Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2011, 04:34
Verwijderd
-Verwijderd- niet meer belangrijk
opgelost

Laatst gewijzigd op 20-08-2011 om 06:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2011, 07:25
Verwijderd
Ten eerste moet je wat veranderen aan je zelfbeeld, want niemand is lelijk. De één is misschien wat knapper dan de ander, maar dat maakt een persoon niet gelijk lelijk. En iedereen valt op een ander soort type waardoor je uiteindelijk echt wel een vriendin zal krijgen! Als jij jezelf al zo 'laag' ziet, en ook zo onzeker overkomt bij andere, hoe moeten meisjes jou dan wel niet zien?

Ten tweede ben je pas vijftien en heb je nog een heel leven voor je waar je echt wel een heel leuk meisje zou kunnen ontmoeten. Zoiets komt op je af, en moet je niet gaan opzoeken. Je bent nog jong, het komt allemaal echt nog wel!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 07:36
Verwijderd
Hoezo heb je "geen karakter". Iedereen heeft een karakter

Enne, tienermeisjes houden van knappe, populaire jongens. Net zoals tienerjongens van knappe, populaire meisjes houden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 10:08
Verwijderd
Als jij jezelf lelijk vindt, dan straal je dat uit. Daardoor kom je heel onzeker over, en niets is minder leuk dan mensen die onzeker zijn. Als je zekerder bent, dan straal je dat ook uit: dat is vaak wel iets waar meisjes heel onbewust toch op vallen.

Ik heb namelijk genoeg jongens gezien die niet superknap zijn maar wel mooie meisjes als vriendin hebben. Dat zijn de jongens die zeker overkomen.

En als je op zoek bent, dan zul je niet vinden in dit geval. Als je bij elk meisje als klaar staat om verliefd te worden gaat dat echt niet werken. Stop met zoeken, werk aan je onzekerheid en laat alles op je afkomen. Dan komt het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Enne, tienermeisjes houden van knappe, populaire jongens. Net zoals tienerjongens van knappe, populaire meisjes houden.
Is dat zo? De meeste tienerjongens zullen toch niet echt geïnteresseerd zijn in hoe populair een meisje is, als ze maar lekker is. Andersom geldt het natuurlijk wel.

@TS: je moet werken aan je zelfvertrouwen. Onzekerheid is een forse afknapper. Daarnaast helpt het vergaren van status natuurlijk. Het hangt er een beetje van af naar wat voor soort meisje je op zoek bent. Je moet laten zien dat je goede genen hebt (of dit veinzen), dus ergens goed in zijn. Als je niet al te sociaal vaardig of populair bent moet je het zoeken in iets anders. Daarnaast moet je niet op zoek gaan naar liefde, die kom je wel een keer tegen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:20
Verwijderd
Vroeger hadden we het fotoboek voor ware liefdes maar dat is ons ontnomen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:41
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Citaat:
Ik hoor ook vaak dat veel mensen die lelijk zijn(geen karakter hebben) later toch meer karakter zullen hebben dan mensen die het al vroeg hadden. Want de mensen die geen karakter hadden streven naar een doel.. En dat ze tijdens die proces veel verranderen.
Ik zoek ware liefde en geen sletten die aan drugs , vaak seks en dat soort dingen doen.
Southpark FTW!!
http://www.google.com/m?q=south%20pa...list%20lincoln
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 13:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vroeger hadden we het fotoboek voor ware liefdes maar dat is ons ontnomen.
Jammer he?
Oud 03-08-2011, 15:35
Verwijderd
Ja lol in southpark wordt dat ook gezegd maar ik maak het in het echt ook mee.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo? De meeste tienerjongens zullen toch niet echt geïnteresseerd zijn in hoe populair een meisje is, als ze maar lekker is. Andersom geldt het natuurlijk wel.
Mwah. Er heerst imho op middelbare scholen wel echt een standaardbeeld van knap meisje vs. lelijk meisje, en de knappe meisjes zijn eigenlijk altijd populair en betrekkelijk hip gekleed. En dan bedoel ik dus niet dat ze populair zijn omdat ze knap zijn, maar precies andersom. Maar misschien heeft dat ook wel te maken met zelfverzekerd zijn - de populaire meisjes komen natuurlijk zelfverzekerd over en hebben daarom een aantrekkelijke houding.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 18:22
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nou ik niet. Ze moeten alleen wel (wat) zelfverzekerdheid hebben (want ik ben niet iemand die snel het initiatief zal nemen) en natuurlijk zichzelf zijn. Ik houd echt niet van jongens met ontelbaarvrienden die (persé) bij het 'populaire groepje' (willen) horen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 18:23
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ten eerste moet je wat veranderen aan je zelfbeeld, want niemand is lelijk. De één is misschien wat knapper dan de ander, maar dat maakt een persoon niet gelijk lelijk. En iedereen valt op een ander soort type waardoor je uiteindelijk echt wel een vriendin zal krijgen! Als jij jezelf al zo 'laag' ziet, en ook zo onzeker overkomt bij andere, hoe moeten meisjes jou dan wel niet zien?

Ten tweede ben je pas vijftien en heb je nog een heel leven voor je waar je echt wel een heel leuk meisje zou kunnen ontmoeten. Zoiets komt op je af, en moet je niet gaan opzoeken. Je bent nog jong, het komt allemaal echt nog wel!
Oja, en dit ook.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:12
Volk
Volk is offline
Citaat:

Nee, net als oudere vrouwen vallen tienermeisjes ook allemaal op verschillende jongens. Het is echt niet zo dat tienermeisjes massaal voor de knappe populaire jongens gaan. In ieder geval niet om mijn middelbare scholen, maar daar had je ook geen populaire mensen en elk meisje had weer een andere definitie van knap. De jongens waar ik op viel waren/zijn vooral lief en aardig en te vertrouwen. In mijn ogen waren/zijn het de knapste jongens van de wereld, ook al is dat in de ogen van de rest van de wereld niet perse zo.

Ik denk trouwens dat de beste manier om ware liefde te vinden is om je ogen open te houden. Niet op zoek gaan maar wel open staan. Het heeft geen haast want als ze echt een ware is dan blijf je toch de rest van je leven samen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 21:57
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Eerst eens wat aan je zelfbeeld doen. Niemand is lelijk, dat praten mensen zichzelf alleen maar aan. Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier

Ik zou , als ik jou was, niet heel erg naar op zoek gaan naar de ware liefde. Blijf gewoon de dingen doe die je normaal doet en/of ga eens wat vaker naar plekken waar veel mensen zijn (uitgaan o.i.d). Ware liefde komt vanzelf op je pad ...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, net als oudere vrouwen vallen tienermeisjes ook allemaal op verschillende jongens. Het is echt niet zo dat tienermeisjes massaal voor de knappe populaire jongens gaan. In ieder geval niet om mijn middelbare scholen, maar daar had je ook geen populaire mensen en elk meisje had weer een andere definitie van knap. De jongens waar ik op viel waren/zijn vooral lief en aardig en te vertrouwen. In mijn ogen waren/zijn het de knapste jongens van de wereld, ook al is dat in de ogen van de rest van de wereld niet perse zo.
Het is natuurlijk ietwat kort door de bocht, maar bij (jonge) tieners gaat het gemiddeld genomen vooral om uiterlijk, vooral ook omdat ze nog maar spelen met het idee van verliefdheid en verkering enzo.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 03:49
Verwijderd
Opgelost Ik ga volgend schooljaar echt een nieuw begin maken. Ik begrijp nu wat onzeker echt inhoud. Ik heb het al jaren lang erover gehoord maar dacht nooit dat het mij zal overkomen. Ik ben nu 2 jaar onzeker geweest op school vind ik. Dat gaat nu verranderen
Bedankt iedereen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 08:47
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Kijk, zo doe je dat. En sta boven de opmerking van een ander, jij weet wel beter.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 10:34
immortelle
immortelle is offline
ik heb dat ook, alleen heb jij het geluk dat je nog vier jaar jonger bent.

