Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 12:55
Eefstar
Eefstar is offline
Ik heb een heel erg lief vriendje waar ik echt heel erg gek op ben...We hebben al bijna een jaar. Hij zit nu alleen al een hele tijd in het buitenland voor zijn stage. Met z'n tweeen hebben we besloten om verder te gaan. We zouden wel zien waar het schip zou stranden. Gelukkig zie ik 'm bijna elke maand wel even, maar toch heb ik eigenlijk aan de lopende band twijfels...Ik ben immers pas 18, doe ik er wel goed aan om gewoon met hem verder te gaan. Dan denk ik 5 minuten later weer aan hoe graag ik verder met 'm zou willen (trouwen, kinderen)...Wie herkent dit en heeft tips voor mij???
Oud 13-03-2002, 18:04
Verwijderd
jah dit is wel lastig...
Vooral omdat het zo ver is...
Ik heb het idee dat als je elkaar zo weinig ziet, dat jullie levens dan zo erg van elkaaer gaan verschillen, dat het op een gegeven moment fout loopt.

Ook komt erbij dat jullie gevoel gaat veranderen als jullie elkaar zo weinig zien (en zo'n lange tijd ertussen steeds).
daardoor zul je veel eerder gevoel creëren voor een ander, hij ook. Dit is best logisch omdat je toch een bepaalde vorm van affectie mist. Natuurlijk weet je in je achterhoofd dat hij van je houdt, hij vergeet jou ook vast niet, maar je hebt gewoon die schouder nodig, en iemand die je vast kan houden; iemand die jou aandacht geeft...

natuurlijk kan jullie relatie overleven maar daar zullen jullie allebei heel sterk voor moeten zijn. Als het jullie lukt: klasse!

Ow en dit heeft verder nix met leeftijd te maken, ook al zou het wel makkelijker zijn als jullie allebei al een vaste baan hadden in nederland, en een geordend leven, zodat de relatie makkelijker stand kon houden. Maar leeftijd boeit niet in de liefde!

succes ermee, en sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:54
simple creed
simple creed is offline
mijn zus zit nou voor een half jaar in australie. Ze heeft al 4,5 jaar een vriend. Ze wonen ook al samen. En nou is ze gewoon een half jaar weg voor stage. heel raar maar ik weet zeker dat het goed gaat tussen die twee!

En ik hoop van harte dat dat tussen jullie ook zo gaat!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 22:07
Eefstar
Eefstar is offline
Dit is allemaal best wel encouraging...Ik mis inderdaad heel erg de schouder.
Gelukkig zien we elkaar wel minstens 1 keer per maand...Bovendien hoeft hij nog maar 4 maanden en hebben we er al 6 opzitten...Maar het blijft toch wel heel erg moeilijk!
Oud 15-03-2002, 16:15
Verwijderd
Lieve eefstar,

Ik vindt het heel knap van je dat je het volhoud!
Ik had net ook al even op jou gereageerd op mijn topic.
Maar ik moest gewoon even kwijt da tik het knap van je vindt!!
Maar even een vraagje aan jou.?
Ben je niet bang dat hij daar verder zou willen wonen...Dat het hem zo bevalt daar?
Of dat hij zegt dat hij langer wil blijven?

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten