Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 15:50
Verwijderd
Ik heb zo een beetje de indruk dat het maar mager is gesteld met mijn arsenaal aan kustechnieken:

dus mijn vraag: welke kustechnieken hanteren jullie of wat hebben jullie (meisjes dan) enorm graag op vlak van kussen?

Bijleren kan nooit kwaad
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 16:57
Lorelei
Lorelei is offline
Hm.. mijn ervaring zegt dat kussen maar op 2 punten fout kan gaan. Waarschijnlijk zijn dit niet de enige 2 punten maar dan heb ik ze nog niet meegemaakt

* slechte adem. Maar het ging je om technieken dus deze is niet helemaal relevant.

* 'Wasmachine'/ademnood. Vreselijk. Ben je een beetje aan het zoenen.. gaat het over in tongen.. krijg je een hele tong in je mond geduwd die als een gek rondjes gaat draaien. Daar gaat je romantische moment en bovendien kan je nauwelijks nog adem halen. (ik heb verder niets tegen tongen hoor )

Als je daarop let, kom je al een heel eind volgens mij
Oud 12-09-2004, 17:16
Verwijderd
Of dat zo iemand z'n tong in je mond duwt en 'm vervolgens gewoon maar laat hangen.
Of te hard met zijn mond tegen die van jou duwt, zodat zijn tanden jouw lippen tegen jouw tanden drukken. Au.
Of dat hij je hele gezicht eronder kwijlt (niet te verwarren met een natte, geile kus die wél weer lekker kan zijn).
Of dat hij meteen naar je borsten grijpt of zijn hand in je broek probeert te krijgen.

...dat was dus een toevoeging bij grls opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 17:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-09-2004 @ 18:16 :
Of dat zo iemand z'n tong in je mond duwt en 'm vervolgens gewoon maar laat hangen.
Of te hard met zijn mond tegen die van jou duwt, zodat zijn tanden jouw lippen tegen jouw tanden drukken. Au.
Of dat hij je hele gezicht eronder kwijlt (niet te verwarren met een natte, geile kus die wél weer lekker kan zijn).
Of dat hij meteen naar je borsten grijpt of zijn hand in je broek probeert te krijgen.

...dat was dus een toevoeging bij grls opmerkingen.
Okay.. ik heb toch iets meer dan 2 punten mee gemaakt
Oud 12-09-2004, 17:26
lilaa
lilaa is offline
Gewoon doen en veel oefenen. Dan lukt het wel. Niet te wild doen! and have fun
Oud 12-09-2004, 17:39
Luna
Luna is offline
kustechnieken, bestaat dat? Ik denk daar echt niet overna als ik aan het zoenen ben.
Oud 12-09-2004, 18:02
Verwijderd
ja okee, technieken is mss een dom woord, maar ik bedoel , wat kan je nog anders doen dan gewoon rustig tongen bij het kussen.

Ter illustratie: mijn vorig lief (en ik ook natuurlijk) vond het best wel leuk als ik haar tong in mijn mond opzoog.

Gewoon zo van die kleine dingetjes die het verschil maken .

Maar okee, een beetje aan je adem denken en niet platwalsen wist ik al .

toch bedankt al.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:16
Verwijderd
Met je lippen knabbelen aan de lippen van de ander. Liplikjes. Dat laatste niet te veel, maar af en toe aan 't begin. Afwisselen tussen zoenen in jouw mond of in de mond van de ander of ertussenin. Alleen tongpuntjes gebruiken.
Dit zijn niet per se dingen die ik eis ofzo, maar je zou ze eens kunnen proberen .
Ehm wel belangrijk: er van genieten en dat laten merken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 19:32
Blaatkop
Blaatkop is offline
tsja... geen eigendunk maar hoor welles dat k wel redelijk goed ben

begin gewoon rustig.. beweeg je mond telkens wat op en neer en neem vooral de lippen van de ander ook mee dus lik daar ook is op etc.. gebruik je handen vooral leg die bij het meisje eerst gewoon normaal om haar zij en pak ook is een keer haar hoofd met 1 hand beet en streel wat over haar gezicht..

later kan je dan wat sneller gaan en pak je bijvoorbeeld bij de kont beet... en doe je meer tong gebruiken en ga je sneller doen..

leuk is ook afwisselen dus draai eens met je hoofd enzo en wissel van plaats met je handen.. hoe geiler je bent hoe intiemer je beet pakt en trek het meisje als je wat geiler bent is ff naar je toe ook grappig is in een keer stoppen en dan ff diep aankijken in de ogen.. en dan weer verder.. of dan juist steeds ff je hoofd achteruit doen.. haar net ff plagen....

naja zo doe ik ut dus altijd een beetje hoop dat je er wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:03
DvoorA
DvoorA is offline
omg, ik had een keer een jongen die me half aanviel, hij kuste me opeens onverwachts zo grof en hard dat ik mn zn tand voor mn lip kreeg als ik daaraan terugdenk hoef ik nooit meer te zoenen.

Uhm, ontopic..je kunt natuurlijk gewoon tongen, lala, dat kent iedereen wel. Niet als een idioot in haar mond gaan roeren, hou het netjes droog, stroompjes kwijl zijn niet opwindend, ga niet slurpen of idiote geluidjes maken, zet je lippen netjes op de hare, dus niet dat 1 lip op haar kin zit en de ander op haar neus.

Je kunt verder aan elkaars tong zuigen, een blaaskus doen (niet echt geil maar wel leuk), zachtjes in elkaars lip en tong bijten, op elkaars lip sabbelen, gewoon een zachte tedere kleine kus op de lippen geven. En dan doorgaan richting hals en nek en enzovoorts.
Oud 13-09-2004, 16:01
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
DNMB schreef op 12-09-2004 @ 21:03 :
gewoon een zachte tedere kleine kus op de lippen geven. En dan doorgaan richting hals en nek en enzovoorts.
Toegegeven, erg leuk en vooral die hals en nek verdienen de aandacht bij mijn vriendin... maar het ging hier over tongzoenen ... niet over wat volgt.
Oud 13-09-2004, 16:38
Hagel
Hagel is offline
Ben het eens met wat al genoemd is, hoe vreselijk is zo'n wasmachine idee, brrr. Nu vind ik het ook irritant als je een beetje staat te zoenen en ineens begint het geval je zo erg in je nek te likken alsof je een wasbeurt krijgt ofzo, bah.
Oud 13-09-2004, 16:38
Al Murphy
Al Murphy is offline
De enige 'techniek' die ik gemakkelijk kan beschrijven:
je steekt je tong in haar mond, zij steekt haar tong in jouw mond, en dan begin je allebei lekker snel en in tegengestelde richting met je tong rond te draaien. Liefst zo snel mogelijk zonder al te veel speeksel te verliezen en op elkaars lip te bijten.

In elk geval: succes!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:42
Optima
Optima is offline
- langzaam
- zwoel
- niet spits maar 'slap'
- geen gecontroleerde bewegingen alla wasmachine maar chaos
- geen amandelen schoonmaken
- ook je lippen gebruiken en niet alles met je tong doen.
- af en toe 'pauze' nemen, dus niet 5 minuten in iemand ademen
- niet teveel kwijlen
Oud 13-09-2004, 16:47
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 12-09-2004 @ 20:32 :

begin gewoon rustig.. beweeg je mond telkens wat op en neer en neem vooral de lippen van de ander ook mee dus lik daar ook is op etc.. gebruik je handen vooral leg die bij het meisje eerst gewoon normaal om haar zij en pak ook is een keer haar hoofd met 1 hand beet en streel wat over haar gezicht..

later kan je dan wat sneller gaan en pak je bijvoorbeeld bij de kont beet... en doe je meer tong gebruiken en ga je sneller doen..

leuk is ook afwisselen dus draai eens met je hoofd enzo en wissel van plaats met je handen.. hoe geiler je bent hoe intiemer je beet pakt en trek het meisje als je wat geiler bent is ff naar je toe ook grappig is in een keer stoppen en dan ff diep aankijken in de ogen.. en dan weer verder.. of dan juist steeds ff je hoofd achteruit doen.. haar net ff plagen....

Die jongen weet van wanten !

Citaat:
DNMB schreef
Je kunt verder aan elkaars tong zuigen, een blaaskus doen (niet echt geil maar wel leuk), zachtjes in elkaars lip en tong bijten, op elkaars lip sabbelen, gewoon een zachte tedere kleine kus op de lippen geven. En dan doorgaan richting hals en nek en enzovoorts.
Combineer die twee en het is perfect en supergeil
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
*knip*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:47
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-09-2004 @ 19:16 :
Met je lippen knabbelen aan de lippen van de ander. Liplikjes. Dat laatste niet te veel, maar af en toe aan 't begin. Afwisselen tussen zoenen in jouw mond of in de mond van de ander of ertussenin. Alleen tongpuntjes gebruiken.
Dit zijn niet per se dingen die ik eis ofzo, maar je zou ze eens kunnen proberen .
Ehm wel belangrijk: er van genieten en dat laten merken.
Yeah jij snapt het ik wil jou wel eens zoenen

Ook belangrijk : switch van tijd tot tijd naar gewone kusjes dat geeft je kans om te slikken en/of adem te halen, niets zo vervelend als iemand die de hele tijd stopt om te ademen of slikken etc. ( wat nóg erger is, iemand die zomaar onaangekondigd zn mond weg trekt zodat je daar nog met je mond vol open in de lucht hapt )
Oud 13-09-2004, 17:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 13-09-2004 @ 18:47 :
( wat nóg erger is, iemand die zomaar onaangekondigd zn mond weg trekt zodat je daar nog met je mond vol open in de lucht hapt )
De frustratie spat er vanaf

De 'technieken' zijn zo wel gegeven, maar wat minstens zo belangrijk is, is dat je elkaar aanvoelt en met elkaar meegaat (en soms juist tegendraads, maar dat is ook weer een vorm van elkaar aanvoelen).... Niet zomaar een ingeplande manier van zoenen:
Eerst 3 seconden op lip zuigen;
0.2 seconde om te switchen naar haar tong waar ik 3.5 seconden op zuig;
Dan eigen tong erin en doorpompen maar
of whatever...

Go with the flow
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:51
snarl
snarl is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-09-2004 @ 18:56 :
Go with the flow
hmm dat vooral denk ik. volgens mij moet je er ook niet te veel bij nadenken. maar wel afwisselen en zo, en inderdaad geen wasmachine.. getver..
Oud 13-09-2004, 21:03
Raven
Raven is offline
met jou lippen die van haar "vastpakken" die doet het erg goed
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:

keertje met jou zoenen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 16:15
waves
waves is offline
Citaat:
Raven schreef op 13-09-2004 @ 22:03 :
met jou lippen die van haar "vastpakken" die doet het erg goed
idd, of met je lippen heel zachtjes en heel kort die van de ander raken.. vaak krijg je dan een 'reflex' van die ander wat kan leiden tot een hele passionele tongzoen.

als je met je tong draait; ga met de klok mee, tegen de klok in, op en neer, van links naar rechts wissel dat lekker af.. en puntjes van de tongen tegen elkaar is ook leuk
Oud 16-09-2004, 14:12
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 13-09-2004 @ 17:38 :
De enige 'techniek' die ik gemakkelijk kan beschrijven:
je steekt je tong in haar mond, zij steekt haar tong in jouw mond, en dan begin je allebei lekker snel en in tegengestelde richting met je tong rond te draaien. Liefst zo snel mogelijk zonder al te veel speeksel te verliezen en op elkaars lip te bijten.

