Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben zelfs een "pestslachtoffer" geweest omdat ik niet van me af beet. tip : bepaal voor jezelf wat je wel en niet van iemand wil accepteren (schrijf het desnoods op) en handel er naar. gewoon DOEN ! en vertel aan vrienden die je vertrouwt hoe en wat daar kan je dan veel steun aan hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich geen problemen met voor mezelf opkomen, maar ik bedenk me inderdaad pas later iets waarmee ik ze nóg meer op hun nummer had gezet. |
![]() |
|
dat heeft waarschijnlijk te maken met te weinig zelfvertrouwen... (zelf ook last van gehad.. gaat nu veel beter)
paar tips: - ga op een vecht/verdedigings sport (je voelt je gewoon sterker als je weet dat je iemand op z'n bek kan slaan) - prent een paar opmerkingen in je hoofd waar je zo bij kan als iemand weer iets vervelens zegt... (en als je het achteraf pas verzint, onthouden voor de volgende keer) - doe iets waar je goed in bent, wat dat ook mag zijn (kun je altijd denken: Ja.. maar ik kan lekker heel goed blikjes stapelen en dat kun jij weer niet!(beetje vreemd voorbeeld, maar je snapt het wel) hier een site waar wat verwensingen op staan als je zelf even nix weet
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij sommige personen kan ik wel voor mezelf opkomen, maar bij anderen kan/durf ik het juist niet. Of het een kwestie van zelfvertrouwen is, of dat het tussen je oren zit? Ik weet het niet. Tis wel lastig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat vind ik trouwens niet voor jezelf opkomen, dat is jezelf te kort doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
Liefde & Relatie |
Helemaal in de war Verwijderd | 81 | 01-12-2003 20:35 | |
Psychologie |
Bestraffing Kinderen. Isa | 51 | 11-08-2003 06:23 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 |