de enige tip die ik je kan geven:

als je jezelf niet graag ziet kan niemand anders je graag zien.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 07:43
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Opgelost Ik ga volgend schooljaar echt een nieuw begin maken. Ik begrijp nu wat onzeker echt inhoud. Ik heb het al jaren lang erover gehoord maar dacht nooit dat het mij zal overkomen. Ik ben nu 2 jaar onzeker geweest op school vind ik. Dat gaat nu verranderen
Bedankt iedereen
Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 23:04
men123
men123 is offline
Toen ik voor een vriendin aan het zoeken was, vond ik vanalles, alleen niet degene waar ik van hield, toen ik JUIST niet aan het zoeken was, kwam in eens de ware. Of te wel, zoek het niet, die liefde vindt jou wel
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 00:51
aero
aero is offline
Een kort antwoord op je topic titel: Niet. Je vindt de ware niet, de ware kom je tegen Je bent nog jong, op jouw leeftijd kan ik je interesse naar liefde en meiden wel begrijpen, maar je hebt je hele leven nog voor je. Ik heb zo ook mijn onzekere fase gehad maar ben er steevast doorheen gegroeid. Zo heb ik ook mijn portie dames gehad, they come and go en uiteindelijk nadat ik het had opgegeven stond ze voor me
Oud 08-08-2011, 11:20
Verwijderd
door er niet wanhopig naar te zoeken en het op je af laten komen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 04:46
Verwijderd
bedankt voor de reacties
En wat vinden meiden van jongens die veel lachen? Als ik lach dan lach ik me echt kapot en krijg nog zelfs tranen erbij xD
Ik schaam me er niet voor om te lachen want ik doe het altijd maar ik hou wel mijn mond dicht
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 08:49
Verwijderd
Meisjes hebben een diepe afgunst voor jongens die lachen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 09:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
bedankt voor de reacties
En wat vinden meiden van jongens die veel lachen? Als ik lach dan lach ik me echt kapot en krijg nog zelfs tranen erbij xD
Ik schaam me er niet voor om te lachen want ik doe het altijd maar ik hou wel mijn mond dicht
Hang af van waar je zo om lacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2011, 12:53
immortelle
immortelle is offline
ik vind bij een meisje wel een mooie glimlach heel aantrekkelijk. ik weet niet of dat omgekeerd ook zo is
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 04:02
Verwijderd
Citaat:
ik vind bij een meisje wel een mooie glimlach heel aantrekkelijk. ik weet niet of dat omgekeerd ook zo is
Jawel, alleen als je ze 5 straten verderop kan horen denk je snel van "juist..." Een glimlach is aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
bedankt voor de reacties
Hoe lach jij met je mond dicht? qq
& ligt er aan of je dr uitlacht dan is het niet zo aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Hoe lach jij met je mond dicht? qq
& ligt er aan of je dr uitlacht dan is het niet zo aantrekkelijk
Zo klinkt het als ik lach
Hhaha....ha..............uhaha.........haha........................hah ik probeer me zelf in te houden
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Zo klinkt het als ik lach
Hhaha....ha..............uhaha.........haha........................hah ik probeer me zelf in te houden
nou lach dan maar voluit, dit klinkt volgensmij nogal als een Gargamel lach, dat lijkt me niet sexy :}
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
nou lach dan maar voluit, dit klinkt volgensmij nogal als een Gargamel lach, dat lijkt me niet sexy :}
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 21:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
Lieverd, pas als je van jezelf houdt kun je van iemand anders houden. Verander eerst je eigen zelfbeeld maar eens, want op deze manier wordt het nooit wat natuurlijk. Lelijk is ook zo'n lelijk woord.
Oud 13-08-2011, 22:03
sheriseean
sheriseean is offline
de meeste meisjes vallen inderdaad op boys die zeker overkomen.
als jij een laag beeld van jezelf heb zullen meisjes daar niet zo snel op vallen.
maar iedereen is mooi alleen dan op een andere manier! ik dacht ook altyd zo dat ik nooit een jongen zou krygen. maar toen ben ik anders naar mezelf gaan kyken en gedacht der komt heus nog wel een jongen voor my!

veel succes.!
xx
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 23:11
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
de meeste meisjes vallen inderdaad op boys die zeker overkomen.
als jij een laag beeld van jezelf heb zullen meisjes daar niet zo snel op vallen.
maar iedereen is mooi alleen dan op een andere manier! ik dacht ook altyd zo dat ik nooit een jongen zou krygen. maar toen ben ik anders naar mezelf gaan kyken en gedacht der komt heus nog wel een jongen voor my!

veel succes.!
xx
Dat dus, maar dan zonder y
Oud 16-08-2011, 00:06
Verwijderd
verwijderd deze topic

Laatst gewijzigd op 20-08-2011 om 06:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten