Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 01:34
Corrtastic
Corrtastic is offline
Iemand hier wel es verkering gehad waar je heel veel spijt van hebt? Heel veel nare herinneringen?

Ik wel. Ik heb alles met haar gedaan, ook sexueel. Ook dingen gedeeld, nare gebeurtenissen in ons leven verteld enzo. Ik heb haar echt verteld hoe het thuis werkelijk is, hoe één van mijn ouders is. En hoe ik daarop reageer.
Zij had mij verteld hoe het bij haar was, en sommige dingen waren vreselijk bij haar, dat weet ik. Maar om dan 80% van de hele mik mak te verzinnen? Dat is KUT! BUITEN GEWOON KUT! Ik geloofde haar! En wat doet ze dan ook nog? Flink huilen, alleen maar huilen als we met z'n tweeen waren, ik werd er steeds gekker van. En als het niet huilen was? Deed ze alsof ik seks wilde met haar en deed ze dat. En dan later huilen tijdens seks. Zij is ook de reden waardoor ik ging snijden. Dat is maf.. ik doe het gelukkig niet meer.. maar het was allemaal verontrustend. Er is nog veel meer dat echt niet normaal was.
Dat vertel ik misschien nog wel...

zijn er hier mensen die dat herkennen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 06:05
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
dat is inderdaad ellende. Maar om er nu spijt van te hebben....Als jullie echt van elkaar hielden, en elkaar vertrouwenspersonen waren, denk ik dat dat veelmooier is dan je denkt. dat komt namelijk niet echt vaak voor....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 10:10
Krastain
Krastain is offline
Brrrrrrrrrrr. De naam "Lisa" werkt nog steeds als een 'recall pain' (D&D psionics handbook).

Kan me niet voorstellen dat ik haar ooit leuk gevonden heb. Bah, een sletterige snol.
Oud 11-03-2002, 20:51
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
mijn beste vriendin heeft zelfmoord proberen te plegen om een jongen. Hij speelde een gedachte spelletje met haar. Huilen was een groot gedeelte....hij vertelde haar alles en dat maakte haar voelen alsof ze heeeeeeel belangrijk voor em was. En dat ze gingen trouwen en kinderen krijgen. Ze zag een hele toekomst alleen met hem. Hij zoend met een ander meisje en dat meisje pijpt hem......zij slikt 30 asprines......als we niet op tijd bij het ziekenhuis waren geweest had ze nu op de begraafplaats gelegen voor een stomme lul! Hij is gewoon een klootzak.....geobsedeert....hij houd niet van haar! Misschien lijkt dit een beetje op het jouwe? Er zijn echt verschrikklijke dingen gebeurt! Niet normaal meer! Good Luck, ennn je liefde is niet de moeite waard je leven te geven! Nooit, Never!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 21:11
Corrtastic
Corrtastic is offline
Lijkt. Hierbij was het alleen maar meer dat zij dingen ging verbeelden en ervan uit ging dat ik dat ook vond.. bij mij was het ook zo dat ze haar hele toekomst met mij had geplant. Maar als ik zelfs begon over dat we dat toen nog niet konden zeggen ging ze al janken.
Het was ook zo dat als ik zelfs praatte met een ander meisje dat ik beter kende dan zij...(ken iemand al vanaf mijn geboorte) of gewoon mensen waar ik goed mee kon opschieten, ging ze ook gelijk depressief doen. Ik weet wat bezitterig is, dat kan.. maar dit was abnormaal. Als ze me ECHT kende wist ze dat ik NOOIT vreemd zou gaan.
Maar toen ging ik weer om met andere en met dat meisje dat ik dus goed ken, en toen kwam ik erachter dat ik het heel gezellig had bij haar en haar familie. Zo goed had ik het in tijden niet meer gehad. Dus toen werd het me duidelijk, ik moest het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 21:22
Corrtastic
Corrtastic is offline
Ik had dat dus gedaan, en nu neemt ze het me kwalijk. Ze zegt van niet.. maar ze doet wel zo.. en dan vaak, bij elk gesprek een lullige opmerking. Naar mij, en soms ook naar haar zelf beledigend.. maar dat heeft ze dan niet in de gaten. Als ze mij probeert te beledigen doe ik gewoon niks terug. ik blijf calm en wacht tot het gesprek voorbij is. Maar ik begin er echt genoeg van te krijgen, ik wil haar es een keer duidelijk maken dat ik ook boos word en dat ik gek word van wat ze heeft gedaan. Dat ik in de gaten heb dat ze heeft gelogen.. en dat ik haar uit mijn buurt wil hebben.

En dan ook nog haar familie, haar vader is heel aardig... maar die zie ik nooit meer, ik schaam me om te een of andere reden. Omdat ik het gevoel heb alsof ik haar in de steek heb gelaten. En vaak vraag ik mezelf af: Ben ik ooit op haar verliefd geweest? Of had ik gewoon het gevoel dat ik voor haar moest zorgen? Ik denk dat laatste dus.. en daarom voel ik me schuldig.
Als ik lullig ga doen tegen haar.. ook maar 1 keer, dan heb ik ook het gevoel alsof ik me daar lullig over ga voelen. Omdat als haar moeder erachter komt ik haar op mijn dak zou kunnen krijgen..(ouders zijn gescheiden) en ik nog goede contact heb met haar zusje(we zijn net broer en zusje, daarom)

Het is allemaal zo KLOTE, ik wil gewoon uit haar buurt blijven.. maar ze zit bij mij op school

Ik moet nog 1.5 jaar wachten en dan ben ik klaar op die school...

Iemand hier die in Boxmeer op school zit? Misschien weet je wie ik ben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten