Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 14:07
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ja, ik weet niet goed of ik het hier moet plaatsen, maar hier heb ik in ieder geval de meeste kans op een suerieus antwoord.

Dit moeten even de populaire (knappe) meisjes beantwoorden.
Maar wat vinden jullie ervan en wat doen jullie als er iemand die nou niet echt zo'n geweldig knappe jongen is of niet zo populair (in geval van een schoolfeest) bij je komt schuren en dansen in de disco.

Ik wil wel graag weten wat de meeste van jullie zouden doen, want over een tijdje is er een feest en dan ben ik dus het een en ander van plan. MAar ik wil ook niet dat ik voor lul sta.

Maar ik kan me voorstellen dat ze niet wil dat ik met haar ga dansen, als haar vriendinnen bij haar staan. Dan krijgt zij misschien ook weer van die opmerkingen. Snap je wat ik bedoel.

Probeer alsjeblieft de situatie een beetje voor te stellen en vertel me wat jij zou doen als er zo'n jongen komt.
Oud 09-03-2002, 14:38
AJMouse
AJMouse is offline
ik denk dat er geen 1 meisje op dit board zo egoïstisch genoeg is om zichzelf een populair knap meisje te vinden. Meestal wordt dit beeld door jongens of ook wel meiden van iemand geschept. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zegt: "Hoi ik ben een populair knap meisje, en jij?"

bij wijze van spreken..
Oud 09-03-2002, 14:51
HiddenDoe
HiddenDoe is offline
Niet dat ik een populair of super knap meisje ben, maar als een jongen bij mij komt dansen waar al mijn vriendinnen bij staan, en dat terwijl ik hem niet leuk vind, ga ik wel lachen ofzo, net als mn vriendinnen, het ligt er dus aan, als ze je wel aardig/leuk vind.....probeer het gewoon, je ziet wel wat er gebeurt
Succes
Oud 09-03-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Dr_Love schreef:

Ik kan hier toch ook antwoorden als er iemand naar me toekomt (ook al ben ik geen claudia-schiffer 2) die ik echt een supermongool kneus viezerik sukkel vind?
Dus dan doe ik dat.

Als er iemand tegen me aan komt staan rijen die ik niet mag of in elk geval niks mee wil, dan draai ik me gewoon om en ga ik in elk geval niet meedansen. Ik lach niet naar die persoon, zal eerder enigszins kwaad kijken (als in: ga iemand anders vervelen). En als dat niet helpt, ga ik gewoon 2 meter verder staan, dat hij ziet dat ik niet bij hem wil staan maar ergens anders.

En als die jongen niet zo knap of populair is maar ik 'm wel mag dan zal ik naturlijk gewoon met hem dansen etc. Voor mij maaken uiterlijk en status (stoer/populair) namelijk niet zo heel veel uit, maar het verschilt dus of ik in die persoon geinteresseerd ben of niet.

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 15:46
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
mensne zeggen dat ik knap ben, amar ben daarentgeen niet populair.

populairiteit staat niet in mijn lijste van ideale partner. Als hij populair is bij anderen zegt het niets of hij wel goed is voor mij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 16:23
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Kan niet gewoon iedereen dit beantwoorden????

Ik zou, als ik die jongen niet leuk zou vinden, meteen laten merken dat ik er niet van gediend ben. Vervelend aankijken ofzo, anders weglopen.

(ik zou, als ik jou was, niet zomaar uit het niets tegen haar aan gaan staan dansen)
Oud 09-03-2002, 16:50
GRRR
GRRR is offline
blauwtjes zul je in je leven zowieso lopen. wie niet waagt die niet wint. en wees gewoon normaal, dus niet macho/sukkelig doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 17:06
Esmée
Esmée is offline
Mijn advies is; ga eerst een praatje maken of zo en ga niet meteen tegen d'r aan staan dansen... als iemand die je niet aantrekkelijk vind dat bij je doet is dat echt waanzinnig irritant. Eerst gewoon ff contact maken, dan merk je aan haar manier van reageren vanzelf of je een kans maakt of niet
Oud 09-03-2002, 17:22
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Mijn advies is; ga eerst een praatje maken of zo en ga niet meteen tegen d'r aan staan dansen... als iemand die je niet aantrekkelijk vind dat bij je doet is dat echt waanzinnig irritant. Eerst gewoon ff contact maken, dan merk je aan haar manier van reageren vanzelf of je een kans maakt of niet

Ja, ik heb zo'n gevoel dat je helemaal gelijk hebt. Nou, dan moet ik maar is contact gaan zoeken met haar. Want zij heeft volgens mij geen idee wie ik ben.

Bedankt voor je reactie
Oud 09-03-2002, 17:26
Verwijderd
dat ik nou antwoord heeft dus ff nix te maken met die beschrijving maareh ik hou dr uberhaubt neit van als een jongen komt schuren of te intiem komt dansen (of hij moet me vriend zijn), en dan maakt t me geen ene moet uit of diegene mooi lelijk populair is of neit, opzouten!! schure doe je maar ergens anders en met IETS anders (ofzo) !!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ja, ik weet niet goed of ik het hier moet plaatsen, maar hier heb ik in ieder geval de meeste kans op een suerieus antwoord.

Maar wat vinden jullie ervan en wat doen jullie als er iemand die nou niet echt zo'n geweldig knappe jongen is of niet zo populair (in geval van een schoolfeest) bij je komt schuren en dansen in de disco.

Ik wil wel graag weten wat de meeste van jullie zouden doen, want over een tijdje is er een feest en dan ben ik dus het een en ander van plan. MAar ik wil ook niet dat ik voor lul sta.

Maar ik kan me voorstellen dat ze niet wil dat ik met haar ga dansen, als haar vriendinnen bij haar staan. Dan krijgt zij misschien ook weer van die opmerkingen. Snap je wat ik bedoel.

Probeer alsjeblieft de situatie een beetje voor te stellen en vertel me wat jij zou doen als er zo'n jongen komt.
Puh, wat een achterlijk idee. Als of de niet knappe meisjes het bij alle jongens goed vinden. Kom nou, die kijken net zo goed naar uiterlijk, net zoals de lelijke jongens.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 20:29
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Idd. Ik had dat een paar weken geleden bij het uitgaan. En aangezien ik nogal chago was ( ) heb ik vrij bot gereageerd. Ik heb hem zo ongeveer van me afgemept. Maar ik vind het dus vrij asociaal als iemand gelijk tegen je aan gaat staan dansen...

Maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor (bijna nooit dus, bij mij iig niet)

Oud 09-03-2002, 21:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Laat die egoïstische tantes links liggen en zoek iemand die wel om je geeft.
Oud 10-03-2002, 00:45
Zazoo
Zazoo is offline
Ik ben niet knap of pupulair, maar ik zou goed kwaad worden als een jongen dat bij mij zou doen, ook als ik hem aardig vind (in dat geval vond). Ik ben niet agressief, maar het zou kunnen dat ik hem een knal verkoop, maar waarchijnlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 07:24
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Nah, ik zou wel heel graag iets willen schrijven, maar ik ben geen populair knap meisje dus ben ik blij als een jongen, welke dan ook, zijn blik naar mij werpt ... en een situatie waarin IK zou figureren op dat plaats waar je vraag om ging heb ik me nooit ( kunnen ) bevinden.

Oud 10-03-2002, 11:45
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
OKe oke, ik ben wèl zo eerlijk om het toe te geven: Ik ben knap èn populair

Maarre als een jongen mij zou willen schuren, forget it! Knap of niet knap. Maakt niet uit. Maar oke ik zou m dus hoeken *gnagna*

doei doei

Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 12:52
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:

Maarre als een jongen mij zou willen schuren, forget it! Knap of niet knap. Maakt niet uit. Maar oke ik zou m dus hoeken *gnagna*

doei doei

Ik vind het wel vreemd allemaal hoor. Er is hier niemand die het leuk vind als er een jongen tegen hun aan komt 'rijen' om het zo maar te noemen. Terwijl ik dat toch altijd genoeg zie gebeuren in de disco. Leg mij dan is uit hoe dat kan.
Of doen jullie het ook wel, maar is dat alleen omdat die jongen je dan aardig vind?
Dus eigenlijk tegen je zin in.

Oud 10-03-2002, 13:07
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
mensne zeggen dat ik knap ben, amar ben daarentgeen niet populair.

populairiteit staat niet in mijn lijste van ideale partner. Als hij populair is bij anderen zegt het niets of hij wel goed is voor mij.
yep same to me
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 13:16
Python
Python is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:

doei doei

BLEHG!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:03
miro
miro is offline
Knap of niet knap maakt me op zich niet uit, maar als ik helemaal geen behoefte heb aan een jongen die zich tegen me aan staat te nestelen zal ik dat heel duidelijk laten merken. Je kunt beter gewoon een gesprek met haar beginnen en daarna met haar gaan dansen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:37
Zazoo
Zazoo is offline
Je ziet wel in de disco dat meisjes jongens tegen zich aan laten rijden, maar dat zijn er dan maar 3 van de 100 ofzo. Die meisjes lokken het ook uit door hun manier van dansen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 20:20
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Zazoo schreef:
Je ziet wel in de disco dat meisjes jongens tegen zich aan laten rijden, maar dat zijn er dan maar 3 van de 100 ofzo. Die meisjes lokken het ook uit door hun manier van dansen.
En dan nog doen de meesten dat niet 'zomaar', maar pas ná 'oogcontact' ofzow.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef:
ik denk dat er geen 1 meisje op dit board zo egoïstisch genoeg is om zichzelf een populair knap meisje te vinden. ..
daar zal je nog van opkijken !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten