Ik had dat dus gedaan, en nu neemt ze het me kwalijk. Ze zegt van niet.. maar ze doet wel zo.. en dan vaak, bij elk gesprek een lullige opmerking. Naar mij, en soms ook naar haar zelf beledigend.. maar dat heeft ze dan niet in de gaten. Als ze mij probeert te beledigen doe ik gewoon niks terug. ik blijf calm en wacht tot het gesprek voorbij is. Maar ik begin er echt genoeg van te krijgen, ik wil haar es een keer duidelijk maken dat ik ook boos word en dat ik gek word van wat ze heeft gedaan. Dat ik in de gaten heb dat ze heeft gelogen.. en dat ik haar uit mijn buurt wil hebben.
En dan ook nog haar familie, haar vader is heel aardig... maar die zie ik nooit meer, ik schaam me om te een of andere reden. Omdat ik het gevoel heb alsof ik haar in de steek heb gelaten. En vaak vraag ik mezelf af: Ben ik ooit op haar verliefd geweest? Of had ik gewoon het gevoel dat ik voor haar moest zorgen? Ik denk dat laatste dus.. en daarom voel ik me schuldig.
Als ik lullig ga doen tegen haar.. ook maar 1 keer, dan heb ik ook het gevoel alsof ik me daar lullig over ga voelen. Omdat als haar moeder erachter komt ik haar op mijn dak zou kunnen krijgen..(ouders zijn gescheiden) en ik nog goede contact heb met haar zusje(we zijn net broer en zusje, daarom)
Het is allemaal zo KLOTE, ik wil gewoon uit haar buurt blijven.. maar ze zit bij mij op school
Ik moet nog 1.5 jaar wachten en dan ben ik klaar op die school...
Iemand hier die in Boxmeer op school zit? Misschien weet je wie ik ben