![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We waren inderdaad sowieso al van plan om hem voor de zekerheid maar even te halen. Je kan inderdaad een reden verzinnen waarom je naar de huisarts bent geweest, maar aangezien ik nog nooit in mijn leven naar de huisarts ben geweest (allebei mijn ouders zijn dokter, beetje nutteloos dus) staat het een beetje raar als ik nu opeen zonder iets te zeggen een afspraak heb gemaakt terwijl zij ook gewoon hadden kunnen kijken. We hadden ook gezien dat je dat recept kan downloaden (http://www.anticonceptie-online.nl/recept.htm#formulier), maar daarvoor moet je 16 zijn en dat ben ik dus nog niet. Ik weet alleen niet of die leeftijd wel gecheckt wordt, maar als het zois is dat no natuurlijk niet handig. Als je de MAP dus bij de apotheek betaald krijg je geen rekening oid thuis? En hoe duur is dat ongeveer? En als je het via de Rutgersstichting doet is er helemaal geen gedoe met verzekering? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb me er niet in verdiept, maar zou Rev hem niet voor jou mogen halen? edit: succes er mee iig
Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 13:52. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou inderdaad het internetrecept doen en door een vriendin laten ophalen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe duur de MAP is weet ik niet, ik heb hem nog nooit gehaald. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Was die 21 euro niet met behandelkosten erbij? |
![]() |
||
Citaat:
Ach, het maakt me ook niet uit ofzo, als het maar werkt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb tot nu toe nergens last van ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dit was ook bij mij gebeurd dat de apotheek was gesloten je kan gewoon naar het ziekenhuis gaan hoor .. tenminste bij mij wel dan suc6..en je kan het idd anoniem verkrijgen maar dat kost dan 15.30 van eht merk norlevo en je ouders zullen er NIET achterkomen doormiddel van een papiertje ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het gewone menstruatie is lijkt het me dat ik gewoon na (ongeveer) 28 dagen weer ongesteld wordt, zoals altijd ![]()
||
Citaat:
Van sexwoordenboek.nl over de ma pil: · In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest. Je zou toch zeggen dat dit inhoudt dat je ongesteld moet worden. Nou werd je dat ook.. maar ik begrijp niet wat die vrouw dan bedoelde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after pil race-konijn | 25 | 15-09-2010 15:30 | |
Seksualiteit |
Alleen een condoom Hayden | 50 | 02-10-2005 16:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after pil en recept? de Pen | 30 | 01-11-2004 09:47 | |
De Kantine |
eerst vodka ice lemon, daarna witte wijn en daarna baileys, kan dat? pieper | 65 | 08-02-2004 12:13 | |
Liefde & Relatie |
GROOT meningsverschil.. theekopje | 54 | 17-07-2003 17:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
morning after Saralalalalalalala | 25 | 02-06-2002 11:07 |