Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.google.com/m?q=south%20pa...list%20lincoln |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens dat de beste manier om ware liefde te vinden is om je ogen open te houden. Niet op zoek gaan maar wel open staan. Het heeft geen haast want als ze echt een ware is dan blijf je toch de rest van je leven samen. |
![]() |
|
![]() |
Eerst eens wat aan je zelfbeeld doen. Niemand is lelijk, dat praten mensen zichzelf alleen maar aan. Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier
![]() Ik zou , als ik jou was, niet heel erg naar op zoek gaan naar de ware liefde. Blijf gewoon de dingen doe die je normaal doet en/of ga eens wat vaker naar plekken waar veel mensen zijn (uitgaan o.i.d). Ware liefde komt vanzelf op je pad ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opgelost
![]() ![]() Bedankt iedereen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een kort antwoord op je topic titel: Niet. Je vindt de ware niet, de ware kom je tegen
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
& ligt er aan of je dr uitlacht dan is het niet zo aantrekkelijk ![]() |
![]() |
|
de meeste meisjes vallen inderdaad op boys die zeker overkomen.
als jij een laag beeld van jezelf heb zullen meisjes daar niet zo snel op vallen. maar iedereen is mooi alleen dan op een andere manier! ik dacht ook altyd zo dat ik nooit een jongen zou krygen. maar toen ben ik anders naar mezelf gaan kyken en gedacht der komt heus nog wel een jongen voor my! veel succes.! xx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Emoties Verwijderd | 1 | 09-10-2013 07:20 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |