Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Aan de ene kant denk ik: Je hebt maar geluk dat hij zich niet zoveel verzet. Want anders word je gewoon in het diepe gegooid en moet je je maar zien te redden. Aan de andere kant: Jullie willen wel vrienden blijven maar jullie doen het niet. Als ik het zo grof mag zeggen: Het lijkt er nu meer op dat jullie seksmaatjes zijn. Begrijp me goed: ik probeer je niet te beledigen met die laatste opmerking. Ik snap maar al te goed hoe moeilijk het is om na zoiets moois er een punt achter te zetten, maar ga verder of blijf bij elkaar of speek af dat je een no-strings attached relatie aangaat (dwz, niemand hoeft zich aan elkaar te verantwoorden). Van dat gekonkel word je denk ik ook niet al te happy en da's zonde natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Je weet dat ik je verhaal ook een beetje gevolgd heb en ik weet dat je hem nog heel erg mist en dus idd. nog kriebels voor hem hebt. Wat als je duidelijkheid hebt; hij wil geen relatie meer, maar hij wil alleen nog de 'positieve' dingen doen zoals Sponstanietje zegt. Wat ga je dan doen? Dat jij nog gevoelens hebt voor hem is wel duidelijk, maar wat als hij alleen nog seks wilt? Ga je alleen nog seks dan met hem hebben, ondanks dat je eigenlijk nog gevoelens voor 'm hebt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus dat voelde goed etc en acceptatie was helemaal goed en voelde me er gewoon super onder. Maarja, als hij dan zulke smsjes gaat sturen dat ie blij is dat ie me weer gaat zien, want dat hij dan van me kan genieten en dat hij het fijn vind om me aan te raken en dus ook bovenstaande smsjes.. Dan heb ik zoiets van: wat wil je nou? Dan wordt het onduidelijk en dan komen die gevoelens wel een beetje boven ja. Niet dat ik t wil, maar dat is iets anders. Daarom wil ik ook met m praten voor duidelijkheid. En de volgende stap is dus: welke grens hebben we nu gesteld of gaan we stellen? Dat moet ik voor mijzelf bepalen en hij ook. ps. t wordt niet mijn topic he.. straks gaat Gast me nog irritant vinden dat al zn topics opeens over mij gaan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het helemaal niet zo raar om een mailtje te sturen hoor? Ik doe dat ook regelmatig. Gewoon omdat ik het heel moeilijk vind om onder woorden te brengen wat ik voel. In een gesprek dan zeg je t en het is meteen gezegd. Als je er dan achter komt dat het verkeerd geformuleerd is, dan is het kwaad, om het maar in een uitdrukking en lomp te zeggen, al geschied.
Nu kun je tenminste er de tijd voor nemen. Het drie keer herlezen en desnoods helemaal niet sturen, maar dat je toch even je gevoelens en gedachten hebt geuit.. Vind het dus helemaal niet zo'n slecht idee. En als jij er achter staat om het te sturen moet je dat vooral doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
contact met ex verbreken.. MissBi@tch | 5 | 07-01-2005 14:03 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op vorig topic..vriendschap loopt op zijn eind.. groovy | 2 | 01-04-2004 21:23 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op de huisgenoot van je ex Vlekje | 12 | 27-11-2003 08:30 |