![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook belangrijk : switch van tijd tot tijd naar gewone kusjes dat geeft je kans om te slikken en/of adem te halen, niets zo vervelend als iemand die de hele tijd stopt om te ademen of slikken etc. ( wat nóg erger is, iemand die zomaar onaangekondigd zn mond weg trekt zodat je daar nog met je mond vol open in de lucht hapt ) ![]()
||
Citaat:
![]() De 'technieken' zijn zo wel gegeven, maar wat minstens zo belangrijk is, is dat je elkaar aanvoelt en met elkaar meegaat (en soms juist tegendraads, maar dat is ook weer een vorm van elkaar aanvoelen).... Niet zomaar een ingeplande manier van zoenen: Eerst 3 seconden op lip zuigen; 0.2 seconde om te switchen naar haar tong waar ik 3.5 seconden op zuig; Dan eigen tong erin en doorpompen maar of whatever... Go with the flow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je met je tong draait; ga met de klok mee, tegen de klok in, op en neer, van links naar rechts wissel dat lekker af.. en puntjes van de tongen tegen elkaar is ook leuk
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nooit met jongens gezoend, maar ik twijfel er erg aan dat het vooral hun zijn die het frequent toepassen. Volgens mij heb je dat vooral bij onervaren zoeners. Na mijn 16 heb ik het alleszins nooit meer meegemaakt. Van de benaming 'de wasmachine' had ik trouwens tot nu nog nooit gehoord. Misschien is die benaming dan toch niet zo algemeen geldend? Of eerder regionaal? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ooit eens gezoend met een jongen die echt al superveel meisjes had gezoend - hij was 18 op dat moment en hij was echt wel een wasmachiner ![]() ![]() very very bad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- plagen (tipje van tong geven en terugvragen, ontwijken) - vlak onder en naast onderlip, misschien zelfs kin - kleine kusjes tussendoor - niet teveel lip gebruiken - handen erbij gebruiken, klinkt raar ![]() Ik heb het dus over in nek leggen etcetc, eventueel nagels, maar dat moet je lekker vinden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Errr, nee, ik was niet een van die jongens, als je dat maar weet ![]() Maar als die jongens dus gewoon op die manier zoenen, moet iemand ze wijsgemaakt hebben, dat ze zo moeten zoenen (misschien heeft iemand verteld dat meiden daar gek van worden... wellicht alleen niet erbij verteld dat het de negatieve kant van gek worden is ![]() ![]() Weet ik het... damn, hebben we hier niet wat wasmachine zoeners die uitleg kunnen geven? Want ik snap het nog steeds niet ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat ook erg is is een andere techniek: soort van mond-op-mond beademing. Ik heb een keer gezoend met een jongen die zijn mond wagenwijd openzetten, hem vastpinde op die van mij, zijn tong ontzettend diep in mijn keel stopte en begon rond te draaien. Dit alles met zijn mond wagenwijd open. Dat vond ik wel heel apart ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder zijn hier wel genoeg tips gegeven. Mijn belangrijkste tip is dat je het met gevoel met doen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ach ja er zijn van die dagen...
Er zijn van die dagen dat je gewoon elkaar lief aankijkt, verdrinkt in elkaars ogen en begint met die tedere zachte kus op elkaars lippen... Stil, met gesloten ogen, gewoon genieten van dat teder kusje... En daarna, terwijl jullie tongen elkaar kruisen op een zachte manier streel je zachtjes over haar gezicht, over haar schouder of door haar haar... Je neemt af en toe pauze en jullie bekijken gewoon elkaar even... Waarna jullie verder gaan met zacht en teder kussen... Maar er zijn ook van die dagen :-) Van die dagen dat je aan die ene blik genoeg hebt, dat je de lust voelt opwellen, de spanning tussen jullie kan aanvoelen... En dan hoeft die tedere kus en die zachte strelingen niet... maar een lekker natte geile kus... soms zelf een beetje ruw... heeft dan ook wel zn ding :-) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(zoenen) Aan partners tong zuigen? ram123321mar | 6 | 07-05-2013 23:02 |