In elk geval: succes!
het wasmachine idee dus..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 00:33
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 16-09-2004 @ 15:12 :
het wasmachine idee dus..
Hoe komt het eigenlijk dat er nog steeds mensen (vooral jongens) zijn die de wasmachine tong-techniek toepassen, terwijl dit door zo weinig mensen wordt ervaren als plezierig? Heb het zelf nooit toegepast en kan me niet voorstellen dat het echt zo'n lekker gevoel geeft voor degene die het aan het geven is... hmmm, misschien toch een keertje mijn vriendin mee pesten
Oud 17-09-2004, 12:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 17-09-2004 @ 01:33 :
Hoe komt het eigenlijk dat er nog steeds mensen (vooral jongens) zijn die de wasmachine tong-techniek toepassen, terwijl dit door zo weinig mensen wordt ervaren als plezierig? Heb het zelf nooit toegepast en kan me niet voorstellen dat het echt zo'n lekker gevoel geeft voor degene die het aan het geven is... hmmm, misschien toch een keertje mijn vriendin mee pesten
dat vraag ik me dus ook af. 'de wasmachine' is toch een algemeen begrip, iedereen hoort daar toch wel over en hoort toch dat dit als afknapper wordt ervaren?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:24
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 17-09-2004 @ 13:44 :
dat vraag ik me dus ook af. 'de wasmachine' is toch een algemeen begrip, iedereen hoort daar toch wel over en hoort toch dat dit als afknapper wordt ervaren?
Volgens mij omdat niet alle jongeren wordt 'geleerd' hoe het moet. En als zo'n mensen dan ook niet wordt aangemaand om het beter te gaan doen, kom je nergens. Je moet het leren door het te doen, en als je met tweeën niet weet waarmee je bezig bent.

Ik heb nooit met jongens gezoend, maar ik twijfel er erg aan dat het vooral hun zijn die het frequent toepassen. Volgens mij heb je dat vooral bij onervaren zoeners. Na mijn 16 heb ik het alleszins nooit meer meegemaakt.

Van de benaming 'de wasmachine' had ik trouwens tot nu nog nooit gehoord. Misschien is die benaming dan toch niet zo algemeen geldend? Of eerder regionaal?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:09
Periodiek
Periodiek is offline
Meiden kunnen er ook wat van hor.. Als je met zo'n wasmachine heb gezoend ben je meteen afgekicked voor een paar weken.. *zucht*

Maargoed, dan heb je dat ook weer gehad
Oud 18-09-2004, 17:24
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 17-09-2004 @ 23:09 :
Meiden kunnen er ook wat van hor.. Als je met zo'n wasmachine heb gezoend ben je meteen afgekicked voor een paar weken.. *zucht*

Maargoed, dan heb je dat ook weer gehad
euh not !!!

Ik heb ooit eens gezoend met een jongen die echt al superveel
meisjes had gezoend - hij was 18 op dat moment en hij was echt wel
een wasmachiner

very very bad sindsdien knap ik ontzettend af op jongens die niet kunnen zoenen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 13-09-2004 @ 17:42 :
- langzaam
- zwoel
- niet spits maar 'slap'
- niet teveel kwijlen
- bijten
- plagen (tipje van tong geven en terugvragen, ontwijken)
- vlak onder en naast onderlip, misschien zelfs kin
- kleine kusjes tussendoor
- niet teveel lip gebruiken
- handen erbij gebruiken, klinkt raar
Ik heb het dus over in nek leggen etcetc, eventueel nagels, maar dat moet je lekker vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 02:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Carrera schreef op 18-09-2004 @ 18:24 :
euh not !!!

Ik heb ooit eens gezoend met een jongen die echt al superveel
meisjes had gezoend - hij was 18 op dat moment en hij was echt wel
een wasmachiner

very very bad sindsdien knap ik ontzettend af op jongens die niet kunnen zoenen
In Lloret zat ik in een hotel met andere Nederlanders. 3 meiden die samen op vakantie waren gegaan, waren een avond wezen stappen en om ervoor te zorgen dat niemand niets te doen had, kozen ze ook een groep van 3 jongens uit om mee te zoenen... schenen ze toch naderhand niet zo leuk te vinden... ze zoenden alle drie op wasmachine manier.

Errr, nee, ik was niet een van die jongens, als je dat maar weet

Maar als die jongens dus gewoon op die manier zoenen, moet iemand ze wijsgemaakt hebben, dat ze zo moeten zoenen (misschien heeft iemand verteld dat meiden daar gek van worden... wellicht alleen niet erbij verteld dat het de negatieve kant van gek worden is ). Dan wel dachten ze alles te zijn en dachten ze dat het een stoere manier van zoenen is .

Weet ik het... damn, hebben we hier niet wat wasmachine zoeners die uitleg kunnen geven? Want ik snap het nog steeds niet .
Oud 19-09-2004, 10:07
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 18-09-2004 @ 18:39 :
- bijten
Ik heb het dus over in nek leggen etcetc, eventueel nagels, maar dat moet je lekker vinden.
totally true! het zoenen gaat niet zozeer om een bepaalde techniek, maar meer om de tederheid en souplesse die je erin legt. als je via je kus kunt laten voelen dat je partner alles is wat op dat moment belangrijk voor je is, dan ben je pas een goede kusser
Oud 19-09-2004, 10:34
Amore
Amore is offline
Zachtjes af en toe bijten in de lip van je partner.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 19-09-2004 @ 11:07 :
totally true! het zoenen gaat niet zozeer om een bepaalde techniek, maar meer om de tederheid en souplesse die je erin legt. als je via je kus kunt laten voelen dat je partner alles is wat op dat moment belangrijk voor je is, dan ben je pas een goede kusser
Tederheid hoeft niet altijd van de partij te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:01
Annelot
Annelot is offline
Op zn oor zachtjes bijten..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:26
McChick__
McChick__ is offline
Hehe.. nu krijg ik zin om te zoenen
Al sinds begin zomervakantie niet meer gedaan
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 00:06
Mark
Mark is offline
Gewoon lekker met gevoel. Alsof je een hapje van een softijsje neemt zeg ik altijd. Lekker rustig vooral. Je hebt van die figuren die denken al hun "liefde" er in 2 seconden in te moeten stoppen. Rustig ervan genieten. Lekker met je tong rustig elk plekje van de ander verkennen. Elkaar tussendoor even lekker in de ogen kijken en als het goed is zie je dan het genot wel. Tijdens het zoenen echter nooit je ogen open! Maar dat heb je ook niet als je aan het genieten bent.

Nouja succes!

Mark
Oud 25-09-2004, 16:38
Sasbeest
Sasbeest is offline
Beetje lipknabbelen vind ik altijd wel fijn jah
Oud 25-09-2004, 21:32
Punkygirl
Punkygirl is offline
Lief en zacht, niet teveel speeksel of dat jouw hele mond om die van haar zit..
Oud 26-09-2004, 11:42
Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
uhhh en niet net na het eten van een koek of ander 'korrelig' iets

voorderest eens met de anderen gegeven tips
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:51
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Eerst zachtjes kussen op de lippen, daarna wat meer tong.. Heel rustig bewegen en een beetje 'aftasten'. Wat ik een lief plekje vind is onder je tong vooraan, daar is het heel zacht.. kun je ook even voelen. Niet alleen aandacht voor de mond maar bijvoorbeeld ook kusjes in de nek, beetje zacht zuigen, aan oorlelletjes en dan weer op de mond concentreren. Een vereiste is als je diegene echt leuk vind (vriend of vriendin of superverliefd) dat je natuurlijk ook erg 'close' tegen elkaar aan staat..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:57
saturday
saturday is offline
Citaat:
~*Linnn*~ schreef op 26-09-2004 @ 12:42 :
uhhh en niet net na het eten van een koek of ander 'korrelig' iets

voorderest eens met de anderen gegeven tips
O, bah
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 19:02
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 17-09-2004 @ 19:24 :
Van de benaming 'de wasmachine' had ik trouwens tot nu nog nooit gehoord. Misschien is die benaming dan toch niet zo algemeen geldend? Of eerder regionaal?
Wasmachine, propellor, spastische tongzoen volgens mij zijn er heel veel namen. Ik had weleens met mijn vriendinnen zo'n lang mogelijk lijstje gemaakt met benamingen voor 'de wasmachine' lachen

Wat ook erg is is een andere techniek: soort van mond-op-mond beademing. Ik heb een keer gezoend met een jongen die zijn mond wagenwijd openzetten, hem vastpinde op die van mij, zijn tong ontzettend diep in mijn keel stopte en begon rond te draaien. Dit alles met zijn mond wagenwijd open. Dat vond ik wel heel apart Ik ken meer meiden die met hem gezoend hebben maar niemand durft het te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:21
ExVaal
ExVaal is offline
Het is heel fijn om eerst een paar tedere kussen te geven, een soort aftasten.

Het is fijn als mijn vriendinnetje zo heel zachtjes met haar tong over mijn lippen gaat om mijn mond te 'openen' zegmaar.

En het 'tongen' zelf is het fijnste als het heel teder gaat en puur.

En natuurlijk is het suf om als een zoutzak te blijven staan, je moet wel een beetje bewegen. Balletten zegmaar.

Niet gelijk d'r borsten grijpen, kussen of zoenen is meer een soort teder aftasten en de ander proberen te begrijpen.

Zoenen is voor mij best speciaal omdat ik me intiem met diegene voel, mits diegene dat ook voelt.

Ik heb niet vaak op zo'n manier gezoend dat ik het ook écht speciaal vond, alleen met mijn huidige vriendinnetje was de eerste kus echt zo van "Wauw!"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 08:19
Sade
Sade is offline
Citaat:
seCond ChoiCe schreef op 12-09-2004 @ 16:50 :
Ik heb zo een beetje de indruk dat het maar mager is gesteld met mijn arsenaal aan kustechnieken
Wat een binnenkomer

Verder zijn hier wel genoeg tips gegeven. Mijn belangrijkste tip is dat je het met gevoel met doen.
Oud 28-09-2004, 20:37
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
ik vind het echt geweldig, als hij me tijdens het zoenen in mijn gezicht/haren streelt echt heel erg super!
Oud 29-09-2004, 21:51
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
- langzaam
- zwoel
- niet spits maar 'slap'
- niet teveel kwijlen

- bijten
- Beweeg in slowmotion, zodat de ander denkt, doet hij nou nog wat of hoe zit het?
- Doe het met hardstocht, zet je hele lichaam ertegenaan en zweet je kapot tijdens het onderkwijlen in haar bekkie.
- Laat je tong als een slappe waslap in haar mond hangen. Laat haar maar eens het werk verrichten
- Beweeg chaotisch heen en weer zonder enige controle, daarmee meer spastisch haar hele mond verkennend... inclusief neus, ooghoeken e.d.
- Ga met alleen de punt van je tong naar binnen, ga niet verder dan haar tanden. Beter nog, blijf bij haar lippen steken.
- Laat je lippen de hare onderkwijlen
- Pauzeren om de seconde... maak haar helemaalgek
- Houd je mond kurkdroog
- Bijt totdat haar lip bloed... bijt dan nog een stukje verder totdat ze gilt van genot. Smakelijk
- Ontwijk haar, negeer wat ze doet, steek eens in haar buik met een vinger tijdens het tongen. Wel tong op tijd terug halen, anders wordt hij ingekort.
- Blijf kleine kusjes tussendoor geven... of geef eens een rustig kusje op haar voorhoofd en nog eens... en nog eens... ach, doe nog maar een keertje, nu je toch bezig bent.

Kay... dit dus de omgedraaide wereld . Als je de gegeven opmerkingen iets te ver doorvoerd kom je dus weer bij het negatieve uit.
Oud 05-10-2004, 15:19
Elister
Elister is offline
Hehehehe, jezus!
Oud 05-10-2004, 18:03
Iveauh
Iveauh is offline
ik ben misschien 15,
maar op dit moment ben ik niet beidehand :x
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:00
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 05-10-2004 @ 19:03 :
ik ben misschien 15,
maar op dit moment ben ik niet beidehand :x
Oud 05-10-2004, 19:28
meintje
meintje is offline
Ach ja er zijn van die dagen...

Er zijn van die dagen dat je gewoon elkaar lief aankijkt, verdrinkt in elkaars ogen en begint met die tedere zachte kus op elkaars lippen... Stil, met gesloten ogen, gewoon genieten van dat teder kusje... En daarna, terwijl jullie tongen elkaar kruisen op een zachte manier streel je zachtjes over haar gezicht, over haar schouder of door haar haar... Je neemt af en toe pauze en jullie bekijken gewoon elkaar even... Waarna jullie verder gaan met zacht en teder kussen...

Maar er zijn ook van die dagen :-) Van die dagen dat je aan die ene blik genoeg hebt, dat je de lust voelt opwellen, de spanning tussen jullie kan aanvoelen... En dan hoeft die tedere kus en die zachte strelingen niet... maar een lekker natte geile kus... soms zelf een beetje ruw... heeft dan ook wel zn ding :-)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten