|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En voor de stimulatie van binnen uit, hebben ze al iets anders bedacht, namelijk de g-plek. Waar wou je nog meer gaan stimuleren dan?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik weet niet wat het is...ik word gewoon niet geil van mezelf....is toch niet erg ofzo? ik kan alleen geil worden van een ander iemand
|
|
||
|
Citaat:
De ingreep bestaat niet zozeer uit het verplaatsen van de clitoris, want die is te zenuwrijk om straffeloos zonder gevoelsverlies in te kunnen snijden, maar het veranderen van de ingang van de vagina, zodat bij iedere stoot de penis langs de clitoris glijdt. De ingreep maakt wel een keizersnede noodzakelijk bij een latere bevalling, want op de normale manier kan er geen kind meer langs. Ik zou persoonlijk zeggen: leer beffen. En bovendien kun je met een beetje handigheid als vrouw uitstekend jezelf vingeren tijdens het neuken, en als man kun je het ook, in meerdere houdingen hoor. Ik denk dat de dokter in kwestie gewoon een luie flikker is in bed. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Tja... in Amerika zijn ze er gek (en lui) genoeg voor. Maar inderdaad.. het is voor de meeste mensen helemaal niet moeilijk om op een andere manier klaar te komen, dus waarom al die moeite
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|