat het niet werkt, maar hoe weet je dat nou??!! Ik zou echt hulp bij een psycholoog gaan zoeken hoor, en dan mss samen met je moeder, zodat de relatie bij jullie weer beetje normaler is. Zij kan ook hulp zoeken, dat jullie samen veranderen. Hoe denkt je moeder over de situatie? En heeft je vader ook nog een rol hierin?? En waar wil je precies heen als je weg loopt van huis. Denk je dat je bij jeugdzorg niet met een psycholoog in aanmerking komt?? Echt ik vind je plan niet echt een goed idee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar TS zegt wel dat ze richting utrecht gaat wonen... |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ze op dit moment nog op Curacao woont, maar binnen korte tijd naar Nederland bij een gezin in wil trekken (in omgeving Utrecht). Dan wil ze daar nog 2 jaar wonen en vervolgens op zich zelf gaan oid. In dat geval denk ik dat de relatie tussen jou en je moeder toch al erg klein wordt, aangezien je elkaar niet zo vaak ziet als je zo ver van elkaar vandaan woont. Maar zou je dan ook meteen breken? Want door de afstand hoef je haar toch niet vaak te zien, maar zou je nog wel eens kunnen informeren naar hoe het met haar gaat. Ik vermoed dat je, ondanks dat je heel boos bent op wat ze je heeft gedaan met haar problemen, toch wel bezorgd bent (of anders wordt) en eens in de zoveel tijd nog eens contact met d'r op wil nemen. Zou dat geen oplossing zijn?
||
Citaat:
Je bent juist op je 15e heust wel oud genoeg om zoiets te bedenken suc6 er mee korsou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet niet of haar moeder dat contact dan nog wil, die heeft ook een mening in zo'n situatie. Je bent op je 15e niet oud genoeg om een dergelijke beslissing te nemen, anders hadden ze je op je 15e wel volwassen genoemd. Het contact met je ouders verbreken is veel meer dan alleen maar het contact met je ouders verbreken, ik weet niet of je als 15-jarige de gevolgen daarvan van te voren kunt weten...ik weet sowieso niet of je die gevolgen van te voren kunt weten, hoe oud je ook bent. @TS: Zoek iig hulp, zonder hulp kom je sowieso het huis niet uit, dus alleen daarom zul je dat al moeten doen. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=954302
check dit...ik wil ff geen commentaar, van jeetje je opent 1ntje, en een maand later ga je weer erover zeiken. maar ik wil gewoon weten of er meerdere mensen zijn die contact hebben verbroken....thnx (ben ff in een zeikbui ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe dan ook zou ik dus, welke beslissing je ook neemt over het verbreken van die relatie, hulp proberen te zoeken om er voor te zorgen dat je het normaal kan verwerken en verder kan met je leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hulp is sowieso belangrijk, wat anderen ook al zeggen. En zeker als je eerder het huis uit wilt, want dat gaat vaak niet zo simpel. Hoe het eerder kan ed, dat zul je denk ik moeten overleggen met de mensen die je helpen dat in de zomervakantie te doen (want die zullen er vast zijn). Of er moet hier stomtoevallig iemand rondlopen die ook op Curacao woont/woonde en in een zelfde soort situatie zat, maar die kans lijkt me errug klein. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En al ga je over drie kwart jaar, dan lijkt me hulp nu nog niet onnodig. |
![]() |
||
Citaat:
Zo is dat min of meer gegaan. Maar m'n situatie is dus niet helemaal vergelijkbaar aangezien het maar om 1 ouder gaat. Als je nog vragen hebt of zo.. hoor ik het wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgang met ouders/verzorgers? Rikje18 | 6 | 04-04-2015 22:48 | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Slechte relatie met ouders wv390 | 3 | 26-05-2012 10:00 | |
Psychologie |
Gastgezin en andere opvang Diary of Dreams | 11 | 26-11-2006 15:41 | |
Psychologie |
Leeftijd voor vriendschap te groot ??? Tieneke | 57 | 15-05-2005 20:55 | |
Liefde & Relatie |
mensen onder de 21 weten niet wat liefde is de abt van sion | 132 | 22-06-2002 11:45 |