Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou, als ik die jongen niet leuk zou vinden, meteen laten merken dat ik er niet van gediend ben. Vervelend aankijken ofzo, anders weglopen. (ik zou, als ik jou was, niet zomaar uit het niets tegen haar aan gaan staan dansen)
|
Mijn advies is; ga eerst een praatje maken of zo en ga niet meteen tegen d'r aan staan dansen... als iemand die je niet aantrekkelijk vind dat bij je doet is dat echt waanzinnig irritant. Eerst gewoon ff contact maken, dan merk je aan haar manier van reageren vanzelf of je een kans maakt of niet
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik heb zo'n gevoel dat je helemaal gelijk hebt. Nou, dan moet ik maar is contact gaan zoeken met haar. Want zij heeft volgens mij geen idee wie ik ben. Bedankt voor je reactie
|
Verwijderd
|
dat ik nou antwoord heeft dus ff nix te maken met die beschrijving
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor (bijna nooit dus, bij mij iig niet)
|
![]() |
Nah, ik zou wel heel graag iets willen schrijven, maar ik ben geen populair knap meisje dus ben ik blij als een jongen, welke dan ook, zijn blik naar mij werpt ... en een situatie waarin IK zou figureren op dat plaats waar je vraag om ging heb ik me nooit ( kunnen ) bevinden.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Of doen jullie het ook wel, maar is dat alleen omdat die jongen je dan aardig vind? Dus eigenlijk tegen je zin in.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verlang naar iemand.. Anoniem111 | 25 | 01-09-2011 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik mijn ware liefde vinden?(ben zelf een jongen) Verwijderd | 34 | 16-08-2011 00:06 | |
Liefde & Relatie |
liefde gaat alleenmaar om uiterlijk? ×LiNDA. | 10 | 21-03-2010 00:47 | |
Liefde & Relatie |
Vriend vindt een ander meisje veel interessanter.. Lizzzie | 85 | 13-04-2007 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Hij heeft mij En 3 anderennnnnn latino-gurl | 94 | 10-01-2006 11:58 | |
Seksualiteit |
maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan Verwijderd | 296 | 21-09-2003 19:23 |