Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lieve Bloem,
Ik weet niet waar hij heen wil. Maar ik ben ontzettend snel jaloers.... En inderdaad ik wordt ook gestoord als hij er niet is. Je weet natuurlijk nooit wat hij uitspookt. Oke ik zou hem moeten vertrouwen....Maar toch alles gaat toch door m'n hoofd heen. En ik weet dat ik hem het niet kan verbieden....Maar ik vindt het vreselijk! Het geeft mij een gevoel dat hij me verlaat.... Maarja ik zal wel overdrijven volgens jullie ![]() Maar thanx any way Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik mag mijn mening er wel over geven wat ik ervan vind! Het is zijn leventje....Als hij echt wil dan moet hij dat lekker doen....Maar dan hoeft hij niet op mijn steun te rekenen....Want ik wordt dan toch alleen maar gestoord....En ik zit me dan toch zelf optevreten en te bedenken wat hij uitspookt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hihihi... ![]() Hij zei ook al dan ga je toch lekker met me mee.... Maar wat moet ik daar doen? Ik ken die taal niet....Ik laat m'n vader en zus niet zomaar hier in Nederland achter.. En ik wil zelf ook wat aan mijn toekomst doen....Wat hij kan...Kan ik ook!! Ik wil ook een vervolg opleiding doen. Dus ga ik niet met hem mee... Zit ik daar de hele dag uit m'n neus te vreten ![]() Maarja mischien lijken we hier wel een lief stelletje....Maar in werkelijkheid kan er mischien heel wat aan de hand zijn!! Maar thanx!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
Heyhey..tuurlijk overdrijf je niet!! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je jaloers zou worden als hij er niet is. Je weet tenslotte niet wat voor leven hij daarheeft etc. maar inderdaad, je zal hem moeten vertrouwen. Hij kan ook van jou denken dat je vreemdgaat bijvoorbeeld, en jij weet ook dat je hem trouw zal blijven (neem ik aan dan). En als je vaak genoeg belt/mailt/smst en elkaar ook een paar keer gaat zien (als hij niet te ver weg stage gaat lopen dan), dan valt het op zich wel mee. Dan hoor je tenminste nog wat van hem en word hij steeds weer aan jou herinnert (ik neem aan dat hij wel aan je denkt maar goed) waardoor hij écht geen oog zal hebben voor de meisjes daarzo. Praat er gewoon met hem over, dat je onzeker bent etc en ik weet zeker dat hij je gerust zal stellen. Suxes ermeej. Owjah wanneer gaat hij eigenlijk weg??
------------------ Funny how the earth never opens up and swallows me when I want it to [Dit bericht is aangepast door bloem (14-03-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja mijn ex vrend wou ook een jaar ertussenuit, maar ik zei hem dat het dan uit was, dat ik dat niet zou trekken. Ik zou jongens sowieso al niet vertrouwen daarin, en de kans is sterk, laten we even heel realistisch zijn, dat hij daar naar andere meiden kijkt (en wat nog meer) omdat hij jou niet meer heeft een half jaar. Ik geloof daar niet eer in maarja dat komt door vele slechte ervaringen met jongens van mijn kant.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lees mijn reply op dit topic maar eens...
denk dat hetzelfde geldt voor jou en je vriend. Ook al weet jij dat het slechts voor een half jaar is, en er dus naar uit kunt kijken. Dat is iets waar je je misschien aan vast kunt houden ![]() Kweenie, lijkt me heel moeilijk en ik zou er ook aan ten onder gaan waarschijnlijk ![]() Maar je kunt er zo weinig aan doen, en verbieden kan al helemaal niet ... sterkte en succes meisje! |
![]() |
|
Mijn vriend is 2 maanden weggeweest, dat is natuurlijk lang niet zo erg als een half jaar..
Je moet hem iig vertrouwen.. en als hij zegt dat je hem kan vertrouwen het ook zeker doen. Als hij net weg is zal je hem hel erg missen, maar vaak wordt dat al snel minder, dan 'wen' je er zeg maar een beetje aan dat hij er niet is. Ik weet natuurlijk niet of dat bij iedereen zo is.. maar ik vond het de eerste 2 weken heel moeilijk, en de derde week werd het steeds minder, en ging ik weer gewoon een beetje mn leven en ritme alleen oppakken.. Toch veel sterkte, het blijft kut Roos |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het hem niet verboden laat ik dat even duidelijk maken |
![]() |
|
Tja ik ken ut probleem,
Ik werd al gek toen mn vriendin 3 weken wegging op vakantie. Het is heel erg moeilijk, maar hij doet ut ook niet echt voor zn plezier denk ik. Je kan niks van hem eisen helaas, want het moet. Als je slim bent maak je geen afspraken over trouw zijn, want dan lukt het niet. Zeg dat je elkaar vrij moet laten voor de periode dat ie weg is. Als ie echt van je houd, blijft hij je toch wel trouw. Kijk ik weet dat je hem erg zal missen, maar je kan altijd belle/schrijve/sms-en/mailen.. ik weet het is weinig steun, maar ja het is beter dan niks veel sterkte
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lieve mad operator, Ik weet nog wel dat ik op vakantie ging voor 15 dagen....en hij ging daarna ook nog is 3 weken weg....Maar hij hield het ook niet zo lang vol zonder mij....Nou hoe moet het die 6 maanden gaan dan?? ![]() En ik moet er niet aan denken als hij niet trouw is!! Ik krijg nu al de rillingen....En de tranen springen al in m'n ogen.... *diepe zucht* En nogmaals....Ik ga hem niet verbieden om niet te gaan.....Het is z'n eigen keuze!! En als hij dat zo graag wilt....moet hij dat zelf weten.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou t zeker weten niet leuk vinden en vragen of ie niet bij mij wil blijven. Kiest ie er toch voor om weg te gaan... Ja, dan weet ik t niet. Ik denk dat ik t dan wel zo lang mogelijk probeer vol te houden met email, sms, telefoon enzo en misschien zelfs met langsgaan, maar ja. Ik heb toch liever een vriend waar ik ieder moment naar toe kan gaan en niet dan ff over de hele wereld moet gaan. Dus jah...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja precies....En ik denk er precies net zo als jou erover!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit vreselijk vindt!!! Ik zou helemaal gek worden! Ik zou ook super onzeker en jaloers zijn, is ook wel logisch! Tsjah, helaas denk ik dat de kans dat jullie dit niet 'overleven' er toch wel is, maar er is natuurlijk ook een kans dat jullie beide trouw blijven enzo en dat jullie hier wel doorheen komen! Ik hoop het laatste voor jullie! Veel sterkte en succes!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus jij vraagt je vriend zijn toekomst te vergooien, omdta jij wil dat ie blijft? Het is idd heet moeilijk, mar je mag dan echt nie aan je zelf denken sorry hoor, maar da is mijn mening, ik heb idd nog nooit voor zo'n beslissing gestaan, maar ik vind het wel egoïstisch om dat van hem te vragen
|
![]() |
Hoi Lieve Meid,
HEt was je misschien al opgevallen, maar ik heb een aantal dagen geleden ook een topic geplaatst, hij of zij naar het buitenland en jij... Mijn vriend zit nu ook voor een jaar in het buitenland. De eerste 5 maanden zijn we heel goed doorgekomen. Maar het is zeker heel moeilijk. Ik herken de twijfels die je hebt heel erg sterk. Maar er zijn manieren om jezelf (samen met hem) er doorheen te worstelen. Ook mijn vriend moest voor school weg. Daardoor kon ik het wel wat beter accepteren maar toch. Mijn vriend heeft mij een jaar geleden uit een heel diep dal getrokken en ik dacht altijd dat ik niet meer zonder hem zou kunnen. Toen hij naar het buitenland ging brak ik helemaal, maar ik heb nu gewoon m'n leventje weer opgepakt, huil afentoe 's avonds in mijn bedje en ben heel erg blij met het fenomeen SMS en e-mail. Anyway, mocht het idee hebben dat je wat persoonlijker met me wilt praten (ik zit nu zo langzamerhand borde vol goede tips) dan kan je me altijd mailen...Ik heb ook gemerkt dat praten met mensen die een zelfde iets mee hebben gemaakt (in mijn geval ZIJN beste vriendinnetje) heel erg goed helpt, omdat je dan toch ervaringen uitwisselt enzo... Bovendien als hij niet te ver weg zit kan je in de vakanties altijd naar hem toe, dat doe ik ook. En dat is wel heel erg leuk! Groetjes Eef(star)
|
Verwijderd
|
Lieve Eefstar,
Helaas had ik jou stukje nog niet gezien op het forum! Maar je verhaal spreekt me inderdaad heel erg aan! Ik weet dat ik moet accepteren dat hij voor z'n school weg moet....Maar aan de ene kant vindt ik het oneerlijk voor mij. Hij laat mij zo hier achter! Het klinkt mischien egoistisch... Maar ik voel dat op zo'n manier...Hij kiest voor zijn toekomst. Ik wil niet dat hij moet kiezen tussen mij of dat half jaartje weg. Maar hij moet er goed overnadenken hoe ik me voel....Het is niet niks een half jaar. En ik ben gewoon ontzettend bang om weer intestorten.... Maar gelukkig is het bij jou allemaal goed gegaan!! Of zover ik weet dat het wel goed gaat! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |