![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is dus niet mijn menig...wil er alleen 8er komen waarom mensen zo denken.... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kwam er pas na mijn eindexamen achter dat ik het waarschijnlijk al weken had. Daarna wel ingestort. Maar, ik ken ook een meisje wiens lever volledig naar de klote was.... die heeft er maanden voor in het ziekenhuis gelegen. Niet bij iedereen is de ziekte hetzelfde. |
![]() |
||
Citaat:
Het enge was, dat mn vriend ook erg snel afviel door pfeiffer, echt creepy. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
Althans dat was waar ik last aan had. En die lymfen idd, net tennisballen ![]()
||
Citaat:
Ben je/zijn je ogen ook geel toevallig? (Pfeiffer kan dus ook op de lever slaan, en als er iets mis is met je lever, dan wordt je geel, vandaar).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik loop haar deur plat joh, heb al zoveel bloedtesten gehad en heb nooits iets. Het is gewoon een gevoelige plek van mij, mijn luchtwegen, en als ik gestresst ben word ik ziek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het kan wel lang blijven sluimeren, als zijnde Pfeiffer of de gevolgen die je daarvan over gehouden hebt.
||
Citaat:
![]() Maar om verder te gaan in mijn vraag: vinden jullie het terecht dat men degene met Pfeiffer aanziet voor een zeur, een slappeling. Kunnen jullie je daarbij iets voorstellen, in hun mening?
Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus al zeer veel van dat soort 'aansteller' reacties gehoord, en het komt gewoon doordat mensen het baseren op wat ze (niet) weten. Ja, er zijn ook mensen die na drie weken weer beter zijn, maar het is per persoon verschillend. En er zullen ook vast wel mensen zijn die er lekker gebruik van maken en zich heerlijk in hun bed nestelen. Maar geloof me, na een tijdje zou je willen dat je zo snel mogelijk naar school terug kon..
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je het zelf moet gehad hebben voordat je weet hoe erg en slopend het is. Het is frustrerend dat je dingen moet laten en je regelmatig klote voelt. Dit draagt niet bij aan een snellere genezing. (voor de duidelijkheid: ik had een zeer ernstige vorm waardoor ik 6 weken op bed gelegen heb omdat mijn lever en milt niet meer werkten). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k heb zelf geen pfeiffer (gehad), wel me/cvs...zelfde soort idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor dingen die niet erg zijn geldt: voor niets zorgen gemaakt voor dingen die wel erg zijn geldt: hoe langer je wacht, hoe erger het wordt. Kom op.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het kan dus overgaan in ME/CVS. Nou schijnt het dat je daar dan al aanleg voor moet hebben, maar er is niks wetenschappelijk bewezen. En meid, doe jezelf dat echt niet aan... Het lijkt nu misschien vervelend, je bent al zo lang moe geweest, maar goed uitzieken is echt zó belangrijk.. Anders zit je er dus misschien voor de rest van je leven aanvast..
||
Citaat:
Ik denk dat dit wel te vergelijken is met Pfeiffer, voor mijn volgende vraag: Wanneer denk jij dat het doorgestoken kaart is dan?! Zou je het tegen haar zeggen, dat je haar manier van doen niet bepaald overtuigend vind, of zou je het onder je vriendinnen alleen vertellen? Beetje roddelen dus...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Qua leuke dingen wel doen en andere dingen niet begrijp ik wel, mensen zeggen vaak "ik kan al zo weinig dingen, dus dan doe ik liever de leuke dingen wel en de minder leuke dingen tijdelijk even niet". Dat kan ik op zich wel begrijpen...al snap ik ook wel dat het voor de omgeving vreemd is. (Zelf ga ik wel vrijwel altijd naar school en juist eerder met dergelijke uitstapjes niet mee.) Citaat:
Wij hebben het er toen voornamelijk onder vriendinnen over gehad, maar het ook wel tegen haar gezegd (alleen minder hard, omdat we anders zonder meer ruzie hadden gehad met alles er op en eraan). Haar beste vriendin zat ook in ons groepje en zij heeft het ook met haar over gehad. Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 07:54. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf ook ME. Je moet goed bedenken, dat als je pfeiffer hebt, ok, dan ga je natuurlijk niet mee met schooluitstapjes en dergelijke, je gaat dan ook niet naar school of maar kort. Maar als je ME hebt, heb je dat voor je hele leven! Moet je dan je hele leven lang alleen maar de serieuze dingen doen, en nooit de leuke? Voorbeeldje: Ik ben zelf bijvoorbeeld nu al weken niet naar school geweest, omdat dat gewoon niet te doen was, 10 minuten met de bus en dan 2 x 50 minuten concentreren. Maar afgelopen weekend ben ik wel, voor het eerst in bijna 3 maanden, een keertje weer naar het café geweest. Ja, als ik dan iemand tegenkom uit mn klas, snap ik dat ze raar kijken. Maar wat zij niet zien, is dat ik maar een uurtje in het café ben, gebracht en gehaald word door een lieve vriend of vriendin met rijbewijs (terwijl ik maar 5 minuten er vandaan woon), en daarna 3 dagen kapot ben. Maar moet ik dat dan laten? Nooit leuke dingen doen? Dat meisje uit je klas heeft waarschijnlijk na die schooltrip ook op bed moeten liggen, misschien wel een paar weken.. Vooral je opmerking: ze 'zegt' dat ze ME heeft, komt echt heel erg verrot over op mij..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steeds terug komende keelonsteking met pfeiffer joanvleeuwen | 3 | 26-03-2014 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte van pfeiffer Charity's | 4 | 18-01-2012 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer+huiduitslag Tulpje6 | 15 | 28-02-2006 22:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik heb pfeiffer ninatje | 49 | 24-05-2004 20:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer? non | 20 | 18-05-2003 22:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer Roosa | 3 | 13-05-2002 20:27 |