![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
bikinilijn is wel sexy! en helemaal, das ook wel HeeL mooi! maar opzich maakt het mij niet zo veel uit, tja, een hele bos in je mond is ook nie echt een feest ....
Ik ben er laatst achtergekoemen dat een (ex)vriendin zich wel wou scheren als ik t had gevraagd ... damn ... als ik t nou had geweten ... tja, dat soort dingen vraag ik nie zo heel snel .. mayb toch eens mee beginnen als ik ooit mayb in dit leven nog een keertje een vriendin heb
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
oowkeej, de meerderheid van de heren ziet dus graag een streepje of niets....
maar hoe doe je het haar weg zonder dat je elke dag met je mach3 tussen je benen moet zitten prullen om geen stoppeltjes te krijgen.... if you know what i mean...
|
Verwijderd
|
Gebruik Epil-Stop van die belachelijke TellSell reclames
![]() En om nog bij eerste vraag te blijven >>> boeit mij dat nou >> wat zij wil is wat zij wil. Je moet geen meningen gaan beïnvloeden. (Wow ik ben bijna filosoof ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en nee dat komt nie in me vagina ... in ieder geval nog niet gebeurt .
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb het liever kaal of in ieder geval heel kort omdat ik schaamhaar in m'n mond niet echt lekker vind. maar boeit me ook niet echt veel als m'n vriendin het een tijdje niet scheert. alles went zeg maar en ik ben ook niet vies van d'r ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ff ontopic: 't is misschien aan te raden om het wat bij te knippen/scheren als je je er met een kapmes een weg doorheen moet banen voor je erbij kan... maar ander zou het mij niet uitmaken...
||
Citaat:
![]() En anders pakt men toch een kuttekam? ![]() Kamt men het een beetje weg, voordat je gaat likken. Het heeft toch weinig nut om op de grote schaamdelen te gaan likken. Die kun je net zo goed strelen. Je best moet je toch doen op datgene waar geen haar opzit ![]() Gatara
||
Citaat:
Gatara
||
Citaat:
Bikinilijn, ok. Gatara
||
![]() |
Citaat:
en al hoor ik scheermesjes denk ik 'au' ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmz ik gloof datje jongens die het helemaal kaal leuk vinden toch ffies moeten nadenken dat degene bij wie je dat wil zien dan (lijkt me vriendin
![]() ![]() Doe voormezelf gewoon bikinilijn en de rest beetje netjes houden gewoon ik gloof niet da'k van plan was alles weg te halen ![]() [Dit bericht is aangepast door sunzonsoleil (20-01-2002).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
scheren NeedaBreak | 49 | 06-09-2009 15:52 | |
Liefde & Relatie |
Stoppels, bultjes Layli | 17 | 28-11-2008 18:55 | |
Seksualiteit |
Wie heeft er ooit bedacht dat haar vies is??? freakieflower | 59 | 11-07-2004 17:03 | |
Seksualiteit |
Meisjes en jongens ---> schaamhaar? Robin19 | 79 | 23-03-2003 15:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren of niet scheren?? D-sire | 13 | 18-08-2002 10:37 | |
Seksualiteit |
Vraagje over schaamhaar aan meiden maar ook aan jongens! Dingetje19 | 16 | 13-02-2002 16:43 |