Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, ex-en..
Daar wil ik het niet echt over hebben Ik kan alleen maar zeggen dat je er niet bang voor moet zijn als ie der niet meer ziet. Hij is nu met jou en dat met haar is niet voor niets uitgegaan,. Als ie haar nog wel ziet, en hij kiest echt voor jou, moet je dat geloven en hem vertrouwen. Het enige waar je bang voor kunt zijn is dat ie bweer heel veel voor der gaat voelen.. Maar dat heeft weinig met vertrouwen te maken, zoiets gebeurt en daar kun je niets aan doen. Hij kan namelijk ook verliefd worden op een ander meisje.,. Verrtrouw je vriend, hij is nu van jou. Het is niet voor niets zijn ex.. En als hij het niet beter met jou heeft dan met zijn ex, dan had ie het wel uitgemaakt, of nooit aangemaakt, want hij gaat zichzelf natuurlijk ook niet tekort doen ![]() |
![]() |
|
ja ik denk daar wel vaker over.
Hij heeft me eens foto's laten zien van hem en zijn ex-vriendin, gewoon om mij een beeld te geven (had er zelf om gevraagd) Ik barstte bijna in tranen uit, zo spontaan als ze elkaar vasthielden. Alsof ze het perfecte koppeltje waren. Maar ik heb het hele verhaal over hun relatie gehoord, en zij heeft hem behoorlijk gekwetst. Zij is een aantal keer vreemdgegaan, en ze behandelde hem ook niet bepaald aardig. Dus ik weet gewoon dat wij twee het nu veel leuker hebben. Gelukkig was dat de enige echte serieuze relatie die hij voor mij had. Dus echte zorgen hoef ik me daarom niet te maken. maarja er zijn altijd andere dingen...
||
![]() |
Citaat:
Maar het is natuurlijk niet fijn als je partner al met half Nederland het bed heeft gedeeld.... Ach ja, het stelde toch niks voor, ik ben wat dat betreft vrij zeker van mezelf. Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 08:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
je ex en beseffen dat jullie best iets moois hadden... Verwijderd | 23 | 24-02-2005 14:05 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex en ik:S weet het niet:S tikmaarwat | 14 | 11-09-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Ex en goede vriendschap of toch meer...? Gast | 11 | 08-04-2004 19:39 | |
Liefde & Relatie |
Hoe denk jij over de ex(en) van je partner? Scatterheart | 50 | 25-11-2003 19:30 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga jij om met je ex(en)? nouk16 | 41 | 21-04-2002 19:00 |